Bert&Hanny schreef:Mooie route!
Vanaf Big Bend zou je ook via Presidio naar Van Horn kunnen rijden. Dit vonden we een mooie weg, zo langs de Rio Grande. Maar misschien heb je deze al een keer gereden, want je bent toch al eens eerder in Big Bend geweest?
Yep, in 2005 toen kwamen we van de andere kant, Presidio is inderdaad een optie is maar 22 mile meer maar veel stoppen zal niet lukken denk ik de ritduur is rond de 8 uur
Afgelopen zomer hebben we de scenic route gereden door het Red Rock Canyon SP. Eerlijk gezegd vonden we er weinig aan. Ben benieuwd hoe het is als je kunt wandelen en de cactussen in bloei staan.
Red Rock is echt een wandelpark, de rondrit heb je binnen een uur gedaan zeker als het er zo heet is, de bijbehorende campground is niet voor niets 's zomers gesloten. we hebben er voorjaar 2005 al 3 wandelingen gedaan, dan is het wel een mooi park.
Helaas zitten we voorlopig aan het hoogseizoen vast en is wandelen in die hitte een hele opgave. Hopelijk kunnen we in de toekomst ook een keertje in het voorjaar naar het zuiden.
Zal ook voor de reiskosten nog flink uitmaken denk ik.
Hanny
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze route voor 2008 van Chicago naar Las Vegas
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Onze route voor 2008 van Chicago naar Las Vegas
Mooie route Rob! En jullie website wordt ook steeds mooier
Ik ben al benieuwd naar het verslag, een deel van de route (door Texas, NM en Arizona) zullen wij van de zomer ook rijden.
Karin

Ik ben al benieuwd naar het verslag, een deel van de route (door Texas, NM en Arizona) zullen wij van de zomer ook rijden.
Karin
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn weer een aantal dingen geregeld.
Voor de eertse nacht in Amerika hebben we een hotel geboekt in Elkhart IN, twee kamer in de Day Inn Elkhart.
Ook de auto voor de 1ste dag is geboekt, op maandag halen we een Lincoln Towncar op bij Hertz O'Hare Airport, dinsdagmorgen leveren we die na het ophalen van de campers in Middlebury weer in op het verhuurstation in Eklhart.
Aan het eind van de reis zijn we een aantal dagen in Las Vegas, daar halen we op vrijdagmorgen bij Hertz MCCarran Airport een Ford Taurus op, die leveren we op woensdag weer in en worden dan door de verhuurder naar het vliegveld gebracht.
Als extra hebben we voor de tocht naar Little Finland voor 1 dag (24 uur) bij Hertz MCCarran Airport een Hummer gehuurd.
Wat we nu nog moeten boeken is de laatste nacht hotel in Las Vegas en een nacht in het Etap-hotel bij Schiphol voor de zondag van vertrek.
Komt er dus op neer dat we straks bij Sam's Town met twee campers, een Ford taurus en een Hummer staan
p.s.
Annie heeft weer wat dingen aangepast op de site, zo zijn er een aantal links werkend gemaakt en is er een gastenboek toegevoegd.
Rob
Voor de eertse nacht in Amerika hebben we een hotel geboekt in Elkhart IN, twee kamer in de Day Inn Elkhart.
Ook de auto voor de 1ste dag is geboekt, op maandag halen we een Lincoln Towncar op bij Hertz O'Hare Airport, dinsdagmorgen leveren we die na het ophalen van de campers in Middlebury weer in op het verhuurstation in Eklhart.
Aan het eind van de reis zijn we een aantal dagen in Las Vegas, daar halen we op vrijdagmorgen bij Hertz MCCarran Airport een Ford Taurus op, die leveren we op woensdag weer in en worden dan door de verhuurder naar het vliegveld gebracht.
Als extra hebben we voor de tocht naar Little Finland voor 1 dag (24 uur) bij Hertz MCCarran Airport een Hummer gehuurd.
Wat we nu nog moeten boeken is de laatste nacht hotel in Las Vegas en een nacht in het Etap-hotel bij Schiphol voor de zondag van vertrek.
Komt er dus op neer dat we straks bij Sam's Town met twee campers, een Ford taurus en een Hummer staan

p.s.
Annie heeft weer wat dingen aangepast op de site, zo zijn er een aantal links werkend gemaakt en is er een gastenboek toegevoegd.
Rob
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat zijn goede berichten Rob!
Altijd fijn als je bepaalde dingen geregeld hebt (ook Marloes en ik zijn momenteel weer volop bezig).
Ik verwacht straks natuurlijk wel een mooie foto van "jullie wagenpark" in Las Vegas.
Roland
Altijd fijn als je bepaalde dingen geregeld hebt (ook Marloes en ik zijn momenteel weer volop bezig).
Ik verwacht straks natuurlijk wel een mooie foto van "jullie wagenpark" in Las Vegas.

Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
En dat terwijl je gewoon te voet naar de Wal*Mart kan daar :whistling: :hilarious:Wat we nu nog moeten boeken is de laatste nacht hotel in Las Vegas en een nacht in het Etap-hotel bij Schiphol voor de zondag van vertrek.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Door veel boodschappen in de Wal*mart te doen kunnen we ook zo'n groot wagenpark aanleggennieuwenoord schreef:En dat terwijl je gewoon te voet naar de Wal*Mart kan daar :whistling: :hilarious:Wat we nu nog moeten boeken is de laatste nacht hotel in Las Vegas en een nacht in het Etap-hotel bij Schiphol voor de zondag van vertrek.

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar wordt aan gewerkt, we zullen ook een speciale mooie plek vragen op de campground zodat het wagenpark goed tot zijn recht komtCoyote schreef:Dat zijn goede berichten Rob!
Ik verwacht straks natuurlijk wel een mooie foto van "jullie wagenpark" in Las Vegas.![]()
![]()
Roland

Rob
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaag in de post van Tioga Tours alle papieren voor onze trip :dance: , lekker op tijd dus (hoor wel eens verhalen dat men pas vijf dagen voor de reis papieren krijgt)
Zelfs de voucher voor de camper tijdens onze najaartrip van 25/9 tot 22/10 hebben we al binnen, Mag wel eens wat meer aan een route voor die trip gaan werken.
Rob
Zelfs de voucher voor de camper tijdens onze najaartrip van 25/9 tot 22/10 hebben we al binnen, Mag wel eens wat meer aan een route voor die trip gaan werken.
Rob
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ze zijn echt vroeg dit jaar he? Wij hebben onze spullen al dik een maand binnen denk ik. Lekker! Voor jullie gaat het wel heel snel nu!Rob schreef:Vandaag in de post van Tioga Tours alle papieren voor onze trip :dance: , lekker op tijd dus (hoor wel eens verhalen dat men pas vijf dagen voor de reis papieren krijgt)
Rob
Er zit een grote Wal*Mart in White Pigeon, een kwartiertje rijden ten noorden van Middlebury.
Ook leuk is om even een Amish supermarkt binnen te stappen, ze verkopen daar een grote keuze aan kruiden/specerijen en heerlijke jams, vers fruit.
Ook leuk is om even een Amish supermarkt binnen te stappen, ze verkopen daar een grote keuze aan kruiden/specerijen en heerlijke jams, vers fruit.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij gaan de andere kant op en daar komen we vast en zeker ook een Wal*mart tegen.boeffie schreef:Er zit een grote Wal*Mart in White Pigeon, een kwartiertje rijden ten noorden van Middlebury.
We gaan de eerste dag op bezoek bij Dennis in Louisville KY en die heeft er een in zijn achtertuin staan.
Uitgebreid Amish bezoek staan voor de najaarstrip gepland als we het noord-oosten bezoeken.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij kregen vandaag van Tioga Tours ook de voucher voor de Road Bear Camper en E-tickets binnen. Lekker gevoel en zo op het eerste gezicht is er niets aan de vluchttijden veranerd.Rob schreef:Vandaag in de post van Tioga Tours alle papieren voor onze trip :dance: , lekker op tijd dus (hoor wel eens verhalen dat men pas vijf dagen voor de reis papieren krijgt)
Wat mij wel opviel is dat er geen Sli-verzekering bijzat, terwijl wij (jij en ik) daarvoor toch een papier hebben ingevuld en opgestuurd naar Tioga als ik het me goed herinner.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maakt niets uit die moeten we toch ter plaatsen betalen.hekkie schreef:Wat mij wel opviel is dat er geen Sli-verzekering bijzat, terwijl wij (jij en ik) daarvoor toch een papier hebben ingevuld en opgestuurd naar Tioga als ik het me goed herinner.
Marjan
Er staan alleen die posten op die we al aan Tioga Tours betaald hebben, staat ook op de voucher:
Invoice paid in full by Tioga Tours - The Netherlands
Voor onze najaarstrip staat hij er ook niet bij.
Rob
Zo, dat is een hele reis.
Ben je wel eens via Nashville-Memphis-Vicksburg-Natchez en Baton Rouge gereden ipv via Georgia? Mooie route!
Van Galveston zou je langs de kust kunnen rijden naar Freeport, Bay City, Palacios, Rockport en bij Aransas Pass links af (tx361). Dan de gratis pont naar Port Aransas en 361 naar Mustang Island SP. Is heel wat sneller dan via CC. Er varen constant ten minste 3 ponten en de "overtocht" duurt 5 minuten.
Yeehaw
Ben je wel eens via Nashville-Memphis-Vicksburg-Natchez en Baton Rouge gereden ipv via Georgia? Mooie route!
Van Galveston zou je langs de kust kunnen rijden naar Freeport, Bay City, Palacios, Rockport en bij Aransas Pass links af (tx361). Dan de gratis pont naar Port Aransas en 361 naar Mustang Island SP. Is heel wat sneller dan via CC. Er varen constant ten minste 3 ponten en de "overtocht" duurt 5 minuten.
Yeehaw
Ik moet het even in bitjes plakken.
San Antonio-Del Rio. Via Bandera, Rio Frio en Uvalde. Dat vonden wij het mooiste gedeelte van Hill Country. Het nadeel is, dat het even duurt voordat je San Antonio uit bent en het eerste stuk naar Bandera is druk. Bandera is "Cowboy Capital van Texas".
Op weg van via Lake Amistad naar BB is de confluence van Pecos River en Rio Grande met mooie uitzichten van de parkeerplaats. En ik hoop dat je even het Judge Roy Bean center in Langtry steunt.
San Antonio-Del Rio. Via Bandera, Rio Frio en Uvalde. Dat vonden wij het mooiste gedeelte van Hill Country. Het nadeel is, dat het even duurt voordat je San Antonio uit bent en het eerste stuk naar Bandera is druk. Bandera is "Cowboy Capital van Texas".
Op weg van via Lake Amistad naar BB is de confluence van Pecos River en Rio Grande met mooie uitzichten van de parkeerplaats. En ik hoop dat je even het Judge Roy Bean center in Langtry steunt.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan je op die pont ook met een 31 ft camper terecht over is hij alleen voor personenauto'sYeehaw schreef:Zo, dat is een hele reis.
Yeehaw
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mooie route hebben jullie in het vooruitzicht, ik zit er over te denken dat ik stukken van jullie route overneem voor mijn reis in Juni/Juli.http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =8&t=14566
Hoe kan ik zulke mooie routeplaatjes in het forum plakken, met google maps of doe je dat met een ander programma ?
Hoe kan ik zulke mooie routeplaatjes in het forum plakken, met google maps of doe je dat met een ander programma ?
Crisis ? What Crisis ?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij doen dat met Streets & Tripsbluemoon schreef:Mooie route hebben jullie in het vooruitzicht, ik zit er over te denken dat ik stukken van jullie route overneem voor mijn reis in Juni/Juli.http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =8&t=14566
Het zijn redelijk grote ponten naar PA en de lengte van deze RV zal geen probleem zijn. Er staan trouwens borden aan het begin van 361 met daarop oa de wachttijd.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor je antwoord we gaan een kijken hoe dit uitpakt.Yeehaw schreef:Het zijn redelijk grote ponten naar PA en de lengte van deze RV zal geen probleem zijn. Er staan trouwens borden aan het begin van 361 met daarop oa de wachttijd.
We vinden het altijd leuker om over binnenwegen te rijden i.p.v de I-10 te volgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 5940 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 14 Reacties