Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via Hotwire en Priceline

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Joeyke
Amerika-ontdekker

Re: Boeken via Hotwire en Priceline

Bericht door Joeyke »

amainogniet!

Dankzij dit forum en alles hier bekom ik supergoeie ideeen en deals voor vanalles en nog wat :D
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Ik heb ook eindelijk de stap gezet en een bod gedaan. Vond het eigenlijk best eng omdat je niet weet wat je krijgt. Ik wilde een 3* hotel op Miami Beach voor 9tm12 mei. Ik ben begonnen bij 90 dollar en uiteindelijk bij 100 kreeg ik een bericht dat als ik er 22 bij deed er een hotel voor me was. Oke gedaan en direct ontving ik het bericht dat ik Miami Beach Resort en Spa had gekregen. Ziet er niet verkeerd uit maar.... op alle sites die ik bekijk(expedia,hotel.com, travelocity) is de prijs 129 dollar per nacht! Dus ik vind een korting van 7 dollar per nacht dus niks. :( Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag waarom dit zo weinig is en dat ze adventeren met"tot 50% discount" dan ga je niet uit van een paar dollar,dan had ik zelf voor die prijs wel wat kunnen uitzoeken! Mijn enige hoop is dat ik dan de kamer met zeezicht krijg, dan is het wel de korting waar je vanuit zou gaan die zijn namelijk 149-169 dollar. Ben benieuwd of ze nog reageren.

Greet
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Joeyke schreef:whiieeee t is ok!!!!!

ik heb gedurfd!!! en t is de holiday inn express!!!!!!
alé, proficiat ;-)

en wat die
"Our 2.5-star hotel suppliers include: Holiday Inn Express, AmeriSuites, Country Inn & Suites, plus other top brands and quality hotels." betreft:
ze bedoelen gewoon dat onderandere die ketens onder 2.5* kunnen vallen. maar natuurlijk ga je geen hotel krijgen dat buiten het gekozen gebied ligt omdat dat ook onder die 2.5* zou kunnen vallen he ;-)
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

jokaluma schreef:
Doockles schreef:Bizar!

Maar ja, t is weekend geweest... en in Amerika is het natuurlijk iets langer weekend dan bij ons ;-)
Heb een bevestiging van de reservatie gehad via mail, dus normaal is het wel in orde.
ja wordt meteen afgeboekt INCLUSIEF tax. dus als het goed is hoef je niets meer te betalen in het hotel. Behalve bij resorts daar komt soms een fee bij. Wij hebben nu in palm springs een resort geboekt en daar komt 12$ fee bij.

karin
het is inderdaad nu in orde :D
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

gahoogenboog schreef:Ik heb ook eindelijk de stap gezet en een bod gedaan. Vond het eigenlijk best eng omdat je niet weet wat je krijgt. Ik wilde een 3* hotel op Miami Beach voor 9tm12 mei. Ik ben begonnen bij 90 dollar en uiteindelijk bij 100 kreeg ik een bericht dat als ik er 22 bij deed er een hotel voor me was. Oke gedaan en direct ontving ik het bericht dat ik Miami Beach Resort en Spa had gekregen. Ziet er niet verkeerd uit maar.... op alle sites die ik bekijk(expedia,hotel.com, travelocity) is de prijs 129 dollar per nacht! Dus ik vind een korting van 7 dollar per nacht dus niks. :( Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag waarom dit zo weinig is en dat ze adventeren met"tot 50% discount" dan ga je niet uit van een paar dollar,dan had ik zelf voor die prijs wel wat kunnen uitzoeken! Mijn enige hoop is dat ik dan de kamer met zeezicht krijg, dan is het wel de korting waar je vanuit zou gaan die zijn namelijk 149-169 dollar. Ben benieuwd of ze nog reageren.

Greet
waarom heb je er toen 22 $ bijgeboden? Heb je je voordat je ging bieden ingelezen in voorgaande posts? Als je zo'n tegenbod krijgt is het beste om zo minimaal mogelijk een tegenbod te doen...............dit is een resort komt er dan ook nog een resort fee bij?

karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gahoogenboog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Ik dacht dus dat ik alles goed gelezen had maar blijkbaar niet! Na mijn laatste bod kreeg ik een berichtje met :eenmalig aanbod als u er nu 22 dollar bij doet..... enz. Dus ik dacht dat dit het laagste tarief zou zijn wat mogelijk was. Nu heb ik er spijt van,tenminste het zal allemaal best goed zijn maar het is duidelijk geen grote korting waar je uiteindelijk voor gaat natuurlijk. En ik dacht dat je zo wie zo altijd lager uitkwam dan de div. internetprijzen, maar dat het met geluk te maken heeft hoe laag. Maar ja duidelijk geen geluk dus. Jammer want voor deze prijs had ik veel liever zelf iets uitgezocht.
Ik zoek nog in Naples een hotel voor het eind van de vakantie maar dat zoek ik zelf wel op want dit is me niet bevallen!!
Ligt blijkbaar ook aan mezelf maar nogmaal ik had niet verwacht dat er zo;n minimaal verschil kon uitkomen met de originele prijs.

Greet
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Jammer dat het zo is gelopen. Hopelijk krijg je nu een geweldige kamer met zeezicht en heb je achteraf geen spijt :D
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Ik heb een hotel in Baltimore te pakken ...

even de historie:

25/2
3* 42$
4* 49$

26/12
4* 65$
3* 55$

27/12
4* 69
3* 60
2,5* 41$

29/2
4* 69$
3* 60$
2,5* 41$

4/3
4* 69$
3* 65$

Het is de Holiday Inn Inner Harbor in Baltimore, normale prijs per nacht 171$ nu voor 156,48$ voor twee nachten.

Voor dit hotel vindt ik jammer genoeg geen e-mail adres. Kan iemand mij dit bezorgen?
Ik zou graag twee bedden, niet rokerskamer én vroeg aankomen willen vastleggen/aanpassen.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Racerke schreef:Voor dit hotel vindt ik jammer genoeg geen e-mail adres. Kan iemand mij dit bezorgen?
Op de website van het hotel staan een aantal icoontjes:

Afbeelding

Druk op het laatste icoontje, et voilà! ;)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

:blink: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Dammm ... ik moet écht slapen gaan, ik heb zelfs naar een 0800 nummer gebeld en werd dan doorgeschakeld met een Brits callcenter en de dame daar zei me ook dat er geen mailadres bestond.

Super Jerbia!! Bedankt!!!
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Heeft iemand een tip hoe ik kan zien, of de kans zo groot mogelijk kan maken, dat ik gratis parking bij een hotel heb?
Ik moet nog één nacht in SF boeken en zou dan graag gratis parkeren.
Als ik het bij Hotwire of Priceline niet kan zien dan boek ik best rechtstreeks bij één of ander hotel.

Ter info: moet niet in het centrum zijn, in de buurt van SFO.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Racerke schreef:Ik heb een hotel in Baltimore te pakken ...

even de historie:

25/2
3* 42$
4* 49$

26/12
4* 65$
3* 55$

27/12
4* 69
3* 60
2,5* 41$

29/2
4* 69$
3* 60$
2,5* 41$

4/3
4* 69$
3* 65$

Het is de Holiday Inn Inner Harbor in Baltimore, normale prijs per nacht 171$ nu voor 156,48$ voor twee nachten.

Voor dit hotel vindt ik jammer genoeg geen e-mail adres. Kan iemand mij dit bezorgen?
Ik zou graag twee bedden, niet rokerskamer én vroeg aankomen willen vastleggen/aanpassen.
wow jij begint al in de "betterbidding"en "biddingfortravel"-taal te spreken. hihihihihi

karin
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Het is inderdaad verslavend, mijn eerste (onverwachte) boeking van zondag is zo tot stand gekomen:

25/2
4* Union Square East + West 31$

26/2
4* Union Square East + West 71$
3* Union Square East + West 55$

27/2
4* Union Square East 35$
4* Union Square East + West 56$
3* Union Square East + West 54$

29/2
4* Union Square East 51$
4* Union Square East + West 74$

2/3
4* Union Square East 100$

Als ik rechtstreeks boek dan moet ik 143-389$ per nacht betalen.
Ik betaal 237,84$ voor twee nachten... is wel mooi. (hoewel het ook voor minder had gekunnen volgens mij)
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Soms kan het verkeren. Heb veel hotels geboekt via Priceline(geen Hotwire) en idd komt er wel eens iets uit wat misschien(op het eerste gezicht) tegenvalt. Ik vind echter wel dat voor heel veel hotels/motels geld dat je het eerst zelf ervaren moet hebben. Sommigen hebben kritiek op alles (kijk naar tripadvisor) en anderen vinden het helemaal prima. Ik vind het zelf een hele leuke manier om hotels te boeken(beslist verslavend) en toch altijd goedkoper dan een rechtstreekse boeking. :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Corry schreef:Soms kan het verkeren. Heb veel hotels geboekt via Priceline(geen Hotwire) en idd komt er wel eens iets uit wat misschien(op het eerste gezicht) tegenvalt. Ik vind echter wel dat voor heel veel hotels/motels geld dat je het eerst zelf ervaren moet hebben. Sommigen hebben kritiek op alles (kijk naar tripadvisor) en anderen vinden het helemaal prima. Ik vind het zelf een hele leuke manier om hotels te boeken(beslist verslavend) en toch altijd goedkoper dan een rechtstreekse boeking. :D

En ik redeneer ook nog als volgt: stel dat je een reis had geboekt bij een reisburo, dan heb je vaak ook geen keuze in welk hotel je komt, nu heb je wel keuze, soms ben je dus helemaal blij en de andere keer misschien wat minder, maar de voorpret maakt veel goed, en meestal slaap je maar 1,2 of 3 nachten in de hotels.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Helemaal mee eens en als de reservering definitief is kun je op internet je lusten botvieren voor wat betreft de kritieken e.d.
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Corry schreef:Helemaal mee eens en als de reservering definitief is kun je op internet je lusten botvieren voor wat betreft de kritieken e.d.
Tja maar dat is dan wel te laat.
Tegenover andere vakanties ... hierdoor vielen wel eens regelmatig hotels af om er een weekje te logeren als ik écht enkel negatieve commentaar op sites kon lezen.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Racerke schreef:
Corry schreef:Helemaal mee eens en als de reservering definitief is kun je op internet je lusten botvieren voor wat betreft de kritieken e.d.
Tja maar dat is dan wel te laat.
Tegenover andere vakanties ... hierdoor vielen wel eens regelmatig hotels af om er een weekje te logeren als ik écht enkel negatieve commentaar op sites kon lezen.
De meeste mensen zullen vlugger negatieve ervaringen op schrijven, dan positieve.
Dan heb je nog wat verwacht je er zelf van, wil je voor een dubbeltje op de eerst rij zitten.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

:dance: :dance: :dance: YES YES :dance: :dance: :dance:
super super
ben zo blij met dit forum !!!
naar aanleiding van de strand-san diego tread heb ik via een posting van hans ook weer een leuke win op priceline !!
We zitten van 07-07 tot 10-07 dus 3 nachten in San diego. En wel in het Paradise point Resort en Spa . Normaal zou dit resort voor onze periode 329$ per nacht zijn. Maar nu heb ik 'm voor 90$ per nacht via priceline. Nu alleen nog even een mailtje voor 2 dubbele bedden ivm de kinderen......Wat een super deal !!! :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
karin
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Gefeliciteerd met je "win". Goed gevoel niet?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer