Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Geert79
Amerika-ontdekker

Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07

Bericht door Geert79 »

Hallo iedereen,

Komende 23 juni gaan we voor ruim vier weken naar Amerika. We hebben een retourtje LA geboekt. Verder hebben we bij Hertz een auto geboekt. Na veel lezen en plannen is dit zo'n beetje wat ik in mn hoofd heb. Het idee was om rustig aan te reizen maar dat blijkt toch moeilijk als je je in het gebied gaat verdiepen. Er is zoveel te zien. Heb nu het idee dat de afstanden wel mee vallen maar dat het wellicht erg veel indrukken zullen zijn. Ik had het eerst zo gepland dat we vanuit Lee VIning naar Death Valley/Las Vegas zouden gaan en vandaar weer naar Zion. In dat plan had ik Lake Tahoe, route 50 en Great Basin niet opgenomen. Aangezien ik na de Grand Canyon nog vrij veel dagen had dacht ik dat het dan beter was Las Vegas/Death Valley te doen aangezien Lake Tahoe, route 50 en Great Basin me interessanter en mooier lijkt dan bijv. Pal Springs en/of San Diego. Nu ja, heel verhaal, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Dank voor jullie reacties alvast.

23-jun Amsterdam-Los Angeles
24-jun Highway 1 (via Santa Barbara) naar San Simeon (Hearst Castle) 244 ml
25-jun Highway 1 (via Big Sur, Montery, 49 mile ocean scenic drive) - San Francisco 215 ml
26-jun San Francisco
27-jun San Francisco
28-jun San Fracisco-Yosemite NP 190 ml
29-jun Yosemite NP
30-jun Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake) 75 ml
1-jul Lee Vining - Bodie - Stateline (Lake Tahoe, Nevada Beach) 107 ml
2-jul Stateline (via Cason City) - Ely (over Route 50) 350 ml
3-jul Ely - Baker (Great Basin NP) 45 ml
4-jul Baker - Zion NP (Springdale) 200 ml
5-jul Zion
6-jul Zion
7-jul Zion - Bryce Canyon (vian Cedar Breaks Monument, Sunset Point in Bryce) 55 ml
8-jul Bryce Canyon (Sunrise, trail door kloof)
9-jul Bryce Canyon - Page (via Canonville, Cottonwood Canyon Road) 200 ml
10-jul Page - Monument Valley - Canyon de Shelly 200 ml
11-jul Canyon de Shelly - Petrified Forest NP - Winslow 125 ml
12-jul Winslow - Flagstaff (Sunset Crater, Wupatki, Museum Arizona) 60 ml
13-jul Flagstaff - Grand Canyon 50 ml
14-jul Grand Canyon
15-jul Grand Canyon - Winslow - Las Vegas (via Hoover Dam) 280 ml
16-jul Las Vegas
17-jul Las Vegas - Furnace Creek (Death Valley) 140 ml
18-jul Furnace Creek - Joshua Tree NP 260 ml
19-jul Joshua Tree NP
20-jul Joshua Tree NP - Los Angeles 130 ml
21-jul Los Angeles (Universal)
22-jul Los Angeles (Getty Center)
23-jul Los Angeles (strand)
24-jul Los Angeles - Amsterdam
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07

Bericht door lelie »

Wow, mooie route zeg! En lekker lang.
:doublethumb:
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Inderdaag een mooie route, Geert. En lekker veel tijd voor alles voorzien. Wij moeten met een dag of 5 minder stellen.
Ik zie dat je een volledige dag voorzien hebt voor Joshua Tree. Dit is eerder een doorrijpark waar je waarschijnlijk maar een paar uren (2-3) zal doorbrengen. Ik zou die dag na dat je Joshua Tree gezien hebt al meteen doorrijden naar LA en een dag meer voorzien in Page (Lower/Upper Antelope Canyon, Horseshoe Bend, etc). Want daar heb je nu maar weinig tijd voor.
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Ik hoop dat ik de route nog ga aanpassen. Heb me namelijk ingeschreven voor een bezoek aan The Wave. In dat geval blijven we zeker nog een dag in Page.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Jeroen80 schreef:Inderdaag een mooie route, Geert. En lekker veel tijd voor alles voorzien. Wij moeten met een dag of 5 minder stellen.
Ik zie dat je een volledige dag voorzien hebt voor Joshua Tree. Dit is eerder een doorrijpark waar je waarschijnlijk maar een paar uren (2-3) zal doorbrengen. Ik zou die dag na dat je Joshua Tree gezien hebt al meteen doorrijden naar LA en een dag meer voorzien in Page (Lower/Upper Antelope Canyon, Horseshoe Bend, etc). Want daar heb je nu maar weinig tijd voor.
Dat ligt er maar net aan waar je belangstelling naar uit gaat, als cactusliefhebber kan ik gemakkelijk een dag in Joshua Tree NP doorbrengen.
Maar ook als je van wandelingen houdt kan je hier best een dag doorbrengen, er zijn een aantal schitterende trails uitgezet.
Een an ander is natuurlijk wel afhankelijk van de temperatuur op het moment van je bezoek.
Rob
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou een dag Yosemite erbij doen; in 1 dag doe je daar niet zoveel.
En je zit er in een prachtige periode! Boek snel je accommodatie daar.

Kijk eens in ons 2002 verslag voor onze route, wij zijn toen ook via Great Basin gegaan.

Marianne
alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Ziet er mooi uit. Alleen zou ik 3 dagen uittrekken voor LA-SF via Hway-1, zeker als je net aankomt, Hearst Castle wilt zien en ook nog de 49-mile drive. Hwy1 is geen snelweg. Joshua tree ben ik ook ooit geweest, daar kun je in een halve dag een goede indruk van krijgen en 2 korte trails lopen, en dan aan het eind van de dag wel weer naar LA rijden, dat is niet zo heel ver.
Alje
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Om een extra dag Highway 1 / extra dag Yosemite, en een extra dag Page moet ik ergens twee dagen vandaan halen. Een optie is inderdaad die dag in Joshua Tree te skippen.
Dat is één..

Naarmate ikmeer op het forum lees lijkt het alsof the Grand Canyon geen must see is. Zeker niet nadat je Yosemite, Zion en Bryce gehad hebt. Is het een goede optie om in plaats van:

14-jul Grand Canyon

Het zo te doen:

13-jul Flagstaff- Tusayan 50 ml (bezoek Grand Canyon)
14-jul Grand Canyon - Winslow - Las Vegas (via Hoover Dam) 280 ml (eventueel 's ochtends nog bezoek aan Grand Canyon)

Of ga je dan te snel?
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

Route ziet er prachtig uit. Ik zou ook een dag langer in Yosemite blijven.
Wij hebben een tip gekregen over Lake Donner, in de buurt van van Lake Tahoe, is misschien een overweging.
Route 50 en Great Basin staan ook op ons lijstje, hier gaan niet zoveel mensen naartoe, dus is het wellicht wat "rustiger"
Hier onze route voor juni 2008: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=14150
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Geert79 schreef:11-jul Canyon de Shelly - Petrified Forest NP - Winslow 125 ml
12-jul Winslow - Flagstaff (Sunset Crater, Wupatki, Museum Arizona) 60 ml
14-jul Grand Canyon
16-jul Las Vegas
Geert79 schreef: Naarmate ikmeer op het forum lees lijkt het alsof the Grand Canyon geen must see is.

Hier ben ik het niet mee eens. De Grand Canyon wordt niet voor niets tot één van de wereldwonderen gerekend. Als ik jou was, zou ik er toch zeker ruim aandacht aan schenken. Kijk verder tijdens de reis hoe je de activiteiten tussen Winslow en Williams invult. Kijk in hoeverre je al "Parkenmoe" bent. De omgeving van Flagstaff en de bezienswaardigheden, die jij bij Flagstaff hebt staan, zijn ook allen de moeite waard om te bezoeken.

Zeker niet nadat je Yosemite, Zion en Bryce gehad hebt. Is het een goede optie om in plaats van:

14-jul Grand Canyon

Het zo te doen:

13-jul Flagstaff- Tusayan 50 ml (bezoek Grand Canyon)
14-jul Grand Canyon - Winslow - Las Vegas (via Hoover Dam) 280 ml (eventueel 's ochtends nog bezoek aan Grand Canyon)

Of ga je dan te snel?
De in rood aangegeven plaatsnaam Winslow, zal neem ik aan Williams moeten zijn.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik vond de grand canyon veel indrukwekkender dan Yosemite. Onze kinderen trouwens ook. Maar misschine was ik toen al een beetje parkenmoe :)
Er zijn veel meningen en voorkeuren.

Toch vind ik het persoonlijk een must see!

Groetjes,

Carine
Groetjes,
Carine
Geert79
Amerika-ontdekker

Re: Update Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07

Bericht door Geert79 »

Het heeft even geduurd. Het is erg leuk maar het valt niet mee de keuzes die je moet maken. Gelukkig is het een enorm luxe probleem. We hebben het weer even laten bezinken allemaal en heb de plannen weer verder gepoleist. We maken er een combinatie van qua overnachtingen tussen motels/hotels en campings. Is ten eerste budgettair wel handig maar belangrijker is dat we dan niets hoeven te reserveren in de NP's. Of we proberen met ons tentje op een camping in een NP te gaan staan en als dat niet lukt dan er ergens buiten. Ik merk toch dat je behoorlijk strak moet plannen wil je alle NP's reserveren. Vooral die NP's later in de reis. Vandaar.

Vanuit LA rijden we langs de REI in Santa Monica en vervolgen daar onze weg richting Pismo Beach. Heb weer een nieuw schema gemaakt.

23-jun Highway 1 Los Angeles - Pismo Beach (via Santa Barbara, Solvang) 200ml
24-jun Highway 1 Pismo - Beach - Montery (via Morrow Bay, Hearst Caste, Carmel, 17 miles Scenic Drive) 150ml
25-jun Highway 1 Montery - San Francisco (Montery Aquarium, Santa Cruz) 130ml
26-jun San Francisco
27-jun San Francisco (Oakland Athletics - San Francisco Giants)
28-jun San Francisco
29-jun San Fracisco-Yosemite NP 190ml
30-jun Yosemite NP
1-jul Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake) 100ml
2-jul Lee Vining - Bodie - Stateline (Lake Tahoe, Nevada Beach / Donner Lake) 150ml
3-jul Stateline - Baker (via Route 50) 410ml
4-jul Great Basin NP - Zion 200ml
5-jul Zion
6-jul Zion - Bryce Canyon (vian Cedar Breaks Monument, Sunset Point in Bryce) 50ml
7-jul Bryce Canyon - Lake Powell (via Kenab, Moqui Wave, Coral Pink Sanddunes) 160ml
8-jul Lake Powell
9-jul Lake Powell (Horseshoe Bend overlook, Antilope Canyon)
10-jul Lake Powell (The Wave)
11-jul Lake Powell - Monument Valley - Canyon de Shelly 130ml
12-jul Canyon de Shelly - Petrified Forest NP - Winslow 108ml
13-jul Winslow - Tusayan (via Sunset Crater, Wupatki NP, Grand Canyon NP) 140ml
14-jul Grand Canyon - Williams - Las Vegas (sunrise GCNP, via Hoover Dam) 290ml
15-jul Las Vegas
16-jul Las Vegas - Stovepipe Wells (Death Valley) 160ml
17-jul Death Valley - Baker (via Badwater Road) 153ml
18-jul Baker - Joshua Tree NP 147ml
19-jul Joshua Tree NP - Palm Springs 40ml
20-jul Palm Springs - Los Angeles 110ml
21-jul Los Angeles (Universal Studio's)
22-jul Los Angeles (Getty Center)
23-jul Los Angeles (strand)
24-jul Los Angeles - Amsterdam

We hebben nu oa een dag extr in SF en vrij lang bij Lake Powell. Lijkt me wel een mooi punt om even een tijdje op een plek te blijven. Je schijnt er erg mooi bij het meer te kunnen staan op een camping.

Het stuk tussen Las Vegas en Los Angeles vind ik ook vrij lastig. Na lang puzzelen ben ik hier op uitgekomen maar of Baker (bijv.) leuk is weet ik niet. En met Palm Springs heb ik zo in eerste instantie ook niet zo erg veel maar ik hoorde her en der dat het wel leuk is. Al er andere tips zijn voor da stuk van de reis zijn ze van harte welkom.

Ik twijfel toch ook wel of we het gedeelte Lake Tahoe, Route 50, Great Basin moeten doen. Het lijkt eenvoudiger om van Lee Vining naar Death Valley-Las Vegas te gaan en vandaar uit richting Zion te gaan. Dan heb je ook het gedoe niet met de route Las Vegas-LA. Maar goed, dat zal met pijn in het hart zijn.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groet,

Geert
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Update Reisplan Zuid-West USA 23/06-24/07

Bericht door Martin & Marianne »

Geert79 schreef: 1-jul Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake) 100ml
2-jul Lee Vining - Bodie - Stateline (Lake Tahoe, Nevada Beach / Donner Lake) 150ml
3-jul Stateline - Baker (via Route 50) 410ml
4-jul Great Basin NP - Zion 200ml
Jullie hebben zo niet erg veel tijd, niet voor Yosemite en niet voor Great Basin en Lake Tahoe. Misschien toch Great Basin laten vallen?
En echt, neem meer tijd voor Yosemite. Een dag is aardig voor mensen die in 3 weken het hele zuidwesten willen zien, maar als je meer tijd hebt, gebruik die dan. Jullie gaan niet naar Sequoia, dus bekijk de sequoia's in de Mariposa Grove, loop de Panorama Trail of in elk geval de Mist Trail, ga varen en fietsen in de vallei, en neem je tijd voor Tuolumne Meadows.
Neem dan de tijd voor Bodie en de route naar Death valley en Las Vegas.
Geert79 schreef: 11-jul Lake Powell - Monument Valley - Canyon de Shelly 130ml
12-jul Canyon de Shelly - Petrified Forest NP - Winslow 108ml
Ik denk dat je zo weinig tijd hebt voor Canyon de Chelly, maar dat zullen anderen beter kunnen zeggen.
Geert79 schreef: 16-jul Las Vegas - Stovepipe Wells (Death Valley) 160ml
17-jul Death Valley - Baker (via Badwater Road) 153ml
18-jul Baker - Joshua Tree NP 147ml
Je kunt goed Baker overslaan, tenzij je nog veel tijd in DV wilt besteden. Het ligt ook niet logisch op de route, Badwater kun je vanuit Las vegas meenemen (zie ons 2006-verslag, vanaf 10 augustus).

Marianne
alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Great Basin zijn we niet geweest, maar wel door die streek, en wij vonden het erg de moeite. Je kan ook direct van Death Valley naar LA rijden en Joshua Tree en Palm Springs schrappen. Mede gezien de tijd van het jaar (is vast erg heet daar) zou ik dat denk ik doen, en dan heb je ook meer tijd voor wat Martin en Marianne suggereren, groet Alje
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Dank voor jullie reacties. Echt te gek dat jullie die moeite nemen. Hoop ook ooit een sin de positie te komen om tips te geven :-).

Heb de route nav jullie op en aanmerkingen weer een beetje aangepast. Nl.:

- Extra dag Yosemite

Nu ziet het bezoek aan Yosemite er zo uit:

29-jun San Fracisco-Yosemite NP
30-jun Yosemite NP
1-jul Yosemite NP
2-jul Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake)

- Extra (hele) dag Great Basin
De dag ervoor hebben we een hele lange reisdag (Stateline-Baker). Dan hebben we de hele dag daar voor het park en omgeving.

We blijven nu een dag korter in LA en we gaan niet naar Palm Springs. Vanaf Vegas ziet het er dan zo uit:

Las Vegas - Stovepipe Wells (Death Valley)
Stovepipe Wells (Death Valley) - Baker (via Badwater Rd.)
Baker - Joshua Tree NP (via Mojave Nat. Preserve, Kelso Depot)
Joshua Tree NP - Los Angeles
Los Angeles (Universal Studio's)
Los Angeles (Getty Center)
Los Angeles - Amsterdam

Kamperen in Joshua Tree en de hele volgende dag om via Joshua Tree in Los Angeles te komen.

Groet,
Geert
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Als jullie de puf en zin nog hebben...:-)

Denk dat dit hem gaat worden. Heb gereserveerd in Yosemite (Curry Village). We zullen veel in een tentje camperen en in de steden of wanneer we er zin in heben in een hotel/motel.
Als jullie nog op of aanmerkingen/suggesties hebben. Graag...

ma 23-jun Amsterdam - Los Angeles Radisson Hotel
di 24-jun Highway 1 Los Angeles - Pismo Beach (via Santa Barbara, Solvang) 190ml
wo 25-jun Highway 1 Pismo - Beach - Monterey (via Morro bay, Hearst Caste, Point Lobos, Carmel) 150ml
do 26-jun Highway 1 Monterey - San Francisco (Monterey Aquarium, Santa Cruz) 155ml
vr 27-jun San Francisco (Oakland Athletics - San Francisco Giants)
za 28-jun San Francisco
zo 29-jun San Francisco - Yosemite NP (via Napa, Wooden Valley Rd.) 240ml Curry Village
ma 30-jun Yosemite Curry Village
di 1-jul Yosemite Curry Village
wo 2-jul Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake) 75ml
do 3-jul Lee Vining - Bodie - Stateline (Lake Tahoe, Nevada Beach / Donner Lake) 150ml
vr 4-jul Stateline - Baker (via Route 50, overnachten Cave Lake State Park) 370ml Cave Lake State Park
za 5-jul Great Basin NP
zo 6-jul Great Basin NP - Zion NP 200ml
ma 7-jul Zion
di 8-jul Zion - Bryce Canyon (vian Cedar Breaks Monument, Sunset Point in Bryce) 150ml
wo 9-jul Bryce Canyon - Lake Powell (via Kanab, Moqui Cave, Coral Pink Sanddunes) 190ml
do 10-jul Lake Powell
vr 11-jul Lake Powell (Horseshoe Bend overlook, Antelope Canyon)
za 12-jul Lake Powell - Monument Valley - Canyon de Chelly 220ml
zo 13-jul Canyon de Chelly
ma 14-jul Canyon de Chelly - Petrified Forest NP - Winslow 170ml
di 15-jul Winslow - Tusayan (Grand Canyon, via Wupatki NM) 160ml
wo 16-jul Tusayan - Williams - Las Vegas (sunrise GCNP, via Hoover Dam) 270ml
do 17-jul Las Vegas
vr 18-jul Las Vegas - Stovepipe Wells (Death Valley) 155ml
za 19-jul Stovepipe Wells (Death Valley) - Baker (via Badwater Rd.) 140ml
zo 20-jul Baker - Joshua Tree NP (via Mojave Nat. Preserve, Kelso Depot) 140ml
ma 21-jul Joshua Tree NP - Los Angeles (door Joshua Tree NP) 195ml
di 22-jul Los Angeles (Universal Studio's)
wo 23-jul Los Angeles (Getty Center)
do 24-jul Los Angeles - Amsterdam

Volgens mij is het wel goed te doen en hoeven we nergens echt de Japanner uit te hangen. Hoop dat jullie dat met me eens zijn :-).

Geert
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Dit is de reis die het uiteindelijk gaat worden. Omdat het onze eerste reis naar Amerika is willen we toch wel graag naar Arches/ Canyonlands. We hebben Lake Powell & Canyon de Chelly laten vallen.

ma 23-jun Amsterdam - Los Angeles
di 24-jun Highway 1 Los Angeles - Avila Beach
wo 25-jun Highway 1 Avila Beach - Monterey
do 26-jun Monterey - San Francisco
vr 27-jun San Francisco (Oakland Athletics - San Francisco Giants)
za 28-jun San Francisco
zo 29-jun San Francisco - Yosemite NP
ma 30-jun Yosemite
di 1-jul Yosemite
wo 2-jul Yosemite NP - Lee Vining (via Tuolumne Meadows, Tioga Pass, Mono Lake)
do 3-jul Lee Vining - Bodie - Stateline (Lake Tahoe, Nevada Beach)
vr 4-jul Stateline - Baker (via Route 50)
za 5-jul Great Basin NP
zo 6-jul Great Basin NP - Zion NP (via Cedar Breaks NM)
ma 7-jul Zion
di 8-jul Zion - Bryce Canyon (Sunset Point in Bryce)
wo 9-jul Bryce Canyon (sunrise) -Moab (via route 12 naar Torrey, Capitol Reef NP)
do 10-jul Moab (Arches)
vr 11-jul Moab (Canyonloands)
za 12-jul Moab - Natural Bridges - Mexian Hat - Monument Valley (via Canyonlands Needle)
zo 13-jul Monument Valley - Grand Canyon South Rim
ma 14-jul Grand Canyon South Rim
di 15-jul Grand Canyon South Rim - Slide Rock - Sedona - Jerome - Prescott
wo 16-jul Prescott - Las Vegas (via Hooverdam)
do 17-jul Las Vegas
vr 18-jul Las Vegas - Furnace Creek (Death Valley)
za 19-jul Furnace Creek (Death Valley) - Joshua Tree NP
zo 20-jul Joshua Tree NP - Los Angeles
ma 21-jul Los Angeles
di 22-jul Los Angeles (Universal Studio's)
wo 23-jul Los Angeles
do 24-jul Los Angeles - Amsterdam

Ik twijfel zelf nog over 13/07, we zouden dan ook naar Flagstaff kunnen rijden voor oa Wupatki, Arizona museum etc. en dan de volgende ochtend vroeg naar Mather Campground rijden. Of we kunnen dus direct van Monument Valley naar the Grand Canyon rijden, wat zouden jullie doen?

Een paar dagen zijn wel echte reisdagen. Wat volgens mij niet heel erg is. Bijvoorbeeld 09/07 van Bryce naar Moab, aangezien de route 12 zo mooi is lijkt me het evengoed wel goed te doen. Wat jullie?

Als jullie verder nog tips en of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.

Geert

-
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Prachtige route, en mazzel dat julle veel tijd hebben.
Ik zou een dag LA (21/7) inruilen voor een dag Page (Lake Powell).
Overigens schijnt Sunrise Point in Bryce de beste plaats voor sunset te zijn...
Johan
Geert79
Amerika-ontdekker

Bericht door Geert79 »

Ja ik hoorde al dat dat je de sunrise en sunset in Bryce beter kunt omdraaien. Gaan we zeker doen.

Ik vrees dat we Lake Powell bewaren voor een volgende reis. Komt zo beter uit met reserveringen die we al gedaan hebben oa in Furnace Creek. 3 hele dagen LA is misschien wat veel, maar zo op het einde van de reis ook wel weer lekker. We zitten in de Hollywood Travellodge, prima plek om op ons gemak LA te verkennen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Geert79 schreef:3 hele dagen LA is misschien wat veel, maar zo op het einde van de reis ook wel weer lekker. We zitten in de Hollywood Travellodge, prima plek om op ons gemak LA te verkennen.
Ik denk dat dat helemaal niet verkeerd is. Wij eindigen ook in Los Angeles en zitten er 2 hele dagen (daarvoor 1,5 dag Santa Barbara). Wij vinden het heerlijk om het aan het eind van de vakantie rustig aan te doen. Wij hadden ook wel 3 dagen Los Angeles willen doen, we hebben nogal wat op het programma staan dan. 8)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer