Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg van Road Bear over hun campers en huur
Re: Uitleg van Road Bear over hun campers en huur
Motorhome is besteld via Tioga Tours.
Het reservation form kan men afdrukken, persoonlijke gegevens invullen en terug faxen naar RB.
Bij afhaling zou men hierdoor een half uurtje uitwinnen.
Het formulier (pdf) is te zien op RB site onder "Other Booking Options".
Het reservation form kan men afdrukken, persoonlijke gegevens invullen en terug faxen naar RB.
Bij afhaling zou men hierdoor een half uurtje uitwinnen.
Het formulier (pdf) is te zien op RB site onder "Other Booking Options".
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Eh ... nee! Je neemt het verkeerde formulier. Je moet de Road Bear Speed Pass hebben. Dit formulier kan je printen en faxen. Nog handiger is het om online in te checken via de online incheck. Het benodigde nummer om hier in te loggen vind je op de voucher van Tioga Tours.
Heb me inderdaad vergist.
Heb in 2006 ook een speed pass opgestuurd en begreep er nu niks van !
Gelukkig nog niet verstuurd.
Bedankt.
Heb in 2006 ook een speed pass opgestuurd en begreep er nu niks van !
Gelukkig nog niet verstuurd.
Bedankt.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het lastig vond om de Speed Pass te vinden op de nieuwe site.
Monique, je weet inmiddels ALLES van Road Bear. Al gedacht over een baan(tje) daar of toch maar met ALbert hier blijven(en de kids natuurlijk)

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, ik heb gewoon geluk geloof ik dat het zo klikte tussen ons en Aldie. Hij stuurt ons ongevraagd bérgen informatie. Enne, ik ben dol op Amerika, maar is nogal het een en ander wat me lekker hier houdt hoor. Naast Albert heb ik ook nog een drietal geweldige kids hier thuis en natuurlijk onze vierbenige kiddo's 

Dank je wel, dat is inderdaad de beste optie. Ik had er niet aan gedacht dat we natuurlijk ook al vanuit Nederland kunnen bellennieuwenoord schreef:Dan zou ik op 3 juli bellen, op 4 juli is Road Bear dicht.

Miza
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nog een vraagje dan...
Wij komen aan op 3 juli is San Francisco. De 4de is het feest, en blijven we dan ook in de stad. Op de 5de juli moeten/mogen we de camper ophalen. Ik ga dan ook even bellen op de 3 juli natuurlijk
Maar wat ik mij wel afvroeg is het volgende : Road Bear vermeld dat zij zaterdags open zijn tot 13:00 Hoe gaat e.e.a dan in zijn werk, daar ik lees dat normaliter in de week de uitgifte pas vanaf deze tijd begint ??
Sjoerd
Wij komen aan op 3 juli is San Francisco. De 4de is het feest, en blijven we dan ook in de stad. Op de 5de juli moeten/mogen we de camper ophalen. Ik ga dan ook even bellen op de 3 juli natuurlijk
Maar wat ik mij wel afvroeg is het volgende : Road Bear vermeld dat zij zaterdags open zijn tot 13:00 Hoe gaat e.e.a dan in zijn werk, daar ik lees dat normaliter in de week de uitgifte pas vanaf deze tijd begint ??
Sjoerd
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goeie vraag! Die stuur ik even door. Je hoort er nog van.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Antwoord van Aldie over de zaterdagen:
Tijdens het laagseizoen zijn we op zaterdag open tot 13u, tijdens de zomer tot 17u.
Over het algemeen zijn tijdens de zomer de zaterdagen heel drukke dagen en hebben we veel campers die terugkomen en opgehaald worden. Dan is het precies hetzelfde als weekdagen: ‘s morgens voor terugbrengen, ‘s namiddags voor ophalen. Vanaf april-mei tot begin October zijn we op zaterdag open van 8u tot 17u.
Aldie
Tijdens het laagseizoen zijn we op zaterdag open tot 13u, tijdens de zomer tot 17u.
Over het algemeen zijn tijdens de zomer de zaterdagen heel drukke dagen en hebben we veel campers die terugkomen en opgehaald worden. Dan is het precies hetzelfde als weekdagen: ‘s morgens voor terugbrengen, ‘s namiddags voor ophalen. Vanaf april-mei tot begin October zijn we op zaterdag open van 8u tot 17u.
Aldie
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kreeg de volgende vraag per pb van een forumlid. Omdat ik het fijner vind dat iedereen meeprofiteert van wat Aldie met ons wil delen, vraag en antwoord open op het forum in dit topic:
Wij gaan met z'n 6 in 31ft camper rontrekken. Nu hebben wij 6 harde grote koffers bij ons. Ik zou graag weten of ik deze allemaal kwijt kan in de kofferuimte van de camper. Of kun je koffers ook lokaal opslaan (hebben we al eens gedaan bij CA)
Ik zou graag horen wat de moelijkhend zijjn ? Zou je dat willen vragen?
Ik kreeg van Aldie het volgende antwoord:
Hallo Monique,
Als het echt nodig is kunnen wel 1 of maximum 2 harde koffers bij ons achtergelaten worden. De campers hebben allemaal een grote bergruimte achterin, groot genoeg om alles op te bergen
Tijdens het hoogseizoen zijn er ongeveer 140-150 campers die tegelijk onderweg zijn vanuit SFO alleen. U kan zich voorstellen hoeveel plaats 140-150 koffers opneemt indien iedereen hier 1 koffer zou achterlaten en we zijn heel beperkt met bergruimte hier.
Daarom verkiezen we ook dat iedereen alle baggage meeneemt. De meeste families brengen 1 of 2 harde koffers en de rest “soft bags” die gemakkelijk weggeborgen kunnen worden in de camper.
Groetjes,
Aldie
Aanvulling: Road Bear laat speciaal extra bergruimte maken in hun campers door de bedden al in de fabriek te laten verhogen. Voor het idee een paar foto's. Op de bovenste foto zie je als je goed kijkt rechts in het opberggat 4 grote rode koffers staan. Deze zachte koffers zijn echt heel groot, het maximum van de toegestane maat bij KLM. Je ziet dat er nog een berg ruimte overblijft.
De tweede foto is van een A-klasse camper, maar geeft even aan hoe groot die koffers zijn.

Persoonlijk ben ik trouwens niet zo'n fan van harde koffers, juist omdat je met zachte koffers wat flexibeler bent. Maar ja, dat is aan ieder voor zich.
Wij gaan met z'n 6 in 31ft camper rontrekken. Nu hebben wij 6 harde grote koffers bij ons. Ik zou graag weten of ik deze allemaal kwijt kan in de kofferuimte van de camper. Of kun je koffers ook lokaal opslaan (hebben we al eens gedaan bij CA)
Ik zou graag horen wat de moelijkhend zijjn ? Zou je dat willen vragen?
Ik kreeg van Aldie het volgende antwoord:
Hallo Monique,
Als het echt nodig is kunnen wel 1 of maximum 2 harde koffers bij ons achtergelaten worden. De campers hebben allemaal een grote bergruimte achterin, groot genoeg om alles op te bergen
Tijdens het hoogseizoen zijn er ongeveer 140-150 campers die tegelijk onderweg zijn vanuit SFO alleen. U kan zich voorstellen hoeveel plaats 140-150 koffers opneemt indien iedereen hier 1 koffer zou achterlaten en we zijn heel beperkt met bergruimte hier.
Daarom verkiezen we ook dat iedereen alle baggage meeneemt. De meeste families brengen 1 of 2 harde koffers en de rest “soft bags” die gemakkelijk weggeborgen kunnen worden in de camper.
Groetjes,
Aldie
Aanvulling: Road Bear laat speciaal extra bergruimte maken in hun campers door de bedden al in de fabriek te laten verhogen. Voor het idee een paar foto's. Op de bovenste foto zie je als je goed kijkt rechts in het opberggat 4 grote rode koffers staan. Deze zachte koffers zijn echt heel groot, het maximum van de toegestane maat bij KLM. Je ziet dat er nog een berg ruimte overblijft.
De tweede foto is van een A-klasse camper, maar geeft even aan hoe groot die koffers zijn.

Persoonlijk ben ik trouwens niet zo'n fan van harde koffers, juist omdat je met zachte koffers wat flexibeler bent. Maar ja, dat is aan ieder voor zich.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Nog een reden om je koffers mee te nemen in de camper, je moet dan als je aankomt bij Road Bear, je koffers nog gaan inpakken.
Lijkt me 3x niks.
Lijkt me 3x niks.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het een keer gedaan, de allereerste keer. Was toen nog bij JC's RV's in Livermore. Op zich ging het wel, alles in stapels op het bed gelegd, maar toch .. pff, bij het verhuurstation alles al uitpakken vond ik ook niks.
Nog een argument om je koffers mee te nemen en niet op te laten slaan: mocht je onverhoopt eerder naar huis moeten, kun je in ieder geval je spullen inpakken zonder eerst nog nieuwe koffers te moeten kopen. We hopen natuurlijk niet dat het gebeurt, maar onze ouders zijn al aardig op leeftijd, als er zich iets voordoet willen we in ieder geval zo snel mogelijk terug kunnen.
Miza
Miza
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zag net op de site van Road Bear foto's van het interieur van de verschillende campers.
Als dat de nieuwe campers zijn waar we straks in mogen rijden, dan zijn die mooi.
Als dat de nieuwe campers zijn waar we straks in mogen rijden, dan zijn die mooi.
Ze zien er inderdaad heel gaaf uit. Kan niet wachten..... nog 2 maanden precies...Annie schreef:Zag net op de site van Road Bear foto's van het interieur van de verschillende campers.
Laatst gewijzigd door yarrah op 19 mar 2008, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Annie, als je een 29/31 ft. bij Road Bear boekt, kan je een Winnebago óf een Coachmen Freelander krijgen. De foto's op de site zijn van het interieur van de Winnebago, jullie halen een Coachmen op in Middlebury. Aldie zou vandaag de eerste Freelander binnenkrijgen in San Francisco en heeft me beloofd foto's te maken. Ik weet niet om welk type het gaat. Maar de foto's op de site zijn dus niet van de campers van dit jaar, ook niet van de A-klasse, wij hebben van hem ook andere gekregen.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb het onder tussen begrepen.nieuwenoord schreef:Annie, als je een 29/31 ft. bij Road Bear boekt, kan je een Winnebago óf een Coachmen Freelander krijgen. De foto's op de site zijn van het interieur van de Winnebago, jullie halen een Coachmen op in Middlebury. Aldie zou vandaag de eerste Freelander binnenkrijgen in San Francisco en heeft me beloofd foto's te maken. Ik weet niet om welk type het gaat. Maar de foto's op de site zijn dus niet van de campers van dit jaar, ook niet van de A-klasse, wij hebben van hem ook andere gekregen.
De Coachman is niet zo luxe, of ook bij Coachman moeten oude foto opde site staan.
Even de nieuwe foto's afwachten.
Wij hebben voor juni een RV gehuurd bij Road Bear in Las Vegas. Is het werkelijk zo dat Road Bear alleen maar nieuwe RV ,s verhuurt?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, alle RV's van Road Bear zijn van dit bouwjaar. Aan het eind van het jaar gaan ze er allemaal weer uit. Je RV is dus altijd hooguit een jaar oud. De RV's die je in juni huurt zijn van maart.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht