Mijn Nickname is broworld en ik heb al heel veel aan dit forum gehad.
Ik heb dit forum gebruikt om mijn reis naar NYC te plannen en deze was na uitvoering bijzonder succesvol.
M.a.w. ik wil nu alweer terug en het is pas 5 maanden geleden dat ik er ben geweest.
Ik ben in het verleden twee keer in Florida geweest en daar de parken en een rondreis gedaan.
Op mijn grote verlanglijst staat nog de grote rondreis in het zuidwesten, maar daar moet ik eerst de tijd voor vinden. ik hou niet van elke dag in de auto zitten. Het liefst reis ik op eigen gelegenheid en blijf ik hangen in de plaatsen die ik de moeite waard vind.
Voor nu genoeg voorgesteld, want ik moet snel nog op zoek naar wat tips voor de komende trip naar de USA, dus op naar een ander topic
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.