Clint schreef:Dento schreef:
2. Carrabbas Italian Grill, Fort Collins, CO - het beste Italiaans ooit
ECHT? Ik vond Carrabbas lekkerder ruiken dan dat ik het vond smaken. Nee, ik heb zeker veel beter Italiaans gegeten zowel in de VS (bv. Cugino's in Grand Ledge, MI) als in NL.. Om maar te zwijgen over Italië zelf

Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.. wij hadden een erg irritante serveerster.. iig dat vond ik. Ze was teveel bezig om een hoge tip 'af te dwingen'.. het lag er echter te dik boven op en het kwam ook enorm onecht over.. Na dat soort irritaties ben je misschien niet meer helemaal objectief over het restaurant op zich..
Tja, ik denk dat het bij een keten-restaurant heel erg afhangt van de lokatie waar je gaat. De een zal beter personeel en management hebben dan de ander, wat natuurlijk ook invloed heeft op hoe het smaakt. Mijn schoonouders zijn wat dat betreft ook wel de betere restaurants gewend, en vrij kieskeurig, maar het is hun favoriet om even snel ongedwongen een lekker hapje te gaan eten.
Uiteraard kun je het niet vergelijken met Italiaans Italiaans

maar voor een keten is het - in Fort Collins althans - absoluut uitstekend (beter en wat aparter dan de gemiddelde Olive Garden, in ieder geval).
Wij hebben er in ieder geval in 2 weken tijd 2 keer héérlijk gegeten - en dan gerechten die je niet direct als een "keten-gerecht" zou afdoen, eerder als lekkere en originele gerechten...
Mocht je in ieder geval ooit in Fort Collins komen, moet je echt even gaan vergelijken dan