Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Jouw mooiste USA foto...
Mooi zo, ik heb er zin in! :dance: :dance:
Statief ook mee??
Statief ook mee??
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep! Daarnaast wil ik panning ook gaan uitproberen, dat heb ik nog nooit gedaan. Kunnen we samen oefenen!nieuwenoord schreef:Mooi zo, ik heb er zin in! :dance: :dance:
Statief ook mee??
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eh, panning?? Niet te veel moeilijke woorden hoor, was vroeger heel BLONT!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Panning is het meebewegen van je camera voor het maken van actiefoto's. En racende motoren zijn daarvoor uitermate geschikt. Je krijgt dan een bewogen achtergrond en een scherpte motorcoureur. Tenminste..... als dat lukt..... Het is een lastige techniek, maar levert veel mooie foto's op.nieuwenoord schreef:Eh, panning?? Niet te veel moeilijke woorden hoor, was vroeger heel BLONT!
Zoiets:

En om weer on topic te gaan: je moet het ook eens proberen in Las Vegas, op de strip. Een langsrijdende motor of auto fotograferen, liefst in het donker. De achtergrond wordt dan heel bijzonder met al die lichten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jasmino schreef:En om weer on topic te gaan: je moet het ook eens proberen in Las Vegas, op de strip. Een langsrijdende motor of auto fotograferen, liefst in het donker. De achtergrond wordt dan heel bijzonder met al die lichten.
Note mod Petra: Ja graag weer on topic hier door je mooiste USA foto's te posten. Misschien kan er in dit topicverder gediscussieerd worden over fotografie technieken en hoe de beste foto's te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Laat ik maar eens een poging wagen.
Vegas by Night, vanaf de Stratosphere Tower

Bizons op de prairie.

Cactussen in Arizona

Vegas by Night, vanaf de Stratosphere Tower

Bizons op de prairie.

Cactussen in Arizona

Crisis ? What Crisis ?
Niet zelf gemaakt, maar vond deze foto van de tornado in downtown Atlnata heel mooi:

Leuk topic, dit...
Hier mijn mooiste foto van ons eerste bezoek aan USA. Gemaakt op 13 maart jl. in Little Grand Canyon, GA (Providence State Park)

Hier mijn mooiste foto van ons eerste bezoek aan USA. Gemaakt op 13 maart jl. in Little Grand Canyon, GA (Providence State Park)

- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wauw Gera wat een mooie foto. Waar ligt dat precies?
Dit park ligt ongeveer 70 km ten zuiden van Columbus in Georgia, Souraia.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Dank je. Dit jaar zijn we in Georgia voor het eerst. Ik ga proberen of we deze mee kunnen nemen in de route.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Deze foto heb ik vandaag genomen en ik vind hem persoonlijk heel erg mooi. De wolken lijken wel allemaal naar het Washington Monument te wijzen:

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad een fantastische foto Petra - probeer 'm te verkopen, zou ik zeggen!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Een uitzonderlijk mooie foto Petra. Precies op het juiste moment genomen....
Gr. Marjan

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wat een geweldig mooie foto's zijn er weer geplaatst sinds de laatste keer dat ik op dit topic gereageerd heb. Vooral die van het Washington Monument, echt geweldig Petra
Foto's kijken blijft een van mijn favoriete bezigheden... dus laat maar komen die plaatjes!

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Het huis waar ik in California gewoond heb, ik mis die omgeving nog altijd:
Het strand bij Myrtle Beach, South Carolina:

En het huis waar Magnolia87 en ik drie weken hebben gezeten bij een hele lieve familie. Geweldige plek, in North Carolina:

Ik heb nog veel meer prachtige foto's van mijn reizen naar de USA maar die zijn allemaal ingeplakt in fotoalbums, nog pre-digitaal tijdperk. Ik was sowieso van plan ze eens te bekijken en zal ze van het weekend eens inscannen.

Het strand bij Myrtle Beach, South Carolina:

En het huis waar Magnolia87 en ik drie weken hebben gezeten bij een hele lieve familie. Geweldige plek, in North Carolina:

Ik heb nog veel meer prachtige foto's van mijn reizen naar de USA maar die zijn allemaal ingeplakt in fotoalbums, nog pre-digitaal tijdperk. Ik was sowieso van plan ze eens te bekijken en zal ze van het weekend eens inscannen.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Prachtige foto's! Helaas doet je dit ook serieus uitkijken naar een vakantie! 

- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5

Great Smoky Mountains National Park. Net ten noorden van Oconaluftee Visitor Center.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht