Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste reis camper met 3 kleine kinderen ROUTE

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Valtherbos
Amerika-ontdekker

Re: Eerste reis camper met 3 kleine kinderen ROUTE

Bericht door Valtherbos »

Je kunt dus bijna met de camper bijna tot Cape Royal komen? En die wandeling naar Cape Royal en andere uitzichtpunten, ik lees dat je veel stukjes moet lopen, zijn die ook goed te doen voor kinderen van 3 en 4 jaar oud?

(sorry, ik had 2003 niet goed bekeken!). Tjeempie wat een reizen! Geweldig!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Eerste reis camper met 3 kleine kinderen ROUTE

Bericht door Rob »

Valtherbos schreef:Je kunt dus bijna met de camper bijna tot Cape Royal komen?
Ja, er is 1 grote parking voor zowel auto's als campers
En die wandeling naar Cape Royal en andere uitzichtpunten, ik lees dat je veel stukjes moet lopen, zijn die ook goed te doen voor kinderen van 3 en 4 jaar oud?
Denk het wel dit schreef ik in het reisverslag:
"Bij Roosevelt Point een korte hike gedaan met prachtige vergezichten. Daarna naar Angels Window een schitterende Arch waar je eerst tegenaan kijkt om er vervolgens op te lopen, toen nog naar Cape Royal gelopen, op deze grotendeels geasfalteerde wandeling is ook een nature trail uitgezet met uitleg over de planten die hier groeien, deze wandeling is helemaal op het eind van de weg en gezien de grote van de parking is het hier op hoogtij dagen erg druk."
Je kan een deel met de kinderwagen doen omdat het geasfalteerd is.

(sorry, ik had 2003 niet goed bekeken!). Tjeempie wat een reizen! Geweldig!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer