Dat is begrepen Dennis, mooi he die affiliate links
Ik al nog even vertellen waarom ik nooit een echt goedkoop ticket kan vinden....
Ik reisde ongeveer 10-12 per jaar op en neer naar de VS, meestal van Schiphol naar Dothan, AL en altijd met Delta, simpleweg omdat deze elke keer de goedkoopste waren, toch zijn de tickets op zijn goedkoopst nog 600 euro. Het stukje Atlanta - Dothan helpt ook niet echt omdat dit een ontzetten drukke vliegroute is, daar er een militaire basis in de buurt ligt (Ft Rucker)
Nu kan ik dus gewoon naar Atlanta boeken en een goedkoper ticket krijgen via wat voor maatschappij dan ook, MAAR.......
Dan moet ik nog steeds van Atlanta naar Dothan, dit is ongeveer 3,5 uur rijden, en als het kon zou mijn vrouw mij wel ophalen, maar dit is niet altijd mogenlijk, dus dan maar een auto huren, dacht ik.
Een auto huren en dan off-site weer inleveren is duur, alles bij elkaar ben ik zo'n 150 dollar kwijt aan dit grapje (inclusief peut). Dus mijn Schiphol - Atlanta ticket moet wel heel goedkoop worden om dit te doen.
Schiphol - Atlanta ligt in de markt voor zo'n 350 euro zou ik zeggen + 150 dollar huurauto is toch al weer zo'n 470 euro bij elkaar en voor 100 euro meer zit ik in Dothan per vliegtuig, wat zo'n 30 minuten vliegen is!
Story of my life: Ik betaal liever 100 euro meer dan dat ik na een vlucht van 8-9 uur nog 3,5 uur moet rijden naar de plaats van bestemming.
Ik betaal dus gewoon rond de 600 euro voor mijn ticket!
Ook wil ik opmerken dat heeeeeel vroeg boeken zijn voordelen heeft, maar zoals ik al heb gezegd in een andere draad, laat boeken "kan" dezelfde ticket prijs opleveren. ongeveer 3 dagen voor de reis komen er meestal namenlijk weer "goedkope" stoelen vrij, en als je dus regelmatig de ticket prijzen bekijkt kun je nog goedkoop uit zijn, ook al boek je laat!!
Just my .02
Richard