*** DO NOT RESPOND TO THIS E-MAIL *** The last processing action taken on your case Receipt Number:Application Type: I129F , PETITION FOR FIANCE(E) Current Status: Approval notice sent. On March 23, 2008, we mailed you a notice that we have approved this I129F PETITION FOR FIANCE(E). Please follow any instructions on the notice.
groetjes Natas en Delynn
Laatst gewijzigd door natasja op 24 apr 2008, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt ,maar zit me even af te vragen hoelang het nu gaat duren voor ik iets zal horen.
Van de beruchte envelope of van het consulaat???? Wie oh wie kan mij daar iets over zeggen
ja het is zover we hebben de beruchte envelope ontvangen vandaag , wat een papieren !!!!!
vanavond bezig met alles in te vullen en dan terug te sturen , einde van ons K1 proces is in zicht
zo snel mogenlijk ons wachten heeft me nu echt te lang geduurd
De envelope is al terug naar consulaat met alle papieren die we moesten invullen heeft me hoog uit een week gekost het consulaat zei ons dat als het op het consulaat ligt gemiddeld 8 tot 10 weken duurt voor dat het hele proces is afgehandeld....... dus als iemand iets weet voor hoe lang van de envelope tot je iets hoort van het consulaat mag rustig iets laten weten
nu wachten op het interviewdatum en dan hopelijk kunnen we vertrekken we hopen op july.....
8 tot 10 weken lijkt me behoorlijk lang.. het zal waarschijnlijk genoemd zijn als soort van buffer maar van wat ik vernomen heb, duurt het ongeveer 5-6 weken om je interview te krijgen (gezien vanaf de datum dat NSC de aanvraag naar het consulaat verstuurd heeft).
als of het lot er mee speel krijg ik vandaag een brief heb 4 juni de dokters afspraak en 30 juni het interview dus dat is al best wel snel nu hopen dat alles goed gaat:lol:
jiejie schreef:8 tot 10 weken lijkt me behoorlijk lang.. het zal waarschijnlijk genoemd zijn als soort van buffer maar van wat ik vernomen heb, duurt het ongeveer 5-6 weken om je interview te krijgen (gezien vanaf de datum dat NSC de aanvraag naar het consulaat verstuurd heeft).
Success anyways
In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen
K1 visa progress: Applied (10 jan ' 06); Approval (5 sept '06); Entry (15 Sept.'06); Married (14 Oct.'06); Applied for EAD I-765 & I-485 (28 Oct. '06); EAD approved (23 Jan.'07); Con. resident card approved (23 Feb '07), received (5 May '07)
Appie schreef:In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen
Wat ik toevallig ook onlangs las is dat het er soms ook aan ligt wat je als datum opgeeft over wanneer je naar de US wilt vertrekken. Wat ik heb begrepen is dat ze soms een latere datum voor het interview kiezen als je een latere datum opgeeft. Ik weet natuurlijk niet of dit in jouw geval ook zo is geweest maar dit is wat ik op een ander forum gelezen heb
Appie schreef:In mijn geval kreeg ik in Mei mijn papieren en had ik mijn interview pas in september. Ik spraak daar een aantal anderen die ook de K1 procedure gedaan hebben, en die hadden het gehele process in 6 weken doorlopen. Het verschilt nogal per persoon dus. Mooi voor Natasja dat ze nu meer duidelijkheid. Scheelt weer een aantal vragen
Wat ik toevallig ook onlangs las is dat het er soms ook aan ligt wat je als datum opgeeft over wanneer je naar de US wilt vertrekken. Wat ik heb begrepen is dat ze soms een latere datum voor het interview kiezen als je een latere datum opgeeft. Ik weet natuurlijk niet of dit in jouw geval ook zo is geweest maar dit is wat ik op een ander forum gelezen heb
ah dat zou inderdaad goed kunnen. Ik had inderdaad september 2006 opgegeven toen ik in Mei mijn papieren opstuurde. Klinkt logisch, bedankt
K1 visa progress: Applied (10 jan ' 06); Approval (5 sept '06); Entry (15 Sept.'06); Married (14 Oct.'06); Applied for EAD I-765 & I-485 (28 Oct. '06); EAD approved (23 Jan.'07); Con. resident card approved (23 Feb '07), received (5 May '07)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.