Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Warner Bros. Studios / NBC Studios

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sofie
Amerika-ontdekker

Bezoek aan Warner Bros. Studios / NBC Studios

Bericht door Sofie »

Oh, in het bezoek van Warner Bros Studios ben ik ook erg geïnteresseerd! Superfijn dat Central Perk er nog staat, als Friendsfan lijkt dit me geweldig :)

Ik zou dit dan ook graag opnemen in onze planning. Hoeveel tijd moet je rekenen voor de tour en kan je best op voorhand boeken?

Note Mod (Roland): Afgesplitst van het topic Alcatraz.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: alcatraz

Bericht door Martin & Marianne »

Sofie schreef:Oh, in het bezoek van Warner Bros Studios ben ik ook erg geïnteresseerd! Superfijn dat Central Perk er nog staat, als Friendsfan lijkt dit me geweldig :)

Ik zou dit dan ook graag opnemen in onze planning. Hoeveel tijd moet je rekenen voor de tour en kan je best op voorhand boeken?
Hier vind je alles over de Warner Bros tour (kwestie van even googelen :wink: )
Van te voren reserveren lijkt me handig, er kunnen maar 12 mensen mee per tour.
De tour zelf duurt 2 uur en een kwartier maar je moet wel ruim van te voren aanwezig zijn.

Marianne
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Bezoek aan Warner Bros. Studios

Bericht door jerbia »

Houdt er ook rekening mee dat iedere volwassene zichzelf moet kunnen identificeren bij het ophalen van de kaartjes voor de WB Tour ivm veiligheid. Ik was mijn paspoort vergeten en mocht bijna niet mee :blink: Na wat heen- en weer gebel met de security kreeg ik na 10 minuten te horen dat ik bij hoge uitzondering dan toch mee mocht, maar ik heb aardig peentjes staan zweten kan ik je vertellen ;).
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

De tour is echt een aanrader!! Aansluitend (of daarvoor) kun je ook nog twee straten verderop de NBC Studio Tour doen. Die kost maar $ 7,50 en dan krijg je onder meer de sets van Days Of Our Lives en de talkshow van Jay Leno te zien. Ik zou wel proberen om voor de middag te gaan; toen wij er waren werd meteen na onze tour (volgens mij begon die om 13.00 uur) de Jay Leno-studio afgesloten in verband met een soundcheck van Elton John. Ik kan me zo voorstellen dat dat vaker gebeurt als er een grote artiest optreedt, dus probeer zo vroeg mogelijk te gaan.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

In 2004 heb ik de Warner Bros. Studios ook bezocht. Ik vond het erg leuk en zeker een aanrader. De tour bij de NBC Studios, die ik daarna deed, vond ik echter ook net zo interessant.

Hieronder een verslag van mijn bezoek aan beide Studios uit mijn reisverslag 2004:

Dag 13 - wo 23 juni Hollywood - Anaheim

Vandaag sta ik weer vroeg op. Het bezoek aan Hollywood besluit ik met een bezoek aan de Warner Bros. Studios. Hier ga ik met de VIP Studio Tour een kijkje achter de schermen nemen. Volgens het internet zullen om 09.00 uur de tours beginnen. Om zeker van een toegangskaart te zijn, ben ik om 08.30 uur al bij de studio's. Het blijkt dat er net een tour begonnen is en samen met een ander gezin word ik naar de andere groep gebracht. De tour duurt zo'n 2 uur. Met open wagentjes gaan we langs de studio's. We komen o.a. langs de set waar Friends een groot aantal seizoenen opgenomen is. Hier krijgen we uitleg wat er allemaal bij komt kijken voordat een scène (met live publiek) opgenomen is. Verder komen we langs de studio waar een gedeelte van de film Ocean's 12, die in de loop van 2004 uitkomt, opgenomen wordt. Hier mogen we helaas niet naar binnen. Ook nemen we een kijkje bij de "buitenkant" van het ziekenhuis van ER en een gedeeltelijk nagebouwd Witte Huis uit de serie The West Wing. Verder komen we langs andere sets van bekende films en nemen we een kijkje bij de attributen die voor de vele films gebruikt worden, "props" genaamd. De tour is heel leuk al is de prijs van $ 35,00 per persoon eigenlijk wat aan de hoge kant voor twee uurtjes. Toch ben ik blij dat ik deze tour gedaan heb. Je waant je even temidden van de beroemdheden.

Tegen elven ben ik weer bij de auto en ik wil eigenlijk ook nog wel naar de NBC Studio's, die hier vlakbij zijn, om daar ook een studiotour te doen. Met enige moeite kan ik een parkeerplek vinden in de buurt van de NBC Studio's. Om de een of andere reden is er bij de studio's zelf geen parkeerruimte voor bezoekers voor de studiotour. Bij een restaurant tegenover de NBC Studio's mag ik mijn auto gratis parkeren na overleg met de parkeerwachter. Het is inmiddels iets na half twaalf als ik mij aanmeld voor de studiotour. Om 12.00 uur kan ik met de volgende tour mee. Na een korte introductiefilm gaan we lopend door de studio's. Hier wordt o.a. de soap Days of our Lives opgenomen. Een soap die al jaren loopt in Amerika en nog steeds erg populair is. Het hoogtepunt van deze tour is een bezoek aan de studio waar de dagelijkse show van Jay Leno, The Tonight Show opgenomen wordt. Nu is de studio niet in gebruik, over enkele uren beginnen hier de opnames voor de show van vanavond met o.a. Ben Stiller die over z'n nieuwe film Dodge Ball verteld en de winnares van American Idols 2004, Fantasia. Terwijl ik dit verslag bijwerk, kijk ik ondertussen naar de show van Jay Leno van vandaag. Nu ik de set vandaag bekeken heb, kijk je er toch anders naar. Helaas komen we tijdens de tour Jay Leno niet tegen maar we zien wel zijn auto staan. Een rode Ferrari met Duits (?) kenteken. Het is een hele mooie Ferrari die nog niet eens in Amerika te koop is. Vandaar waarschijnlijk ook het Duitse kenteken. Jay Leno is gek op auto's en bezit zelfs een echte brandweerauto, die hij cadeau gekregen heeft van de brandweer. We komen als laatste tijdens deze 1,5 uur durende tour langs de props, artikelen en attributen uit de diverse tv-series. Veel attributen worden hier zelf gebouwd. Eerlijk gezegd is deze tour net zo interessant als de Warner Bros. VIP Studio Tour, alleen is deze tour veel goedkoper, slechts $ 7,50.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

Ik heb een vraag over Warner Bros. Kun je nog steeds de set van Gilmore Girls bezoeken? Ik kan dit na veel gegoogle nergens vinden. Dus zijn er mensen onlangs geweest?
Afbeelding
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ook een idee om gelijk twee studio's te doen :lol:
Ik heb maandag net kaartjes besteld voor WB voor 28 juli om 10.00 uur, ze waren eerder nog niet te koop voor juli en vind het toch wel prettig ze in bezit te hebben want je weet maar nooit of het in juli erg druk zal worden.

@Roland, als het problemen geeft om je auto kwijt te raken bij NBC, kan je dan niet beter je auto bij WB laten staan of is het niet te lopen?
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ik heb een vraag over Warner Bros. Kun je nog steeds de set van Gilmore Girls bezoeken? Ik kan dit na veel gegoogle nergens vinden. Dus zijn er mensen onlangs geweest?
Dat zou ik ook wel graag willen weten! Daar hangt het een beetje van af of ik er heen wil of niet! :D
Nog wel even vriendlief overhalen! :lol:
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

ireejn schreef:Ik heb een vraag over Warner Bros. Kun je nog steeds de set van Gilmore Girls bezoeken? Ik kan dit na veel gegoogle nergens vinden. Dus zijn er mensen onlangs geweest?
Volgens mij niet kan het niet meer. Wij hebben in 2006 een deel kunnen zien; helaas niet alles want ze waren toen aan het filmen, en we hadden al bedacht dat het er niet meer van zou komen nu de opnames gestopt zijn.

Afbeelding

Marianne
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

dat is voor mij ook een reden om te gaan. Maar het zal er inderdaad wel niet meer zijn. Zo vet dat je dat huis hebt gezien! Ik ben jaloers. Ik denk dat we dan maar voor universal gaan.
Afbeelding
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Wie weet waar je kunt vinden welke dingen je ziet bij de studiotour van WB, op de site kan ik het niet vinden.

Een weet iemand het webadres van de NBC tours?

Het wordt dus nog moeilijk kiezen.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

paula58 schreef:@Roland, als het problemen geeft om je auto kwijt te raken bij NBC, kan je dan niet beter je auto bij WB laten staan of is het niet te lopen?
Het ligt slechts 0,6 mijl bij elkaar vandaan (als je met de auto gaat). Zou inderdaad best lopend kunnen qua afstand. Er staat mij echter bij dat er niet echt voorzieningen zijn om het traject lopend te doen. Maar wellicht is het toch wel mogelijk. Je zou dan eerst even langs de NBC Studios moeten rijden voordat je naar de Warner Bros. Studios gaat. Je kunt dan even bekijken hoe de voorzieningen zijn om het te voet doen. Op onderstaande afbeelding kun je zien dat beide studio's dicht bijelkaar liggen.

Afbeelding

Roland

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

myste87 schreef:Wie weet waar je kunt vinden welke dingen je ziet bij de studiotour van WB, op de site kan ik het niet vinden.

Warner Bros.: Lees mijn stukje in mijn eerder geplaatst bericht vandaag. Dat geeft een aardige indruk wat je kunt verwachten.

NBC Tours: Kijk eens op deze site. Op de site van NBC zelf kan ik ook niets vinden. Als je heel vroeg bent, kun je ook nog tickets voor de Tonight Show with Jay Leno proberen te bemachtigen. Forumleden Njit en SpaceAce hebben dit gedaan. Zelf had ik dit ook graag gedaan maar het kwam door andere plannen die avond niet goed uit bij mij.

Roland

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

myste87 schreef:Wie weet waar je kunt vinden welke dingen je ziet bij de studiotour van WB, op de site kan ik het niet vinden.

Het wordt dus nog moeilijk kiezen.
Anja, misschien vind je hier nog iets: http://www.seeing-stars.com/StudioTours/index.shtml maar houd er rekening mee dat elke tour anders is omdat ze rekening moeten houden met opnames.

Marianne
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Coyote schreef:Het ligt slechts 0,6 mijl bij elkaar vandaan (als je met de auto gaat). Zou inderdaad best lopend kunnen qua afstand. Er staat mij echter bij dat er niet echt voorzieningen zijn om het traject lopend te doen. Maar wellicht is het toch wel mogelijk.
Ja, dat is mogelijk. Dat hebben wij gedaan :)
Geparkeerd bij Warner Bros, gelopen naar NBC, weer terug naar Warner Bros voor die tour daar en toen wederom een retourtje naar NBC in verband met de opname van Jay Leno.

Overigens, hieronder ons verslag van die dag:

Dag 10 - maandag 11 april – NBC Studio Tour & WB VIP Studio Tour

Na een korte douche en een lekker ontbijtje reden we rond half 9 naar Burbank. We parkeerden onze auto bij de WB Vip Studio Tour, maar we liepen eerst naar NBC. Dit omdat bij NBC minder kaarten op een dag te verkrijgen waren dan bij Warner Brothers. (De auto mag bij Warner Brothers voor $5 de hele dag staan en bij NBC is het ‘Street parking only’ en dus moeilijker om je auto te kunnen parkeren). We liepen de NBC Guest Relations binnen. Er waren nog genoeg kaarten. Ook vroeg de baliemeneer of we interesse hadden in de show van Jay Leno (The Tonight Show with Jay Leno). Uiteraard hadden we dat. We kregen een kaartje mee, maar dit was nog geen garantie dat we ook werkelijk naar binnen konden. Zijn show is namelijk dagelijks uitverkocht. Er kunnen ongeveer 400 mensen binnen, maar toch zou je dan al minstens een uur voor tijd in de rij moeten staan. Liefst eerder nog. De opname zou om half 5 zijn en om half 4 zou men naar binnen mogen. Hopelijk hadden we genoeg tijd om niet helemaal achteraan in de rij te staan.

Wij gingen met de tour van 9 uur mee. Dit was een 70 minuten looptour. Ons groepje bestond uit 14 mensen. We mochten helaas geen foto’s maken tijdens de tour. Er waren geen opnames die dag, dus hebben even een bezoekje mogen maken op de set van Days of our Lives en die van Jay Leno’s Tonight Show. Al mooi een voorproefje dus. Ook bezochten we de rekwisieten van verschillende programma’s en een hal met oude zooi van Days of our Lives. Omdat deze serie al 40 jaar bestaat en zo af en toe wel eens een flashback heeft, moeten er toch wat dingetjes bewaard worden. We eindigden weer buiten waar een paar decorstukken van Days of our Lives opgesteld stonden (voor buitenopnames). Hier mochten we wel foto’s van maken.

Daarna liepen we naar Warner Brothers. Ook daar hadden ze nog kaarten voor de VIP Studio Tour. Deze tour zou 2 en een half uur duren en een rondtour met een trammetje zijn. We moesten een half uurtje wachten voordat onze tour begon. Dat kwam mooi uit, want dan konden we nog even wat eten. Het was tenslotte al bijna middag. Onze tour begon om half 12. Bij deze tour mochten we wel foto’s maken, maar wel op de momenten dat onze gids het aangaf. Als eerste reden door een straat waar allemaal huizen stonden die gebruikt werden in films of series. Eigenlijk alleen de voorkant ervan. Deze straat was tevens ook gebruikt voor de film Bruce Almighty.

Daarna kwamen we bij de ingang van ER. Een ziekenhuisserie. Uiteraard was alles nep. Zelfs de muren. Erg goed hoe ze zo iets net echt kunnen maken. Tegenover waren ze aan het opnemen voor The Gilmore Girls. Heel veel fietsfiguranten waren er bij. Waarschijnlijk zou er in de serie een wielrenwedstrijd georganiseerd zijn ofzo. In ieder geval riep er iemand van ons trammetje: Hey look, there is Sean! Geen idee wie dat is, wij volgen de serie niet. (opmerking: na opzoeken Sean Gunn, Kirk Gleason in de serie) Daarna reden we langs een klein grasveldje met een paar bomen. Vraagt onze gids: “herinneren jullie die scène met Phoebe en Rachel in het park nog, uit Friends?” Uiteraard herinneren we dat. Dat was dus dit grasveldje. (opmerking: ‘The one where Phoebe runs’ serie 06, episode 07). Onze tour ging verder en we reden langs wat stages (WB heeft er meer dan 25, elke hal heeft aan de voorkant een bord waarop bijgehouden wordt welke film en/of serie er opgenomen is). Zo kwamen we dus ook bij Stage 24. De zogenaamde Friends Stage. Helaas is de serie al een tijdje gestopt. Maar we mochten toch even naar binnen. Natuurlijk waren er hier geen decorstukken van Friends meer, maar wel van Joey! Toch een beetje Friends dus. Deze serie volgen wij dus ook al een tijdje. Dit was echt gaaf om te zien. We zaten gewoon even voor zijn huiskamer. Helaas mochten hier geen foto’s van genomen worden. Erg jammer.

Daarna reden we verder naar een gebouw waar alle kleding van de films opgeslagen werd. De natte droom van elke vrouw! Honderden verschillende kledingstukken, honderden verschillende schoenen, honderden verschillende hoedjes enzovoort. Ook nog kledingstukken van verschillende films gezien. Toen reden we verder en zouden we weer stoppen bij de rekwisieten, maar eerst nog even naar een ander gedeelte. Daar ging mijn mond van open staan. We stonden gewoon in Central Perk. Het koffiehuis van Friends! Deze hadden ze hier gewoon opgezet voor publiek. En beter nog, hier mocht je ook foto’s maken. We mochten helaas niet op de bank zitten, maar ik heb wel achter de counter gestaan waar normaal gesproken Gunther altijd stond. Geweldig gewoon.

Op naar de volgende gedeelte van de tour. Een hal waar een paar auto’s uit verschillende films stonden opgesteld. Zoals van Dukes of Hazard, Harry Potter, A.I., de Batmobiel van Batman & Robin en The Mystery Machine van Scooby Doo. Toen waren de 2 en een half uur voorbij. Dat ging behoorlijk snel en ook veel gezien.

We liepen meteen weer door naar de studios van NBC. Rond half 3 stonden we in de rij. Naar schatting waren we nummer 80. Dat zou toch wel te doen moeten zijn, toch? Na drie kwartier begonnen ze met de security check. We werden in blokken van 10 naar binnen gelaten. Wij konden uiteraard ook gewoon naar binnen. We zaten zelfs op een hele goede plek. Maar het was wel enorm koud. De aircondition stond aan en dat was te merken. Om half 5 begon de show. Jay Leno kwam op en America was los. Zijn gasten waren: Charles Barkley (een voormalig NBA – basketbal – speler). Hij kwam zijn boek “Who's Affraid of a Large Black Man?” promoten. Daarna kwam Natascha McElhone haar nieuwe serie “Revelations” promoten. Ik kende haar nog uit de film The Truman Show. Daar speelde ze de vriendin van Truman. Niet zijn vrouw, maar zijn hopelijk aanstaande vriendin. En daarna kwam Fantasia (de winnares van American Idol #3) tot slot haar liedje zingen.

Na de opname zijn we tegenover de studio bij Acapulco gaan eten. Mexicaans dus. Dit was erg lekker, maar veel. Een toetje zat er helaas niet meer in. We zijn toen weer naar de auto gelopen en zo naar Anaheim gereden. Bij aankomst in Anaheim begon het al te schemeren. Een keer redelijk vroeg inchecken bij het hotel. En dit keer was het ook nog eens een redelijk luxe hotel. Erg schoon en goed bijgehouden. Nadat we onze spullen op de kamer hadden gelegd zijn we even hier rond gaan lopen. Dit hotel is een resorthotel en heeft dus verschillende gebouwen. Ook hebben ze hier een verwarmd buitenzwembad wat tot middernacht geopend is. Daarna zijn we naar de supermarkt gelopen wat ook bij dit hotel hoorde. Hier een fles rode wijn gekocht en heerlijk op onze kamer voor de buis opgedronken.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Bezoek aan Warner Bros. Studios / NBC Studios

Bericht door GJ »

Als iedereen dan toch bezig is, hier ons reisverslagje van onze dag in Burbank (in het Engels, want ik heb nogal wat Amerikaanse en Engelse [internet]vrienden die het leuk vinden om dat te lezen):

The Warner Brothers VIP tour is supposed to give you a more in-depth view of the film industry than the Universal Studios Tour does so we decided to go for this one. After a film presentation, our guide took us to our tram and we began the tour. We first went to an outdoor set, a number of 'streets' that can be turned into any city or any era the filmmaker needs. They simply staple new fibreglass bricks to the walls and place some new parking meters on the sidewalk and hey presto! A new street. Sex and the City once filmed there, and scenes from Annie and Ghostbusters, among other things, were also filmed here.

We drove past an Ocean's Thirteen exterior set (a casino entrance - no photos allowed, but it had a lot of stained glass, red and gold). Unfortunately, the crew was out filming in Vegas that week. We did see George Clooney's personal basketball hoop, though.

There was an exhibition of cars from movies (including some Batmobiles and the car from Dukes of Hazzard) and we took a look inside the props warehouse. The guide also took us to the Central Perk set from Friends, which is still intact. Even Gunther's notebook was still there - it still had some lines and directions in it! We had our photos taken on THE couch and then we got to see the Gilmore Girls set. The last stop was the museum and that was the end of the tour. It was so much fun, though. Really worth the effort and the money.

NBC is only a stone's throw away from the Warner Brothers studios and we decided to go there for a tour, too. We had to wait for an hour, as the 12 o'clock tour had just left. So we went for a drink at a fast food place called Wienerschnitzel, which sells... hotdogs. No wienerschnitzels. But who cares. There was already a queue at the Tonight Show studio because Elton John was going to perform that night.

When the tour started, we had to make our way to the Tonight Show studio really quickly, because the studio was closing at 1.30 for Elton John's soundcheck. It was smaller than I'd expected. We walked around the other studios a bit, heard Elton soundcheck (but did not see him, or Jay Leno), saw Jay Leno's car (it was the most outrageous car I've ever seen!) and saw a Days Of Our Lives set. This tour was slightly shorter than the WB tour. But also a hell of a lot cheaper.

We set sail to Anaheim, stopping at an outlet mall halfway through, and checked into the Howard Johnson. We had dinner at Outback Steakhouse (what is it with fries made from unpeeled potatoes in the US? I hate that!!) and bought some food and water at Target. And then we went to bed early, because we needed to be ready for Disneyland in the morning!

Wij mochten overigens wel op de foto op de bank van Central Perk, dit was in september 2006.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik heb ongeveer een maand geleden een reservering gedaan voor WB voor 20 Augustus. Nu twijfel ik of we de kaartjes toegestuurd krijgen, moeten printen of dat ze moeten worden opgehaald. Geld is allang van de creditcard afgeschreven, maar nooit iets van een bevestiging ontvangen. Dacht zelf dat ze opgestuurd werden, maar weet iemand dit?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

gondelier schreef:Ik heb ongeveer een maand geleden een reservering gedaan voor WB voor 20 Augustus. Nu twijfel ik of we de kaartjes toegestuurd krijgen, moeten printen of dat ze moeten worden opgehaald. Geld is allang van de creditcard afgeschreven, maar nooit iets van een bevestiging ontvangen. Dacht zelf dat ze opgestuurd werden, maar weet iemand dit?
Ik weet niet meer of wij een bevestiging per mail hebben gekregen, maar je krijgt geen kaartjes toegestuurd. Je moet je ter plekke melden.

Wij willen deze keer naar Paramount Studios. Dit kan alleen telefonisch gereserveerd worden. Ik heb gisteren gebeld maar kreeg te horen dat je pas een maand van te voren kunt reserveren. Er geldt daar een minimumleeftijd van 12 jaar.

Marianne
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

gondelier schreef:Ik heb ongeveer een maand geleden een reservering gedaan voor WB voor 20 Augustus. Nu twijfel ik of we de kaartjes toegestuurd krijgen, moeten printen of dat ze moeten worden opgehaald. Geld is allang van de creditcard afgeschreven, maar nooit iets van een bevestiging ontvangen.
Dat is vreemd, wij hebben ze eind maart besteld voor 28 juli en kregen binnen een paar seconden/minuten een bevestigingsmail en die moet je gewoon uitprinten en meenemen.
Ik zou nog maar eens mailen of bellen dat er iets niet goed gegaan is.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Je bedoelt die orderstatus die je van ticketweb ontvangt? Die heb ik namelijk wel ontvangen, maar daar staat een billing adres in en een shipping adres, en daardoor dacht ik dat je de kaartjes toegestuurd krijgt. Maar moet je deze orderstatus meenemen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer