Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Honkbalkaartjes
Re: Honkbalkaartjes
@ Robinho24: als je bovenin zit kun je het spel nog steeds overzien, alles is alleen wat kleiner;)
Kun je het beste achter de werper zitten, of beter de tribune waar de slagmensen naartoe moeten slaan?
Achter de werper en op de tribune waar ze heen slaan is allebei hetzelfde dat is dus in het buitenveld. Ik vind het geen goede plek want je ziet dan niet veel meer van het spel en alleen de ruggen van de spelers. Ik denk dat je bij achter de werper bedoelde achter de catcher/scheidsrechter en dat is een betere plek.
Kun je het beste achter de werper zitten, of beter de tribune waar de slagmensen naartoe moeten slaan?
Achter de werper en op de tribune waar ze heen slaan is allebei hetzelfde dat is dus in het buitenveld. Ik vind het geen goede plek want je ziet dan niet veel meer van het spel en alleen de ruggen van de spelers. Ik denk dat je bij achter de werper bedoelde achter de catcher/scheidsrechter en dat is een betere plek.

Ik bedoelde inderdaad achter de catcher.
Zijn deze plaatsen hier allemaal overdekt of dat niet?
Zijn deze plaatsen hier allemaal overdekt of dat niet?
Heb je al op de officiele site van de SF Giants gekeken? http://mlb.mlb.com/schedule/index.jsp?c ... m=9&y=2008 Hier kun je ook nog aan goedkope kaartjes komen voor in september. Je zit dan wel hoog, maar wel achter de slagman.Robinho24 schreef:Graag zou ik in september een wedstrijd bezoeken van de SF Giants.
Nu heb ik een site gevonden waar ik kaartjes kan kopen voor die tijd:
Site : http://www.coasttocoasttickets.com/buy/ ... pid=722413
Ik heb geen zin om $ 100 uit te geven aan een kaartje.
Zijn alle plaatsen overdekt in het stadion?
Laatst gewijzigd door Miza op 25 jun 2008, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn ook door dit topic "besmet" en gaan op 29 april naar de SF Giants vs Colorado Rockies. We zijn met z'n 4en $98 kwijt en zitten in 317, dit is heel hoog maar wel recht achter de plaat.
Het lijkt ons heel leuk om dit eens mee te maken!
Ik hoor graag hoe het jullie is bevallen, aangezien wij in september hetzelfde willen doen!!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ga morgenavond (9 April) naar de Rockies tegen de Braves kijken hier in Denver. Het bedrijf waar ik werk geeft zo nu en dan hun season tickets weg aan medewerkers. Het zijn mooie plaatsen in Coors Field (section 126, row 20) vlak achter home plate. Ik hoop alleen dat we het droog houden, wat het is nogal regenachtig hier in Denver de afgelopen dagen.cvr schreef:Wij zijn ook door dit topic "besmet" en gaan op 29 april naar de SF Giants vs Colorado Rockies. We zijn met z'n 4en $98 kwijt en zitten in 317, dit is heel hoog maar wel recht achter de plaat.
Wat een leuk idee. Dus wij ook maar kaartjes gekocht. Wij gaan zondag 4 mei in Phoenix naar Chase Field voor de Arizona Diamondbacks tegen de New York Metz. Lijkt me erg leuk.
De kaartjes worden fysiek opgestuurd, dus ik hoop maar dat ze nog voor ons vertrek hier zijn!

Ja, ze spelen inderdaad soms drie dagen achtereen tegen elkaar.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eind maart zeiden de dochters opeens dat ze beslist ook naar een honkbalwedstrijd wilden. Ze hadden een of andere film gezien die zich grotendeels tijdens een honkbalwedstrijd afspeelde. Op de dagen dat wij in Los Angeles zijn, spelen alleen de Angels thuis. Aangezien wij ook naar Disneyland wilden/moesten, kwam dat wel goed uit. Echter de voorverkoop was al een maand bezig en voor de wedstrijd tegen de New York Yankees was geen kaartje meer te krijgen volgens de officiele site van de Angels. En om het dubbele van de prijs te betalen op een commerciele kaartjessite daar hadden we geen zin in.
Van de week echter nog eens een keertje op de officiele site van de Angels gekeken en zie: er zijn weer allerlei kaartjes te koop. Blijkbaar zijn er weer kaartjes in de verkoop gegaan. We konden zelfs kiezen uit meerdere opties. Zo waren er kaartjes heel laag in de hoek bij de cornervlag (dat heet in honkbal vast anders
). Die kosten 43 dollar per stuk, maar toen ik de dochters uitlegde dat de spelers na een honkslag niet helemaal naar die hoek gingen lopen, maar halverwege linksaf zouden slaan, hebben we toch maar gekozen voor ergens heel hoog maar dan achter de slagman. Wellicht geeft dat een wat beter overzicht op het spel. Bovendien kosten die kaartjes maar $23 per stuk. Dus mochten de kinderen (en/of wij) er niets aan vinden, dan is de strop wat minder groot. Dus op 08-08-08 zitten wij bij de Los Angeles Angels tegen de New York Yankees.
Dus wie naar een baseballwedstijd wil gaan en de wedstrijd lijkt uitverkocht (voor soortgelijke kaartjes als de onze voor dezelfde wedstrijd wordt op e-bay het dubbele gevraagd en dat terwijl je ze voor de normale prijs nu kan kopen op de officiele site :dunno: ) gewoon af en toe kijken op de sites van de clubs.
Martin
Van de week echter nog eens een keertje op de officiele site van de Angels gekeken en zie: er zijn weer allerlei kaartjes te koop. Blijkbaar zijn er weer kaartjes in de verkoop gegaan. We konden zelfs kiezen uit meerdere opties. Zo waren er kaartjes heel laag in de hoek bij de cornervlag (dat heet in honkbal vast anders

Dus wie naar een baseballwedstijd wil gaan en de wedstrijd lijkt uitverkocht (voor soortgelijke kaartjes als de onze voor dezelfde wedstrijd wordt op e-bay het dubbele gevraagd en dat terwijl je ze voor de normale prijs nu kan kopen op de officiele site :dunno: ) gewoon af en toe kijken op de sites van de clubs.
Martin