Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje aan de SF-kenner....
Re: vraagje aan de SF-kenner....
Nou wij beginnen en eindigen in San Francisco en je raadt het al: begin en eind september (7-10 sept. en 22-25 sept). Ik dacht ik boek via één van de vele websites een maandje van te voren met een fiske korting, dat kan ik nu dus wel op mijn buik schrijven. Of is er alleen een bepaalde klasse uitverkocht? (bijvoorbeeld alleen vanaf 4* of alleen middenklasse)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je bedoelt hotels in San Francisco?Dikkie schreef:Nou wij beginnen en eindigen in San Francisco en je raadt het al: begin en eind september (7-10 sept. en 22-25 sept). Ik dacht ik boek via één van de vele websites een maandje van te voren met een fiske korting, dat kan ik nu dus wel op mijn buik schrijven. Of is er alleen een bepaalde klasse uitverkocht? (bijvoorbeeld alleen vanaf 4* of alleen middenklasse)
Heb je ook gekeken via Hotwire of Priceline? Er loopt een momenteel een topic in Reizen Algemeen: Boeken via Hotwire en Priceline. Als je dat topic even goed doorleest (ook hoe e.e.a. werkt) kun je vast wel een hotel voor een leuke prijs krijgen in San Francisco. Zo hebben wij 3 nachten (vr/za/zo) kunnen boeken bij de Holiday Inn - Fishermans Warf voor slechts $ 77 (incl. tax) per nacht via Hotwire.
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat zal voor eind september niet meevallen omdat dan het Oracle Openworld in SF is daarvoor hebben ze iets van 30.000 kamers nodig.Coyote schreef:Je bedoelt hotels in San Francisco?Dikkie schreef:Nou wij beginnen en eindigen in San Francisco en je raadt het al: begin en eind september (7-10 sept. en 22-25 sept). Ik dacht ik boek via één van de vele websites een maandje van te voren met een fiske korting, dat kan ik nu dus wel op mijn buik schrijven. Of is er alleen een bepaalde klasse uitverkocht? (bijvoorbeeld alleen vanaf 4* of alleen middenklasse)
Heb je ook gekeken via Hotwire of Priceline? Er loopt een momenteel een topic in Reizen Algemeen: Boeken via Hotwire en Priceline. Als je dat topic even goed doorleest (ook hoe e.e.a. werkt) kun je vast wel een hotel voor een leuke prijs krijgen in San Francisco. Zo hebben wij 3 nachten (vr/za/zo) kunnen boeken bij de Holiday Inn - Fishermans Warf voor slechts $ 77 (incl. tax) per nacht via Hotwire.
Roland
Dat wordt dus buiten de stad of voor veel $$$ een kamer boeken vrees ik.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tja, dan kan het inderdaad wel eens prijzig zijn. Des te meer een reden om nu al goed rond te kijken. En wellicht is het dan beter om een stukje buiten de stad te zitten als het te duur wordt.Rob schreef:Dat zal voor eind september niet meevallen omdat dan het Oracle Openworld in SF is daarvoor hebben ze iets van 30.000 kamers nodig.
Roland
Ja daar regaeerde ik op. Sorry had niet "gequote". Maar goed ik heb voor de aankomstdagen prima kunnen vastleggen (Westin St. Francis voor 110 dollar per nachtCoyote schreef:Tja, dan kan het inderdaad wel eens prijzig zijn. Des te meer een reden om nu al goed rond te kijken. En wellicht is het dan beter om een stukje buiten de stad te zitten als het te duur wordt.Rob schreef:Dat zal voor eind september niet meevallen omdat dan het Oracle Openworld in SF is daarvoor hebben ze iets van 30.000 kamers nodig.
Roland