Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Tickethulp

Bericht door ndekker »

Tomsky schreef:Wij willen op maandag 29 december 2008 vertrekken vanuit BRU of AMS naar Orlando en op donderdag 8 januari
terug keren vanuit Miami naar BRU of AMS. We gaan met z'n achten.
Heb zo al eens wat rondgekeken op het net naar prijzen, maar mss kunt u ons nog wat verder helpen
met prijzen van de tickets?

Greetz Tom
Via amsterdam is de goedkoopste die ik zo snel kan vinden

Leave – Mon 29 Dec 2008
United
Flight 947 Departs: 12:20p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 2:53p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WLRCNLW | Aircraft: 777 | 8h 33m | 3855 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Washington, DC (IAD) for 2h 07m ]
United
Flight 1565 Departs: 5:00p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 7:13p
Orlando (MCO)
Coach | Fare code: WLRCNLW | Aircraft: 32S | 2h 13m | 758 miles | 9+ seats remain

Return – Thu 8 Jan 2009
This flight leaves and arrives on different dates.
United
Flight 1475 Departs: 1:45p
Orlando (MCO) Arrives: 3:57p
Dulles Intl (IAD)
Coach | Fare code: WLRCNLW | Aircraft: 32S | 2h 12m | 758 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Washington, DC (IAD) for 2h 02m ]
United
Flight 946 Departs: 5:59p
Dulles Intl (IAD) Arrives: 7:15a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: WLRCNLW | Aircraft: 777 | 7h 16m | 3855 miles | 9+ seats remain
Airfare Taxes & Fees Total Cost
United $360.00 $431.20 $791.20 select

komt neer op 510 euro pp
can't wait to travel again.....
Louis
Amerika-ontdekker

Bericht door Louis »

Harry schreef:
Louis schreef: American Airlines (dochtermaatschappij van British Airways)
Ehhhhh Louis, het is een beetje vreemd om de grootste luchtvaartmaatschappij (American Airlines) ter wereld een dochtermaatschappij te noemen van Britisch Airways. :shock:
Ze werken wel samen in de one-world alliance, maar verder zijn het echt volledig onafhankelijk van elkaar opererende bedrijven.

Harry
Oh...sorry! Ik had van een vriendin (die purser is bij KLM en ook als purser bij BA heeft gewerkt) dat ze samenwerkten en ben er toen maar van uit gegaan dat AA een dochtermaatschappij was. Mea maxima culpa! :banghead:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Help wanted!

Ik ben ook op zoek naar een ticket voor september dit jaar. De heenreis op 1 september (31 augustus mag ook, maar is waarschijnlijk duurder) en retour op 29 september, en ik heb 2 opties voor het rondje dat ik kan maken.

Optie 1: heenreis en terugreis van Seattle
Optie 2: heenreis naar Calgary, en terug van Vancouver of Seattle.

Schiphol is voor ons het dichstbij in Nederland, maar ik vind vertrek van een andere luchthaven ook prima, als dat echt honderden euro's scheelt. Voor een verschil van €50 of €75 p.p. is dat niet handig, want de treinreis/autoreis naar en van de luchthaven kost ook tijd en geld. Ik ga in mijn zoektocht dus maar uit van Schiphol.

Onze favoriete luchtvaartmij is United, vanwege de mogelijkheid te upgraden naar Economy plus seats. Martinair overwegen we niet, zelfs niet als de tickets veel goedkoper zijn, omdat de pitchruimte (zelfs met comfort seats) veel te klein is voor Peter. Als Air Transat net als Martinair zo'n kleine pitch heeft, dan komt die ook niet in aanmerking.

De beste tickets die ik zelf heb gevonden zijn van US Airways, geboekt via D-Reizen. De totale kosten voor 2 personen komen dan op € 1.136,34 all-in (incl. luchthavenbelasting, incl. brandstof toeslag en incl. boekingskosten).

Ik ben heel benieuwd of het mogelijk is om een goedkoper ticket te vinden, of een ticket van United dat hierbij in de buurt komt (we zijn bereid om meer te betalen voor United vanwege het comfort in het vliegtuig).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Waar zoeken jullie allemaal naar tickets? Ik ben op zoek naar retour amsterdam (of andere plaats in nl of osnabruck) - los angeles. 5 september - 27 september.. Wat voor prijs kan ik dan krijgen? Bij cheaptickets kom ik uit op 632 euro p/p incl tax. Zou dat het goedkoopste zijn?

Is bmi eigelijk een goede maatschappij?
Dennis Dr.
Amerika-ontdekker

Bericht door Dennis Dr. »

Als je bij cheaptickets boekt gebruik dan kortings code KR08. Krijg je nog 25 euro extra korting.
Maak je niet druk om het verleden, maar geniet van het heden.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dennis Dr. schreef:Als je bij cheaptickets boekt gebruik dan kortings code KR08. Krijg je nog 25 euro extra korting.
Hey, thnx! Ik ben zelf ook nog driftig aan het zoeken, en de tickets die ik had gevonden bij D-reizen blijken bij Cheaptickets nog een ietsiepietsie goedkoper (€23), maar met jouw code loopt dat verschil nog verder op. Dat loont zich alweer!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dennis Dr.
Amerika-ontdekker

Bericht door Dennis Dr. »

Alle kleine beetjes helpen nietwaar :wink:. Je kan ook bij delta op de site kijken als ze er op vliegen. Zijn ook wel redelijk goedkoop.
Maak je niet druk om het verleden, maar geniet van het heden.
broworld
Amerika-newbie

Bericht door broworld »

Een geweldige tip om tickets te zoeken die ik ergens op dit forum heb gelezen is.
http://www.kayak.com
Deze site kijkt bij de verschillende maatschappijen en bij sites als cheaptickets en orbitz. Tevens kijkt deze naar multi airlines, oftewel combinaties van de verschillende maatschappijen, dat doet niet elke site.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Jasmino schreef:Help wanted!

Ik ben ook op zoek naar een ticket voor september dit jaar. De heenreis op 1 september (31 augustus mag ook, maar is waarschijnlijk duurder) en retour op 29 september, en ik heb 2 opties voor het rondje dat ik kan maken.

Schiphol is voor ons het dichstbij in Nederland, maar ik vind vertrek van een andere luchthaven ook prima, als dat echt honderden euro's scheelt. Voor een verschil van €50 of €75 p.p. is dat niet handig, want de treinreis/autoreis naar en van de luchthaven kost ook tijd en geld. Ik ga in mijn zoektocht dus maar uit van Schiphol.

Onze favoriete luchtvaartmij is United, vanwege de mogelijkheid te upgraden naar Economy plus seats. Martinair overwegen we niet, zelfs niet als de tickets veel goedkoper zijn, omdat de pitchruimte (zelfs met comfort seats) veel te klein is voor Peter. Als Air Transat net als Martinair zo'n kleine pitch heeft, dan komt die ook niet in aanmerking.

De beste tickets die ik zelf heb gevonden zijn van US Airways, geboekt via D-Reizen. De totale kosten voor 2 personen komen dan op € 1.136,34 all-in (incl. luchthavenbelasting, incl. brandstof toeslag en incl. boekingskosten).

Ik ben heel benieuwd of het mogelijk is om een goedkoper ticket te vinden, of een ticket van United dat hierbij in de buurt komt (we zijn bereid om meer te betalen voor United vanwege het comfort in het vliegtuig).

Kan een vlucht voor je vinden met US Airways voor $871 per persoon (558 euro), dit is dus hetzelfde als de D reizen aanbieding alleen dan rechtstreeks geboekt bij US airways. United kan ik ook vinden maar kost je dan $1100

Leave – Mon 1 Sep 2008
US Airways
Flight 799 Departs: 10:55a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 1:30p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 757 | 8h 35m | 3724 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 2h 25m ]
US Airways
Flight 1547 Departs: 3:55p
Philadelphia (PHL) Arrives: 6:58p
Seattle/ Tacoma Intl (SEA)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 320 | 6h 03m | 2370 miles | 9+ seats remain

Return – Mon 29 Sep 2008
US Airways
Flight 752 Departs: 8:30a
Seattle/ Tacoma Intl (SEA) Arrives: 4:44p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 321 | 5h 14m | 2370 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 1h 51m ]
US Airways
Flight 798 Departs: 6:35p
Philadelphia (PHL) Arrives: 8:25a
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 767 | 7h 50m | 3724 miles | 9+ seats remain
US Airways $694.00 $177.20 $871.20 select
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

tukkertje schreef:Waar zoeken jullie allemaal naar tickets? Ik ben op zoek naar retour amsterdam (of andere plaats in nl of osnabruck) - los angeles. 5 september - 27 september.. Wat voor prijs kan ik dan krijgen? Bij cheaptickets kom ik uit op 632 euro p/p incl tax. Zou dat het goedkoopste zijn?

Is bmi eigelijk een goede maatschappij?
Met British Airways/American Airlines kan ik een vlucht voor je vinden voor $865 (555 euro pp)

Leave – Fri 5 Sep 2008
bmi
Flight 104 Departs: 12:05p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 12:25p
Heathrow (LHR)
Coach | Aircraft: Airbus Industrie A319 | 1h 20m
[ Layover in London, United Kingdom (LHR) for 2h 50m ]
American Airlines
Flight 135 Departs: 3:15p
Heathrow (LHR) Arrives: 6:30p
Los Angeles (LAX)
Coach | Aircraft: 777 | 11h 15m

Return – Sat 27 Sep 2008
British Airways
Flight 278 Departs: 3:40p
Los Angeles (LAX) Arrives: 9:50a
Heathrow (LHR)
Coach | Aircraft: 744 | 10h 10m
[ Layover in London, United Kingdom (LHR) for 1h 45m ]
British Airways
Flight 434 Departs: 11:35a
Heathrow (LHR) Arrives: 1:50p
Coach | Aircraft: 321 | 1h 15m
CheapTickets.com $517.00 $348.00 $865.00 select
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

ndekker schreef:
Jasmino schreef:Help wanted!

Kan een vlucht voor je vinden met US Airways voor $871 per persoon (558 euro), dit is dus hetzelfde als de D reizen aanbieding alleen dan rechtstreeks geboekt bij US airways. United kan ik ook vinden maar kost je dan $1100

Leave – Mon 1 Sep 2008
US Airways
Flight 799 Departs: 10:55a
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 1:30p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 757 | 8h 35m | 3724 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 2h 25m ]
US Airways
Flight 1547 Departs: 3:55p
Philadelphia (PHL) Arrives: 6:58p
Seattle/ Tacoma Intl (SEA)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 320 | 6h 03m | 2370 miles | 9+ seats remain

Return – Mon 29 Sep 2008
US Airways
Flight 752 Departs: 8:30a
Seattle/ Tacoma Intl (SEA) Arrives: 4:44p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 321 | 5h 14m | 2370 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 1h 51m ]
US Airways
Flight 798 Departs: 6:35p
Philadelphia (PHL) Arrives: 8:25a
Coach | Fare code: LKE0NY | Aircraft: 767 | 7h 50m | 3724 miles | 9+ seats remain
US Airways $694.00 $177.20 $871.20 select

Bedankt voor het zoeken! Die vlucht is dan weer iets goedkoper geworden, want vorige week kostte die nog $882 rechtstreeks bij US Airways. Bij Cheaptickets vind ik ongeveer dezelfde prijs. Ik denk dat ik die ga boeken.... dat is tenminste een NL organisatie.
Winston Churchill

tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Hey, bedankt voor het zoeken! Wat leuk dat je dat zo voor anderen doet..

Maar alleen jammer dat hij al niet meer beschikbaar is.. "Due to changing availability, the fare you selected is no longer available. Here's the lowest fare for your flight(s). (Message 103)"

Gaat dat altijd zo snel?

Of doe ik soms iets helemaal verkeerd?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

tukkertje schreef:Hey, bedankt voor het zoeken! Wat leuk dat je dat zo voor anderen doet..

Maar alleen jammer dat hij al niet meer beschikbaar is.. "Due to changing availability, the fare you selected is no longer available. Here's the lowest fare for your flight(s). (Message 103)"

Gaat dat altijd zo snel?

Of doe ik soms iets helemaal verkeerd?
Het kan idd soms snel gaan, wat ik vind is een link naar een aanbieder. Als het product al elders verkocht is of als de prijs anders is geworden (kan omlaag/omhoog zijn) dan krijg je zo'n bericht. De site die bij jouw vlucht stond was cheaptickets.com bij deze site gebeurd het geregeld dat een prijs niet meer beschikbaar is. Ik hoop dat die niet veel duurder is nu voor je. Zoek hem anders zelf nog een keer na met http://www.kayak.com

Suc6
tukkertje
Amerikafan

Bericht door tukkertje »

Oke, dank je, ik zoek nog even verder..

Maar weet iemand of je bijv. ook bij expedia.com kunt boeken? Daar zag ik wel vliegtickets voor 564 euro pp. Ik las hier op het forum een oud bericht dat dat in 2005 niet kon, omdat je een creditcard moest hebben die gekoppeld was aan een amerikaans adres? Hoe is dat op dit moment?
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

tukkertje schreef:Oke, dank je, ik zoek nog even verder..

Maar weet iemand of je bijv. ook bij expedia.com kunt boeken? Daar zag ik wel vliegtickets voor 564 euro pp. Ik las hier op het forum een oud bericht dat dat in 2005 niet kon, omdat je een creditcard moest hebben die gekoppeld was aan een amerikaans adres? Hoe is dat op dit moment?
Ik zou zeggen probeer het uit! En misschien ken je wel iemand in de USA die het voor je wil boeken dan.
Niliz
Amerika-ontdekker

Bericht door Niliz »

Ik heb een vraagje over Southwest Airlines en andere amerikaanse maatschappijen.
Kun je gewooon met je buitenlandse creditcard een ticket boeken op hun site?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

tukkertje schreef:Oke, dank je, ik zoek nog even verder..

Dat bericht uit 2005 was volgens mij sowieso niet juist :P ik boek namelijk sinds 2005 zeer regelmatig op de Amerikaanse versie van Expedia (meer aanbod en voordeel van de dollarkoers).
Niliz schreef:Ik heb een vraagje over Southwest Airlines en andere amerikaanse maatschappijen.
Dat zal per maatschappij verschillen.. Veel Amerikaanse maatschappijen die een NL kantoor hebben, zullen het niet toelaten, aangezien ze liever die euro's hebben.

Als je booking demo op SOuthwest's website bekijkt staat er dat het mogelijk is om met een niet-amerikaanse creditcard te booken.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Niliz schreef:Ik heb een vraagje over Southwest Airlines en andere amerikaanse maatschappijen.
Geen enkel probleem, wij hebben al meerdere malen bij Southwest airlines geboekt met onze Nederlandse creditcard.

Harry
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

Handig deze Thread. Wij zijn ons ook al aan het oriënteren v.w.b. wie, wat en voor welke prijs aanbied.
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Harry-Carla schreef:Handig deze Thread. Wij zijn ons ook al aan het oriënteren v.w.b. wie, wat en voor welke prijs aanbied.
Gewoon veel kijken, de prijzen veranderen dagelijks, dat kan een paar centen zijn tot honderden euro's aan toe! Goed je ogen open doen en boeken als jij tevreden bent!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer