Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas September

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Flip
Amerika-ontdekker

Las Vegas September

Bericht door Flip »

Hallo,

Zal wellicht eerder in het forum zijn gevraagd maar waar kan ik het beste vluchten en hotel aanbiedingen in de gaten houden?
Kan niet echt makkelijk een topic hierover vinden.
We willen in september ca. 8 dagen naar Vegas maar zijn niet aan een bepaalde datum gebonden.
Evt. auto huur voor paar dagen en een overnachting in de buurt van Grand Canyon.
Kom nu rond € 700,00 p/p voor de vlucht uit als ik zo snel kijk.
Hotel zoeken we op de strip met een mooi zwembad erbij. Denken aan MGM, Paris, ...
Of waar een interessante aanbieding is bij een leuk hotel op de strip.

Is het beter vroeg te boeken met vlucht / hotel?
Is er een site waar je aanbiedingen van oa hotel in de gaten kunt houden?
En is er een site waar alle evenementen in Vegas staan vermeld, drukte van conventions heeft wellicht invloed op prijs kamers?
Bruikbare tips zijn welkom :lol: Alvast bedankt!
Dikkie
Amerikakenner

Re: Las Vegas September

Bericht door Dikkie »

Wij gaan ook naar LV in september. Ik kan daarom niet al je vragen beantwoorden (maar er zitten er hier velen die het wel kunnen :)) maar in ieder geval wil ik je vast attenderen op de volgende links:

http://www.lvcva.com/meetings/convention-calendar.jsp
http://www.lasvegasadvisor.com/

En voor overnachtingen uiteraard de bekende priceline en hotwire sites, maar ik ga er vanuit dat je dat zelf ook al wist.
Daarnaast nog deze link: http://www.smartervegas.com/hotels.aspx
waarop alle discounts te zien zijn per hotel.
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Oke, hebben jullie vluchten eigenlijk al geboekt?

Als ik het goed begrijp komen de mooiste hotelaanbieding op initiatief van de hotels zelf?
En niet dat bepaalde organisaties kamers hebben ingekocht en deze op een gegeven moment lager gaan aanbieden.
Denk dat we kiezen uit NYNY, MGM Grand, TI of een andere leuke deal van hotel met aardig zwembad.
Highwerf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Highwerf »

De vlucht kan waarschijnlijk een stuk goedkoper. Kijk ook eens voor vertrek vanuit België (brussel) en Duitsland(Dusseldorf.) Scheelt ook nog eens ecotax!
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Oke, zal ik ook eens naar kijken.
Zie overigens treasure Island wel een mooi zwembad maar is het geen klein zwembad??
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Flip schreef:Oke, zal ik ook eens naar kijken.
Zie overigens treasure Island wel een mooi zwembad maar is het geen klein zwembad??
Als een zwembad belangrijk voor je is, dan is Treasure Island niet zo'n goede keus, het zwembad is eigenlijk (veel) te klein voor de 3000 kamers, hetzelfde geldt ook voor New York-New York.
De mooiste zwembaden vindt je bij de volgende hotels:
-Mandalay Bay (met stip op één, met recht een zwemparadijs)
-MGM-grand.
-Bellagio.
-Caesars Palace.
-Flamingo.
-Mirage.
-Venetian.
-Palazzo.
-Wynn.

Veel succes met je keuze, Harry
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Is het geen (leuke) optie om http://www.priceline.com te gebruiken. Kun je volgens mij goed mee scoren.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Vind priceline niet echt handig en niet echt leuke aanbiedingen maar ga nog wel een keer hierop zoeken.
Smartervegas wel handig.

Had het wel goed gezien dan: TI leek me inderdaad maar een klein zwembad.
Ooit in Mandalay Bat gezeten voor een meeting en is inderdaad een paradijs :lol:
Moet nu helaas zelf betalen.... Dus we zullen kijken naar MGM / Flamingo.

Belgie ook goedkoper gevonden, rond de 575 - 600 euro voor vliegen met Delta.
US Airlines niet beschikbaar op gevraagde dagen of met extra stop in Londen...

Nuttige tips dus allemaal hier!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Kijk ook eens op d-reizen.nl. Ik zie daar tickets voor €540 vanaf Adam (United), en €550 vanaf Brussel (US Airways). Ik heb gekeken voor de datum 9/9 t/m 16/9.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Oke bedankt, nu ook gevonden € 540,00 (US Airways) vanaf A'dam.
We gaan eens de week vastleggen en dan maar de goedkoopste vlucht er bij zoeken.
Veel lager zal het niet worden denk ik.
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Wij hebben vorige week de boeking naar USA definitief gemaakt.
Voor ons was het goedkoopste om te vliegen af Brussel.

Hotel Luxor geboekt via smartervegas, bespaarde ons € 130 voor 3 nachten ten opzichte van d-reizen.
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Zwembad bij TI is klein, en vaak erg druk, maar om eerlijk te zijn geldt dat, naar mijn mening, voor bijna alle striphotels. Ze verdienen nou eenmaal geen geld aan een zwembad ;) Maar dan nog kan ik TI van harte aanraden, het blijft ons #1 kwaliteit/prijs hotel.

En voor even tussendoor: voor de mensen aanwezig in september, ik ga in September ook in Vegas trouwen (gaan eerst in Bali trouwen, doen het daarna over in Vegas). Dus als je een NL bruid voorbij ziet komen: maybe that's me!!!
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Zal de aanbiedingen in de gaten houden en waarschijnlijk kiezen tussen TI en MGM Grand.
Dan verder nog een overnachting zoeken in de buurt van de Grand Canyon voor een uitstapje, tips?

En zal naar je zwaaien in Vegas, mocht ik een oranje trouwjurk zien :lol:
Marco Tiel
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco Tiel »

Kijkend naar je data kan je nu via een aanbieding het Wynn boeken voor 159 dollar per nacht. 5 sterren en een uitstekend zwembad
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Wat raden jullie nu echt aan als goed, leuk, etc. hotel?

Ik twijfel tussen de volgend hotels:
- Palazzo
- Venetian
- Ceasars Palace
- Wynn

Mijn voorkeur gaat uit naar The Venetian (lijkt me gewoon een mooi hotel). Zwembad is niet echt belangrijk voor mij maar in Las Vegas willen we wel een paar dagen echt luxe zitten. Ik heb alleen geen idee welk van bovenstaande ik moet kiezen.
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Nu een aanbieding voor MGM $ 89,00 per nacht, muv weekend.
Interessant....
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Vegasgirl schreef: En voor even tussendoor: voor de mensen aanwezig in september, ik ga in September ook in Vegas trouwen (gaan eerst in Bali trouwen, doen het daarna over in Vegas). Dus als je een NL bruid voorbij ziet komen: maybe that's me!!!
Wij zijn hoogstwaarschijnlijk ook in Vegas in september. Wanneer ga je eigenlijk precies trouwen dan??
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Flip schreef:Dan verder nog een overnachting zoeken in de buurt van de Grand Canyon voor een uitstapje, tips?
Voor overnachtingen in het park kijk op http://www.xanterra.com .

Marianne
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dikkie schreef:Wat raden jullie nu echt aan als goed, leuk, etc. hotel?

Ik twijfel tussen de volgend hotels:
- Palazzo
- Venetian
- Ceasars Palace
- Wynn

Mijn voorkeur gaat uit naar The Venetian (lijkt me gewoon een mooi hotel). Zwembad is niet echt belangrijk voor mij maar in Las Vegas willen we wel een paar dagen echt luxe zitten. Ik heb alleen geen idee welk van bovenstaande ik moet kiezen.
Als je het kunt en vooral wilt betalen zijn er op dit moment twee hotels die echt het meeste te bieden hebben, en dat zijn het Bellagio en Wynn, waarbij de kamers en de algehele ambiance van Wynn nog beter zijn dan het Bellagio, maar het Bellagio heeft een betere locatie midden op de strip, en natuurlijk de onovertroffen fonteinen, een lakeview room is dan echter wel een absolute must.

Harry
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Harry,

Just curious, waarom staat bij jou Wynn altijd helemaal bovenaan in de lijstjes ? Ik ben het ermee eens dat het een van de meest luxe hotels in LV is (ik heb er zelf 3 nachten geslapen), maar ik heb ook een aantal nachten in Venetian geslapen, dat vond ik persoonlijk niet minder. Wel anders, maar niet minder luxe of zo. Nou snap ik dat iedereen daar zijn eigen idee over heeft, maar was gewoon benieuwd naar jouw redenatie hieromtrent :lol: !

Sta trouwens op het punt lang weekend LV te boeken begin juni. Dus ik heb je tips van de laatste maanden goed gevolgd. Wil nu een hotel aan de zuidkant van de Strip (na Wynn en Venetian) :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer