Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help!! visum (met strafblad)
Re: Help!! visum (met strafblad)
Hmm..ik heb ook wat onderzoek gedaan, en het is zonder meer mogelijk om naar de US te reizen mét een strafblad!...kunnen we het daar bij houden?
The USA...what else?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neen. Want volgens de forumregels is het verboden om illegale zaken te promoten op dit forum. En dat is wat jij dan doet.Truckman schreef:Hmm..ik heb ook wat onderzoek gedaan, en het is zonder meer mogelijk om naar de US te reizen mét een strafblad!...kunnen we het daar bij houden?
Elke
moderator
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Dan heb je het verkeerd begrepen! Ik promoot niets...ik noem gewoon een feit op!
The USA...what else?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Feit is ook dat je een visum moet aanvragen.Truckman schreef:Dan heb je het verkeerd begrepen! Ik promoot niets...ik noem gewoon een feit op!
Elke
Dat ontken ik zeker niet...zullen we het op een misverstand houden?
The USA...what else?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zullen besluiten dat je wettelijk gezien verplicht bent om, indien je een strafblad hebt, een visum aan te vragen.
Of de Amerikaanse overheid al dan niet in de mogelijkheid is om dit te controleren, dat doet er niet toe. Wet is wet. Wij mogen geen illegale aktiviteiten promoten noch toestaan op dit forum.
Verder kan het niet aanvragen van zo'n visum terwijl je wel een strafblad hebt, gevolgen hebben naar de toekomst toe, wanneer je mogelijk onder andere omstandigheden wel een visum nodig hebt. Dat zal je geweigerd worden indien dan blijkt dat je eerder een valse verklaring hebt afgelegd.
Met dit standpunt wordt dit draadje gesloten.
Elke
Moderator
Of de Amerikaanse overheid al dan niet in de mogelijkheid is om dit te controleren, dat doet er niet toe. Wet is wet. Wij mogen geen illegale aktiviteiten promoten noch toestaan op dit forum.
Verder kan het niet aanvragen van zo'n visum terwijl je wel een strafblad hebt, gevolgen hebben naar de toekomst toe, wanneer je mogelijk onder andere omstandigheden wel een visum nodig hebt. Dat zal je geweigerd worden indien dan blijkt dat je eerder een valse verklaring hebt afgelegd.
Met dit standpunt wordt dit draadje gesloten.
Elke
Moderator
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2249 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-