Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hellup: mijn man kan niet zonder mayo

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Re: hellup: mijn man kan niet zonder mayo

Bericht door BuckeyeRed »

Heeft iemand toevallig wel eens gevraagd welke mayo ze bij Wendy's hebben? Want die vinden wij heerlijk. Ik neem me elke keer voor om het eens te vragen, maar zo vaak eten wij geen fast food en ik vergeet het telkens.

Overigens gebruiken wij momenteel thuis Burman's Fit&Active Light Mayonnaise van de Aldi, die smaakt net als de 'regular' Burman's ook prima. Het schijnt dat dit overigens ook door Hellman's (Unilever) wordt gemaakt... het is alleen meer dan de helft goedkoper. ;)
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Re:

Bericht door Vegasgirl »

lelie schreef:
nieuwenoord schreef:Mmm, hier gaan er geen uitjes op een patatje oorlog ...
Is lekker hoor, ik vraag het er altijd extra bij.

In Den Haag is een patatje oorlog mayo, pindasaus en uitjes. Zonder uitjes noemen ze hier patatje flip :blink: Maar goed, hier kun je ook broodjes speklap krijgen, dus ik sta nergens van te kijken :shock: :lol: (overigens enorm lekker, voor de liefhebber: allen bij ROG -scheveningen- lekker).
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

BuckeyeRed schreef:Heeft iemand toevallig wel eens gevraagd welke mayo ze bij Wendy's hebben? Want die vinden wij heerlijk. Ik neem me elke keer voor om het eens te vragen, maar zo vaak eten wij geen fast food en ik vergeet het telkens.

Overigens gebruiken wij momenteel thuis Burman's Fit&Active Light Mayonnaise van de Aldi, die smaakt net als de 'regular' Burman's ook prima. Het schijnt dat dit overigens ook door Hellman's (Unilever) wordt gemaakt... het is alleen meer dan de helft goedkoper. ;)

Beetje late reactie sorry. Ik kwam dit net tegen via het zoekforum. Bij Wendy's gebruiken we Heinz Mayonnaise.
Over Aldi gesproken, is dat hetzelfde als de Aldi's in Europa? Ik hoorde namelijk net dat Aldi ook winkels gaat openen in Florida dus ik was nieuwsgierig.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Dezlfde naam, dezelfde eigenaar,soortgelijke inrichting maar andere producten, die aangepast worden aan de plaatselijke markt.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vond de producten in de US Aldi weer net iets meer richting A-merk dan in NL.. wat ik merkte is dat veel Amerikanen erg sceptisch tegenover de winkel stonden.. ik moest ze letterlijk naar binnen slepen.. maar toen ze er achter kwam hoeveel het scheelde vonden ze het opeens leuk :lol:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Ik hoorde dat ze ook quarters in de karretjes doen bij de Aldi hier in de VS. Moet me denk ik voor Amerikanen wel wennen zijn. Wat zeg ik voor mezelf ook, moet ik weer zorgen dat ik quarters op zak heb LOL

Wat ik online zag scheelt de Aldi hier in de VS inderdaad ook erg veel kwa prijs. Gaat leuk worden LOL.

6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

In de amerikaanse Aldi waar ik was had je geen munten voor je karretje nodig, het lijkt me voor de amerikaanse markt ook niet zo'n goed idee.
Post aub het adres van deze Aldi in Orlando zodra je dat weet.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

De Aldi waar ik was had daarintegen wel karretjes met muntjes :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Bij die van ons hier ook.
Muntjes in de karretjes en geen stapels aan gratis plastic tasjes ,maar tasjes die je moet kopen voor 15 cent.
Ik was er laatst en toen kwam er een oudere "Southern" mevrouw haar meegenomen plastic tasjes aan me geven.
"Here you go, sweetie", zei ze. "y'all have to buy 'em here"...
Dat zal ook wel wennen zijn voor de meeste Amerikanen.
Maar ze verkopen er lekkere schnitzels, tauge en kerriesaus, chocolade, yoghurtjes en hebben mooie en goede bloemetjes ;-) En dan doe ik mijn boodschapjes wel in mijn eigen meegebrachte tasjes.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Het is niet waar!!!
Jaren ben ik bezig mijn medereizigers te leren NIET de carts terug te brengen omdat je dan iemands job om zeep helpt, krijgen we dit.
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

6foot6 schreef:Het is niet waar!!!
Jaren ben ik bezig mijn medereizigers te leren NIET de carts terug te brengen omdat je dan iemands job om zeep helpt, krijgen we dit.
LOL Maar het is eigenlijk wel waar wat je zegt.

Zodra het adres in Orlando bekend is laat ik dat wel even weten. Ik kijk er zelf wel naar uit naar de Aldi. Ze hebben goede producten em leuke acties. Al zal ik er niet al mijn boodschappen halen, deed ik in Nederland ook niet.

Maaruh volgens mij heb ik het topic off topic gebracht. Sorry LOL. Wat voor mayo hebben ze bij de Aldi?

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer