Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
eautohuur
-
- Amerika-ontdekker
eautohuur
hallo,
ik heb een prijsopgave gehad van e-autohuur en vraag me nu af bij welk verhuurbedrijf het is? is zit het daar wel goed, wat zijn de ervaringen, het gaat ons om een fullsize SUV.
thanxs
anita
ik heb een prijsopgave gehad van e-autohuur en vraag me nu af bij welk verhuurbedrijf het is? is zit het daar wel goed, wat zijn de ervaringen, het gaat ons om een fullsize SUV.
thanxs
anita
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: eautohuur
Dag Anita
Ik heb vorige week een topic over geopend met dezelfde vraag:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15041
Voor mij komt deze maatschappij ook veel goedkoper uit, maar op dit forum zijn er precies niet veel mensen die ervaring hebben met het bedrijf. Ik heb de algemene voorwaarden enz nagelezen, en volgens mij ziet het er wel betrouwbaar uit. Ik ga alleszins een auto huren bij hen.
Joke
Ik heb vorige week een topic over geopend met dezelfde vraag:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=15041
Voor mij komt deze maatschappij ook veel goedkoper uit, maar op dit forum zijn er precies niet veel mensen die ervaring hebben met het bedrijf. Ik heb de algemene voorwaarden enz nagelezen, en volgens mij ziet het er wel betrouwbaar uit. Ik ga alleszins een auto huren bij hen.
Joke
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Volgens mij weet je bij eautohuur pas na het boeken met welke verhuurder je zaken gaat doen, voor ons in ieder geval reden om hier niet te boeken, ik wil toch echt vantevoren weten bij welke verhuurder ik een auto huur.
Harry
Harry
-
- Amerika-ontdekker
hallo,
dank voor jullie reacties.
de eautohuur is verweg de voordeligste, de enige verhuurder waarbij we vanuit las vegas een fullsize suv kunnen huren met aflevering in san francisco.
ik heb zojuist geboekt bij ze en de Dodge Durango (of soortgelijk) huren we van Alamo heb ik net gehoord. Eautohuur blijkt voorafgaand aan het seizoen een groot aantal auto's bij alleen de grote verhuurbedrijven te blokkeren.
Kortom heb er een goed gevoel over en voor een klein bedrag extra hebben we sav-natsysteem, volle tank en extra bestuurder bijgeboekt.
jullie veel succes met de autohuur.
gr.
anita
dank voor jullie reacties.
de eautohuur is verweg de voordeligste, de enige verhuurder waarbij we vanuit las vegas een fullsize suv kunnen huren met aflevering in san francisco.
ik heb zojuist geboekt bij ze en de Dodge Durango (of soortgelijk) huren we van Alamo heb ik net gehoord. Eautohuur blijkt voorafgaand aan het seizoen een groot aantal auto's bij alleen de grote verhuurbedrijven te blokkeren.
Kortom heb er een goed gevoel over en voor een klein bedrag extra hebben we sav-natsysteem, volle tank en extra bestuurder bijgeboekt.
jullie veel succes met de autohuur.
gr.
anita
-
- Amerika-newbie
Ik werk voor de firma eautohuur.
Er is een speciale reden voor het feit dat u de firma naam nooit op vorand weet.
Als ik u de naam zou vertellen gaat u met onze prijs terug naar de verhuurfirma gaan en onze prijs is meeste van de tijd goedkoper.
De firma's hebben gevraagd om hun naam alleen door te geven aan de clienten die geboekd hebben .
Wij werken alleen met gereputeerde firma's en niet met firma's waar wij van weten dat zij slechte service geven
Er is een speciale reden voor het feit dat u de firma naam nooit op vorand weet.
Als ik u de naam zou vertellen gaat u met onze prijs terug naar de verhuurfirma gaan en onze prijs is meeste van de tijd goedkoper.
De firma's hebben gevraagd om hun naam alleen door te geven aan de clienten die geboekd hebben .
Wij werken alleen met gereputeerde firma's en niet met firma's waar wij van weten dat zij slechte service geven
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk verkoop praatje. Maar persoonlijk ga ik liever uit van reacties van Forumleden die verder geen belang hebben bij een bepaalde firma.
Het is overigens wel positief dat je jezelf bekend maakt als vertegenwoordiger bij eAutohuur. Dat heb ik wel eens anders gezien bij bepaalde bedrijven.
Het is overigens wel positief dat je jezelf bekend maakt als vertegenwoordiger bij eAutohuur. Dat heb ik wel eens anders gezien bij bepaalde bedrijven.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het blijft voor mij toch belangrijk om vooraf te weten met wie ik in zee ga, ik weet zeker dat u zaken doet met Alamo, en daar wil ik nou net nooit meer huren.hugo_m_1977 schreef:Ik werk voor de firma eautohuur.
Harry
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ik werk al meer dan een jaar samen met eAutohuur (zie de autohuurpagina) en heb zeer goede contacten per e-mail én telefoon met één van hun medewerkers. Daarnaast zijn er via AllesAmerika.com al vele boekingen bij eAutohuur in Amerika gedaan, waarover ik nog nooit een klacht heb gehoord.
Ik weet dat ze bij eAutohuur uitsluitend samenwerken met gerenommeerde, grote autohuurbedrijven. Bovendien mag je je boekingen altijd zonder kosten annuleren en rekenen ze ook geen andere onnodige kosten. Dat was één van de redenen dat ik destijds besloot met ze samen te werken - ze boden jullie, de bezoekers van AA, in alle opzichten de beste service (althans in mijn persoonlijke optiek).
Als iets hierboven als een verkooppraatje klinkt, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. Ik ben zeer onder de indruk van de goede, snelle en effectieve communicatie die ik steeds met ze voer. Dat zie je niet vaak meer.
Ik weet dat ze bij eAutohuur uitsluitend samenwerken met gerenommeerde, grote autohuurbedrijven. Bovendien mag je je boekingen altijd zonder kosten annuleren en rekenen ze ook geen andere onnodige kosten. Dat was één van de redenen dat ik destijds besloot met ze samen te werken - ze boden jullie, de bezoekers van AA, in alle opzichten de beste service (althans in mijn persoonlijke optiek).
Als iets hierboven als een verkooppraatje klinkt, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. Ik ben zeer onder de indruk van de goede, snelle en effectieve communicatie die ik steeds met ze voer. Dat zie je niet vaak meer.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
** verwijderd door gebruiker **
Laatst gewijzigd door Njit op 24 apr 2008, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-newbie
om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling om dit als een verkoopspraatje te laten klinken.
en ook niet om eautohuur in een beter daglicht te zetten.
De clienten die bij ons vroeger geboekt hebben doen dat voor ons en alle mensen waar ik mee spreek over de telefoon maken hun eigen beslissing of zij met ons willen werken of niet.
Persoonlijk gebruik ik geen verkoopstechnieken en geef alleen de informatie die ik op mijn scherm heb staan.
Het heeft geen nut om tegen een client te liegen om een voertuig te huren want op het einde komt dit terug in mijn nek
en ook niet om eautohuur in een beter daglicht te zetten.
De clienten die bij ons vroeger geboekt hebben doen dat voor ons en alle mensen waar ik mee spreek over de telefoon maken hun eigen beslissing of zij met ons willen werken of niet.
Persoonlijk gebruik ik geen verkoopstechnieken en geef alleen de informatie die ik op mijn scherm heb staan.
Het heeft geen nut om tegen een client te liegen om een voertuig te huren want op het einde komt dit terug in mijn nek
-
- Amerika-ontdekker
Hebben zelf ook bij eautohuur geboekt. Aangezien de reis nog veraf is, moeten we nog de bevestiging krijgen en hebben we enkel de waarborg betaald maar tot nu toe is alles heel vlot verlopen. Wij boekten ook direct een volle tank en extra bestuurder aangezien we met 2 personen zullen rijden. De prijzen die ze bieden zijn echt wel heel ok. Er wordt hier ook vaak een Duitse website vernoemd maar daar is het dus voornamelijk in het Duits te doen, ik vertrouw bij het booken van een wagen niet echt op mijn kennis van het Duits
De prijzen zijn sowieso wel te vergelijken denk ik.

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hier moet je wel de kleine lettertjes lezen. De annulatie is maar zonder kosten indien je het hele bedrag direct ineens hebt betaald. Als je enkel het voorschot/waarborg hebt betaald, en de rest van het bedrag enkele maanden later, dan houden ze je voorschot in wanneer je annuleert (en in mijn geval is dat toch 95 euro).Dennis schreef:Bovendien mag je je boekingen altijd zonder kosten annuleren en rekenen ze ook geen andere onnodige kosten.
Dit heeft mij niet weerhouden om van eautohuur te huren, ik heb gewoon het hele bedrag ineens betaald. Maar toch, ik vind het wel een belangrijke nuance om aan te stippen.
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had een spliternieuwe Sedan bij Avis, opgehaald in LA en gedropped in SF.
350euro voor 11 dagen (ongelimiteerde km).
350euro voor 11 dagen (ongelimiteerde km).
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben de afgelopen 2 weken een auto via eautohuur gehuurd in Spanje.
De boeking verliep niet geheel vlekkeloos.
Ik kwam op hun site een mooie prijs tegen voor een Opel Zafira. Ik had nog telefonisch contact opgenomen en kreeg zelfs nog 20 euro korting.
In het totale bedrag van 564 euro zat een bedrag van 61 euro om het eigen risico van 1000 euro af te kopen. Ik had met de dame aan de telefoon afgesproken dat ik dit nog kon wijzigen, want ik wilde nog even overleggen thuis.
We besloten om het eigen risico van 1000 euro te nemen dus belde ik terug om dit te regelen. Er werd mij verteld dat dit geen enkel probleem was. Ik kreeg ook meteen een bevestigingsmail met een nieuwe voucher. Het leek allemaal keurig geregeld. Tot ik nog maar 'ns een keer goed keek en bleek dat het bedrag geen 503 euro was maar 620!
Dus maar weer gebeld. Hun antwoord was dat het in Spanje en Italië heel moeilijk was om een grote auto te boeken. Er lagen blijkbaar een aantal notities bij onze boeking. Op mijn antwoord dat dat niet mijn probleem was en dat ik het nogal ongepast vond om zomaar, zonder nadere toelichting of overleg, de prijs flink op te schroeven, werd er mij verteld dat we dan wel een Volkswagen Touran (of zoiets, ik ben niet zo goed in auto's
) zouden krijgen. Ik hoefde niet zo'n auto, ik wilde zo goedkoop mogelijk 6 personen vervoeren.
Na lang aandringen kon er ineens nog wat geregeld worden en hebben we tenslotte voor 510 euro incl. eigen risicoverzekering een auto gehuurd. Dit alles werd geregeld door Hugo (hugo_m_1977??)
De huur in Spanje is verder vlekkeloos verlopen, maar kijk vooral goed de bedragen na!!
Elly
De boeking verliep niet geheel vlekkeloos.
Ik kwam op hun site een mooie prijs tegen voor een Opel Zafira. Ik had nog telefonisch contact opgenomen en kreeg zelfs nog 20 euro korting.
In het totale bedrag van 564 euro zat een bedrag van 61 euro om het eigen risico van 1000 euro af te kopen. Ik had met de dame aan de telefoon afgesproken dat ik dit nog kon wijzigen, want ik wilde nog even overleggen thuis.
We besloten om het eigen risico van 1000 euro te nemen dus belde ik terug om dit te regelen. Er werd mij verteld dat dit geen enkel probleem was. Ik kreeg ook meteen een bevestigingsmail met een nieuwe voucher. Het leek allemaal keurig geregeld. Tot ik nog maar 'ns een keer goed keek en bleek dat het bedrag geen 503 euro was maar 620!
Dus maar weer gebeld. Hun antwoord was dat het in Spanje en Italië heel moeilijk was om een grote auto te boeken. Er lagen blijkbaar een aantal notities bij onze boeking. Op mijn antwoord dat dat niet mijn probleem was en dat ik het nogal ongepast vond om zomaar, zonder nadere toelichting of overleg, de prijs flink op te schroeven, werd er mij verteld dat we dan wel een Volkswagen Touran (of zoiets, ik ben niet zo goed in auto's

Na lang aandringen kon er ineens nog wat geregeld worden en hebben we tenslotte voor 510 euro incl. eigen risicoverzekering een auto gehuurd. Dit alles werd geregeld door Hugo (hugo_m_1977??)
De huur in Spanje is verder vlekkeloos verlopen, maar kijk vooral goed de bedragen na!!
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Wij vertrekken donderdag richting Las Vegas en hebben ook via eAutohuur de auto geboekt. Het was veruit het goedkoopst van alle maatschappijen.
We leveren de auto (midsize SUV) weer in in Seattle 3.5 week later. Daarom moeten we drop off kosten berekenen. Dat was in eerste instantie 300 dollar.
Ik zou een bevestigingsmail krijgen van de reservering. Dit lukte niet (heeft @home wel vaker
......) Zij belden me daarop zelf terug (binnen een uur na de resservering, 's avonds na 21.00 uur) om eea te bevestigen en voor een alternatief e-mail adres en gaven meteen aan dat ze ivm de drop off kosten een voordeliger alternatief hadden. Dat vond ik echt goede service. Heb ook netjes op tijd de voucher gekregen. We huren de auto bij National.
Tot dusver erg tevreden. We zullen deze week ontdekken of het terecht is, maar heb er alle vertrouwen in!
We leveren de auto (midsize SUV) weer in in Seattle 3.5 week later. Daarom moeten we drop off kosten berekenen. Dat was in eerste instantie 300 dollar.
Ik zou een bevestigingsmail krijgen van de reservering. Dit lukte niet (heeft @home wel vaker

Tot dusver erg tevreden. We zullen deze week ontdekken of het terecht is, maar heb er alle vertrouwen in!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zomer 2007 konden wij in Las Vegas de via Eautohuur bestelde auto afhalen bij Advantage. Verliep allemaal prima. Überhaupt wel goed geregeld dat met dat nieuwe "carrentalcenter" in Las Vegas. Goede Shutlledienst en een lekker overzichtelijk "KOEL" gebouw. Auto's staan in de parkeergarage er direct achter.wettely schreef:Wij vertrekken donderdag richting Las Vegas en hebben ook via eAutohuur de auto geboekt. Het was veruit het goedkoopst van alle maatschappijen.
Ik zou een bevestigingsmail krijgen van de reservering. Dit lukte niet (heeft @home wel vaker......) Zij belden me daarop zelf terug (binnen een uur na de resservering, 's avonds na 21.00 uur) om eea te bevestigen en voor een alternatief e-mail adres en gaven meteen aan dat ze ivm de drop off kosten een voordeliger alternatief hadden. Dat vond ik echt goede service. Heb ook netjes op tijd de voucher gekregen. We huren de auto bij National.
Have fun

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com