Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campground tussen Page en Phoenix
Campground tussen Page en Phoenix
Voor onze reis (zie voor route topic "Tips wandeltrails etc in Nationale Parken" elders in dit forum zijn we voor de terugreis nog op zoek naar een aantrekkelijke campground (met rv van 25 ft) tussen Page en Phoenix. Op de heenweg kamperen we nabij Oak Creek Canyon en op de terugweg willen we graag elders staan. Na deze overnachting moeten we de volgende dag de camper om 11.00 am inleveren in Phoenix. Alle suggesties welkom.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Campground tussen Page en Phoenix
Tja, het is niet het meest populaire gebied denk ik, want de meeste mensen kiezen voor Phoenix of bijvoorbeeld Sedona, maar er tussen? Als inmiddels toch wel ervaren camperreiziger wil ik je in elk geval het advies meegeven zo dicht mogelijk bij de camperverhuurder te gaan zitten. Zo'n laatste ochtend kost altijd veel tijd. Je moet toch de laatste spullen inpakken, de camper nog wat uitvegen en schoonmaken, gas en benzine tanken en het is zo 11 uur.
Cruise America (daar zal het om gaan denk ik, de andere groten zitten niet in Phoenix) zit in Mesa. Het stikt daar van de campings, je grootste probleem zal zijn dat bijna alle campings daar 55+ resorts zijn en dat je er niet op komt als je jonger bent. Wij stonden vorig jaar op Desert Vista RV resort, maar ook daar geen kinderen, geen douches (want al die grote jongens hebben een eigen douche aan boord).
Vlakbij Mesa zit Apache Junction, je grootste kans is de KOA daar, daar mag je zeker op.
Cruise America (daar zal het om gaan denk ik, de andere groten zitten niet in Phoenix) zit in Mesa. Het stikt daar van de campings, je grootste probleem zal zijn dat bijna alle campings daar 55+ resorts zijn en dat je er niet op komt als je jonger bent. Wij stonden vorig jaar op Desert Vista RV resort, maar ook daar geen kinderen, geen douches (want al die grote jongens hebben een eigen douche aan boord).
Vlakbij Mesa zit Apache Junction, je grootste kans is de KOA daar, daar mag je zeker op.
Beviel het RV resort waar jullie vorig jaar waren (Desert Vista) wel? Mijn partner is boven de 55, dus het leeftijdscriterium zal het probleem dan niet zijn. Op basis van je reactie is het wellicht toch verstandiger om dichterbij Phoenix te gaan staan dan we eerder bedacht hadden. Het betreft inderdaad Cruise America en we gaan met een 25ft camper. Heb je nog meer ervaring of andere forumbezoekers met RV parks in de buurt van Phoenix?nieuwenoord schreef:Tja, het is niet het meest populaire gebied denk ik, want de meeste mensen kiezen voor Phoenix of bijvoorbeeld Sedona, maar er tussen? Als inmiddels toch wel ervaren camperreiziger wil ik je in elk geval het advies meegeven zo dicht mogelijk bij de camperverhuurder te gaan zitten. Zo'n laatste ochtend kost altijd veel tijd. Je moet toch de laatste spullen inpakken, de camper nog wat uitvegen en schoonmaken, gas en benzine tanken en het is zo 11 uur.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja hoor, op zich was het prima. Echt een stadspark tussen betonnen muren, maar wel op een veilig plekje, vriendelijke mensen en een heerlijk zwembadje. Een prima plek voor zo'n laatste dag om lekker je spullen om te ruimen en nog even je was te draaien bijvoorbeeld.
Dank voor je beide reacties, klinkt inderdaad als een verstandige optie en een mooie rustige afronding van onze vakantie. Heb zojuist via je link jullie reisverslag van Californie, Nevada, Arizona en Utah gelezen. Erg mooie reis.nieuwenoord schreef:Ja hoor, op zich was het prima. Echt een stadspark tussen betonnen muren, maar wel op een veilig plekje, vriendelijke mensen en een heerlijk zwembadje. Een prima plek voor zo'n laatste dag om lekker je spullen om te ruimen en nog even je was te draaien bijvoorbeeld.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 44 Reacties
- 5594 Weergaves
-
Laatste bericht door TinekeenJan
-
- 40 Reacties