Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

USA vlag

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
USAfan
Amerikafan

USA vlag

Bericht door USAfan »

Weet er hier iemand waar ik een Amerikaanse vlag kan kopen??
Ben nu zelf in New York :dance: en ben nog steeds op zoek naar een winkel ofzoiets waar ik ze kan kopen.

De toeristen vlag ben ik al vaker tegen gekomen en heb ik zelf ook al, ik ben nu op zoek naar een echte US vlag.

Hoor het graag van iemand.

Gr
Michel
michael66
Amerikakenner

Re: USA vlag

Bericht door michael66 »

USAfan
Amerikafan

Bericht door USAfan »

Bedankt!!!

Helaas niet meer nodig, ik ga morgen weer naar huis.
Ik had een goeie winkel opgezocht in de gouden gids hier, vandaag helemaal heen geweest en toen bleek hij dicht te zijn (als enigste in heel New York blijkbaar).

Mooi een goeie smoes om hier nog eens heen te gaan.

(Edit)
Heb er vandaag (28-04) toch nog een gekocht, een mooie grote voor aan mijn muur.

Was de eerste keer voor mij naar de US, was al helemaal gek van het land maar nu ben ik helemaal verkocht.
Wat een geweldig land is dit toch, echt ongelofelijk.

Een verslag maak ik zeker nog wel, eerst nog maar eens naar huis.

Gr
Michel
henkbiesheuvel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door henkbiesheuvel »

ik heb er ooit 1 op Ebay besteld. Een antieke, stammend uit 1943, met maar 48 sterren geloof ik. Gaten erin, beetje gerafeld..... : Cool! :D
"misplaced New Yawkers"
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Ik heb een aantal jaar geleden een Gigantische echte geweven amerikaanse vlag besteld op http://www.allflags.com

via ebay als ik het goed weet nog, betaald via paypal. netjes aangekomen, en het is de echte echte goede kwaliteit. geen dun toeristen vlaggetje. :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer