Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
3 dagen San Diego - wat te doen?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
3 dagen San Diego - wat te doen?
Hallo,
Ik heb drie volle dagen San Diego ingepland, net voor ik weer naar huis afreis. De laatste dag wil ik houden om wat aan het strand te liggen en nog wat te genieten van de stad en wat inkopen te doen eventueel.
De andere twee dagen wil ik gebruiken om de stad te verkennen en vooral Seaworld en de Zoo te bezoeken.
Wat is een ideale dag in Seaworld en de Zoo? Dus wat moet ik zeker gezien hebben?
ik hoor het graag van jullie,
Bedankt,
Hans
Ik heb drie volle dagen San Diego ingepland, net voor ik weer naar huis afreis. De laatste dag wil ik houden om wat aan het strand te liggen en nog wat te genieten van de stad en wat inkopen te doen eventueel.
De andere twee dagen wil ik gebruiken om de stad te verkennen en vooral Seaworld en de Zoo te bezoeken.
Wat is een ideale dag in Seaworld en de Zoo? Dus wat moet ik zeker gezien hebben?
ik hoor het graag van jullie,
Bedankt,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Re: 3 dagen San Diego - wat te doen?
Wat een mazzel heb je zeg, 3 dagenVeusy schreef: De andere twee dagen wil ik gebruiken om de stad te verkennen en vooral Seaworld en de Zoo te bezoeken.
Hans

In allebei de parken ben je wel een dag bezig, in Seaworld in ieder geval als je ook alle shows wil zien.
De Zoo is onwijs groot en voor mij de mooiste dierentuin die ik ook gezien heb, niet alleen de dieren(verblijven) ook de planten en de hele opzet ervan.
Je kan het beste beginnen met de busreis in het park(duurt ongeveer 3 kwartier), die rijdt overal langs en na de eerste ronde weet je zo'n beetje wat je wil zien en neem je weer de bus en kan je overal in-en uitstappen. De afstanden zijn echt enorm en als het heet is, is dat wel prettig om met de bus te doen.
Ook gaat er een kabelbaan die je kan nemen van het ene deel naar het andere, ook leuk om mee te maken.
Voor ons waren uiteraard de panda's een hoogtepunt, alhoewel ze niet allemaal te zien waren.
Je kan ook even op hun site kijken wat er zoal te doen is (er zijn ook shows trouwens) http://www.sandiegozoo.org/zoo/index.html
Mocht je ook nog naar het Wild Animal Park willen in Escondido kan je goedkoper een jaarabonnement nemen, dit is goedkoper dan 2x entree te betalen.
Veel plezier.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik lees dat je ook een lekker dagje naar het strand wil gaan. Kijk even goed waar je dat doet. Wij dachten afgelopen zomer een lekker dagje aan Mission Beach door te brengen. Helaas, de kwallen en de grote bergen stinkend zeewier hebben dit aardig verpest.
Misschien is La Jolla beter.
Ps. Wellicht is een dagje Tijuana wat. Wij hebben ons daar wel vermaakt. Een geheel andere wereld daar.

Ps. Wellicht is een dagje Tijuana wat. Wij hebben ons daar wel vermaakt. Een geheel andere wereld daar.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Wij begrepen van een kennis die woont en werkt in San Diego dat het ook erg indrukwekkend is om bij La Jolla een excursie te doen waarbij je in een kayak de coves kunt bekijken. Er zijn daar veel zeeleeuwen, otters etc te spotten. Mooi omdat vanaf het water te doen. Wij gaan dit hoogst waarschijnlijk uit proberen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1068 Weergaves
-
Laatste bericht door Bloedhond
-
- 3 Reacties