Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel in LA gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Hyperlocalist
Amerika-newbie

hotel in LA gezocht

Bericht door Hyperlocalist »

Beste forumvrienden,

op 4 juli, om 20.00u landen mijn vrouw en ik in Los Angeles. Aansluitend halen we onze huurwagen op. Wij zijn nog op zoek naar een aangename slaapplaats (budget: bij voorkeur max 80 euro)

We zouden enkele dagen in LA blijven. Is het dan het best om meteen ons hotel voor die dagen op te zoeken of is het beter eerst een nachtje te wennen vlak bij de luchthaven en dan 's morgen, fris en monter op zoek te gaan naar een hotel dat misschien beter gelegen is voor een stadsbezoek.

Zouden jullie ons een hotel kunnen aanraden? Is het best ergens in de buurt van de luchthaven te blijven of zouden we het er al op wagen om nog een eindje te rijden.
Welk zijn de meest aangename buurten van LA op geherbergd te zijn voor een stadsbezoek? Ik bedoel dan: centraal gelegen, aangename omgeving, gezellig uitgaansleven, makkelijk bereikbaar.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: hotel in LA gezocht

Bericht door Njit »

Zelf zijn we erg te spreken over de Hollywood Orchid Suites (hier zijn meerdere topics over te vinden op het Forum).

Dit zijn kleine appartementen met een keukentje, koelkast en midden in de Places to Be in Hollywood.
Parkeren is ook gratis. Met de huidige dollarprijzen kom je met die 80 euro een heel eind. Ze zijn wel snel vol...

Dit topic heeft foto's: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=7714
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Fre en Isa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Fre en Isa »

Wij hebben in de Best Western Hollywood Hills gelogeerd. Op wandelafstand van de walk of fame en Mann's Chinese Theatre. Een leuk hotel met lekkere pub bij. Er is ook een gratis parking, niet onhandig in LA.
johanenisabella
Amerika-ontdekker

Bericht door johanenisabella »

Hoi,

Sportmens lodge is een goed en betaalbaar hotel.

Groeten en succes ies
amsterdammertje
Amerika-ontdekker

Bericht door amsterdammertje »

wij hebben uiteindelijk de travelodge pico blvd geboekt in Santa Monica. 129 dollar per nacht. let wel dat er altijd bij de hotels nog belasting overheen komt .Dit verschilt per staat. Orchid suites heb ik ook naar gekeken en die mailden mij dat ze kamers beschikbaar hadden voor 150$ ook dat was ex tax. vond ik dus redelijk aan de prijs maarja..is ook een dure periode.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

amsterdammertje schreef:let wel dat er altijd bij de hotels nog belasting overheen komt .Dit verschilt per staat. Orchid suites heb ik ook naar gekeken en die mailden mij dat ze kamers beschikbaar hadden voor 150$ ook dat was ex tax.
Tax is 14%
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
amsterdammertje
Amerika-ontdekker

Bericht door amsterdammertje »

Njit schreef:
amsterdammertje schreef:let wel dat er altijd bij de hotels nog belasting overheen komt .Dit verschilt per staat. Orchid suites heb ik ook naar gekeken en die mailden mij dat ze kamers beschikbaar hadden voor 150$ ook dat was ex tax.
Tax is 14%

klopt . ik was 3x 129$ kwijt en 54$ belastingen. Orchid suites was dus ruim 60$ duurder en vond deze wat rustiger gelegen.
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Wij hebben er voor de komende zomer het "Comfort Inn Near the Sunset Strip" geboekt.
165 dollar per nacht (incl. tax) voor 6 personen (2 queens + 2-persoons sofa-bed). Hoop dat het wat is.
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Hoi

Vorig jaar zijn we in Holliday inn Beverly Garland geweest.

Mooi hotel dichtbij de snelweg maar je hebt er geen last van hotel ligt aan een rustige straat

http://www.beverlygarland.com zeker de moeite waardt om eens te bekijken
ze hebben gratis shuttels naar Universal Studio's

Dennis
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer