Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is reserveren voor camping Ruby's Inn (Bryce) noodzakelijk?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
essel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Is reserveren voor camping Ruby's Inn (Bryce) noodzakelijk?

Bericht door essel »

Ik heb nu al een aantal campings geboekt, wat ik normaliter liever niet doe. Maar ja... als nog ergens plek wilt hebben zal het wel moeten

Nu vraag ik mij af of dit ook nodig is voor camping Ruby's Inn (Bryce). We willen hier 2 dagen staan (eind juli), met een RV.
Kortom moet ik nu reserveren, of kan ik dat ook 2-4 dagen van te voren.

Wat is verstandig?
cowgirl
Amerika-ontdekker

Re: Ruby Bryce canyon

Bericht door cowgirl »

hallo Essel

wij staan nu op dit moment, as we speak, op de Ruby's Inn campground!
Als ik jou was zou ik reserveren, als ik kijk hoe druk het hier nu al is! Wij hadden het geluk hier al om 10 u sochtends aan te komen en natuurlijk was er toen nog vol op plek, maar tegen het eind van de middag staat het hier aardig vol.

Zowiezo vind ik dat er op het forum wel erg makkelijk wordt gezegd dat je niet hoeft te reserveren in het voorseizoen... misschien was dat andere jaren zo, maar nu de dollar zo laag staat is het volgens mij extreem veel drukker! Vorige week arriveerden wij om 2 u smiddags in Moab en toen had de canyonlands RV nog maar 2 plekjes over! Heel Moab puilde al uit zn voegen half april!

veel succes met je reis!
eveliene
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ben het helemaal met bovenstaande eens! Wij kwamen vorig jaar op zondag aan op Canyonlands, hadden gereserveerd, maar wilden graag een nacht langer blijven (van woensdag op donderdag). We hebben echt op een reservelijst gestaan toen, begin mei. Pas op woensdagmorgen hoorden we dat we konden blijven.

En zo hebben we echt wel vaker 'nee' gehoord, het lijkt gewoon elk jaar steeds vroeger druk te worden.
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Wij zijn ook net terug vanuit de States en kan bovenstaande alleen bevestigen. HEt wordt ontzettend druk deze zomer. De dame in de bryve view vertelde mij dat alle kamers deze zomer gewoon volgeboekt zijn. Er zijn zelfs geen reservaties meer mogelijk. Voor de campground hetzelfde verhaal.

Groetjes,

Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Ik zou zeker proberen om nu alvast te reserveren al geef ik je weining kans van slagen.

Ik probeer een kamer te vinden in/rondom Bryce (voor in september!!) maar alles in de nabije omgeving is VOL!!!

Succes!
Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
amsterdammertje
Amerika-ontdekker

Bericht door amsterdammertje »

Ik heb afgelopen weekend in tropic geboekt voor ergens in augustus. Zijn genoeg B&B's en ook cabins danwel hotels. Vaak is het het verstandigst om eventjes te bellen. de beschikbaarheidsgegevens op een site kloppen vaak niet.
angelab schreef:Ik zou zeker proberen om nu alvast te reserveren al geef ik je weining kans van slagen.

Ik probeer een kamer te vinden in/rondom Bryce (voor in september!!) maar alles in de nabije omgeving is VOL!!!

Succes!
Angela
willemijn67
Amerika-ontdekker

Re: Is reserveren voor camping Ruby's Inn (Bryce) noodzakelijk?

Bericht door willemijn67 »

essel schreef:Ik heb nu al een aantal campings geboekt, wat ik normaliter liever niet doe. Maar ja... als nog ergens plek wilt hebben zal het wel moeten

Nu vraag ik mij af of dit ook nodig is voor camping Ruby's Inn (Bryce). We willen hier 2 dagen staan (eind juli), met een RV.
Kortom moet ik nu reserveren, of kan ik dat ook 2-4 dagen van te voren.

Wat is verstandig?
Reserveren is verstandig. Ik heb dat net ook zojuis gedaan, het is erg makkelijk en je krijgt een bevestiging per e-mail.
gr willemijn
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer