Henriëtte schreef:Ook van ons een verzoekje: wil je aub bij onze reis (vertrekdatum 20 april) de planning weghalen en daarvoor in de plaats een link naar ons liveverslag plaatsen http://www.ontdek-amerika.nl/2008.html
Ik heb alvast weer een weblogje aangemaakt voor ons lang weekendje Las Vegas. Heel veel staat er nog niet op, maar ik zal het de komende weken bijhouden en de bedoeling is om tijdens ons verblijf ook eea op de weblog te zetten, live uiteraard !
MattRob schreef:Ik heb alvast weer een weblogje aangemaakt voor ons lang weekendje Las Vegas. Heel veel staat er nog niet op, maar ik zal het de komende weken bijhouden en de bedoeling is om tijdens ons verblijf ook eea op de weblog te zetten, live uiteraard !
Dennis Dr. schreef:Wie en met hoeveel personen: Dennis Dr. (alemaal alleen) Hoeveelste keer: 2e keer Wanneer: 19 mei 08 Waarheen: San Francisco Airline: United Vliegroute heenreis: Amsterdam > Chicago > San Francisco Vliegroute terugreis: San Francisco > Washington Dulles > Amsterdam Ticketprijs: € 468 Vervoer: Auto (laatste 6 dagen) Overnachting: Bij familie (in LA in Hilton hotel) Globale route: San Francisco (3 dagen) > vliegen naar LA (3dagen) > vliegen San Francisco (weer 3 dagen) > Dan helaas naar huis!
@ Dennis Dr.: In dit rijtje uit het topic "Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2008" ontbreekt de retourdatum. Als je die ook nog opgeeft kan ik 'm in het rijtje opnemen. Ik zal je bericht enkele dagen laten staan om de gegevens aan te vullen. Daarna wordt het bericht verwijderd omdat we dat topic zuiver willen houden.
Alvast bedankt.
Roland
Edit 26/4: Bericht is inmiddels verwijderd. Wil je alsnog in het rijtje opgenomen worden, dan moet je opnieuw de gegevens vermelden.
Kleine wijziging in mijn plannen, kan iemand: "(& misschien Kansas)" veranderen in de lijst naar: "& Washington DC" ? Ik heb het in mijn eigen bericht al aangepast.
Dries Molemans schreef:Wie en met hoeveel personen: Dries & Ruth, Wim & Sofie (1,2,3,...4 personen dus) Hoeveelste keer: 1th time Wanneer: 28 juni tem 21 juli 2008 Waarheen: Arizona, Utah, Nevada, California Airline: Delta Vliegroute heenreis: Brussel - New York en New York - Phoenix Vliegroute terugreis: LA - Brussel Vervoer: Equinox (Alamo U25 Gold) Overnachting: hotels Globale route: NY - Phoenix - Grand Canyon - Page - Monument Valley - Aches - Torrey - Bryce - Zion - Las Vegas - Death Valley - Lone Pine - Yosemite - San Francisco - Pismo Beach - Ventura - LA
Dan hoef je alleen een zwembroek mee te nemen, want in die periode is het bloedheet!
Note Mod (Roland): Dit bericht verplaatst van Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2008 naar dit topic. Het andere topic willen we zuiver houden. Opmerkingen mogen in dit topic geplaatst worden.
Mijn nickname is oldie, mijn eigen naam is Erik en ook ik heb het verzoek om mijn reis toe te voegen samen met de planning en het liveverslag.
Wij gaan van 22 juni t/m 25 juli naar het Zuidwesten-Yellowstone-Black Hills-Rocky Mountains-Denver
De planning is te vinden op http://www.amerika.ruisch.net hier zal ook het liveverslag komen.
oldie schreef:Mijn nickname is oldie, mijn eigen naam is Erik en ook ik heb het verzoek om mijn reis toe te voegen samen met de planning en het liveverslag.
Wij gaan van 22 juni t/m 25 juli naar het Zuidwesten-Yellowstone-Black Hills-Rocky Mountains-Denver
De planning is te vinden op http://www.amerika.ruisch.net hier zal ook het liveverslag komen.
Erik,
Ik wil je reis graag toevoegen maar wil je verzoeken de reis eerst in het topic Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika 2008 te plaatsen zoals anderen ook hebben gedaan. Iedereen die daar zijn of haar reis plaatst wordt opgenomen in het rijtje in de eerste post van dit topic. Desgewenst samen met een link van de planning, route en/of (live)verslag.
Deze link werkt bij niet. Wil je de juiste link nog eens plaatsen dan kan ik de planning en het liveverslag ook toevoegen.
Ik heb het getest maar bij mij doet alles het wel, zelfs al ik vanuit de preview de link open. Misschien kun je het nog een keer proberen,
alvast bedankt,
Deze link werkt bij niet. Wil je de juiste link nog eens plaatsen dan kan ik de planning en het liveverslag ook toevoegen.
Ik heb het getest maar bij mij doet alles het wel, zelfs al ik vanuit de preview de link open. Misschien kun je het nog een keer proberen,
alvast bedankt,
oldie schreef:Ik heb het getest maar bij mij doet alles het wel, zelfs al ik vanuit de preview de link open. Misschien kun je het nog een keer proberen,
alvast bedankt,
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.