Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schoenen en (wandel)sokken
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
in Amerika heb ik wel veel wandelsandalen gezien
Zelf heb ik voor 19,95 dollar een heel mooi (en zelfs enigszins hip!!) paar rode sandalen gekocht bij de timberland outlet store in Vegas.
Echt niet normaal ze gaan daar bijna gratis weg...en ze zijn hartstikke goed, goede vering enzo.
Ben er echt zo blij mee!
voor wandelingen in bijv. Grand Canyon en Bryce Canyon hadden wij wel gewoon goede wandelschoenen aan.
(ook die hoeven niet duur te zijn, ik had een paar Meindels bij Perry Sport voor 50 euro). Ben erg blij dat ik die nog gekocht had voor de vakantie want op die bergpaadjes is het maar wat fijn als je grip hebt en niet continue wegglijdt. Bovendien worden je voeten minder moe in goede wandelschoenen.
Sandalen deed ik meestal in de steden aan...als we bijv. een dag door San Francisco gingen lopen.
Zelf heb ik voor 19,95 dollar een heel mooi (en zelfs enigszins hip!!) paar rode sandalen gekocht bij de timberland outlet store in Vegas.
Echt niet normaal ze gaan daar bijna gratis weg...en ze zijn hartstikke goed, goede vering enzo.
Ben er echt zo blij mee!
voor wandelingen in bijv. Grand Canyon en Bryce Canyon hadden wij wel gewoon goede wandelschoenen aan.
(ook die hoeven niet duur te zijn, ik had een paar Meindels bij Perry Sport voor 50 euro). Ben erg blij dat ik die nog gekocht had voor de vakantie want op die bergpaadjes is het maar wat fijn als je grip hebt en niet continue wegglijdt. Bovendien worden je voeten minder moe in goede wandelschoenen.
Sandalen deed ik meestal in de steden aan...als we bijv. een dag door San Francisco gingen lopen.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik loop in Amerika heel veel op mijn Teva's, geen zware trails, maar gewoon voor het dagelijkse wandelwerk. Ik heb ze ook in Amerika gekocht, bij een outdoorzaak. Maar je komt ze daar op heel veel plekken tegen hoor en ze zijn goedkoper dan hier.Toch nog even vraagje hierover. Zijn deze ook makkelijk in Amerika verkrijgbaar ? Bv bij Macy's of zo ? Inlopen lijkt me niet echt nodig, of raden jullie wel aan om ze in NL te kopen ?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re:
nieuwenoord schreef:Via een kennis die heel veel staand werk doet (hotelkeuken) kreeg ik een tijdje geleden een tip. Ik heb wat doorgezakte voeten en daardoor ook regelmatig last van een hielspoor. Zij had vanwege rugklachten MBT-schoenen, maar had gehoord dat ook bij hielspoor deze schoenen wonderen kunnen doen.
Het zijn schoenen die je dwingen tot het goed afwikkelen van je voet, maar die ook je dwingen in een rechtere houding. Het is lastig uit te leggen en ik denk ook niet dat het specifiek wandelschoenen zijn om mee te hiken, maar voor mij zijn ze wonderbaarlijk goed.
Ik draag ze nu een maand of twee en heb ook de sandaalversie en mijn rugklachten (gewoon, vermoeidheid) zijn weg en mijn hielspoor, die echt heel lastig was, speelt alleen nog op als ik een dag of twee de MBT's niet gedragen heb.
Beide paren gaan dus mee naar Amerika dinsdag, de sportversie en de sandsalen.
Meer info: http://www.mbt-nederland.nl
Jasmino schreef:Wat is een hielspoor, Monique?nieuwenoord schreef:Meer info: http://www.mbt-nederland.nl
Ik heb de site even bekeken, en het ziet er wel indrukwekkend uit. Hoewel de schoenen op het eerste gezicht een beetje komisch lijken, is het verhaal erachter wel goed. Ik zag dat ze ook hoge bergschoenen hebben. Als de mijne aan vervanging toe zijn, ga ik toch eens kijken.
nieuwenoord schreef:Bij mij lijkt - volgens de fysiotherapeut waar ik fitness - de hielspoor juist ontstaan te zijn door het sporten. Mijn voeten zijn wat doorgezakt, wat niet verwonderlijk is met mijn gewicht en als je dan gaat sporten rek je de pezen op. Ik had echt heel veel last, kloppende pijnen, ook 's nachts en na een week op deze schoenen was het helemaal over.De medische term voor hielspoor is calcaneusspoor. Bij hielspoor is ersprake van een uitstekend stukje bot aan het hielbeen.
Verschijnselen die hierbij op kunnen treden zijn vochtophoping in de slijmbeurs onder de hielspoor, weefselontsteking en kloppende pijn. Ook kan iemand met hielspoor de stand van de voet aanpassen om de pijn te verminderen waardoor de hielspoor juist kan verergeren.
Hielspoor kan om verschillende redenen pijn geven:
- door overbelasting van de peesaanhechting aan het bot;
- door de druk van het hielspoor (de botuitwas) zelf;
- door druk op een passerende zenuw die door het hielspoor in de verdrukking komt.
Bij het lopen of staan voelt men pijn aan de onderkant van de hiel. Dat komt doordat er veel gewicht rust op het hielbeen. De botten van het been steunen namelijk voor een groot deel op het hielbeen. Het hielbeen kan pijn doe als er op gedrukt wordt en er kan een lichte zwelling ontstaan. De pijn vermindert met rust.
De meeste mensen met hielspoor hebben echter nergens last van.
Hielspoor verdwijnt meestal weer vanzelf.
Waardoor kan het komen?
Onder de voet loopt een peesblad (fascia plantaris) dat hecht aan de hiel en de voorvoet. Door overbelasting of een verkeerde stand van de voeten kan veel spanning komen te staan op dit peesblad. Door die trekkracht kunnen kleine scheurtjes ontstaan op de plaats waar de peesplaat aan het bot vast zit. Bij de genezing van die aanhoudende beschadigingen (de scheurtjes) kan botuitwas (botspoor, hielspoor) ontstaan.
Hoe wordt het vastgesteld?
Op basis van de klachten en een lichamelijk onderzoek kan de huisarts een diagnose stellen. Ook kan er een röntgenfoto gemaakt worden om de diagnose te bevestigen. Maar soms is de uitgroei zo klein dat deze niet op de foto te zien is.
Wat kan helpen?
Als iemand last heeft van de aandoening, kan het helpen om bepaalde activiteiten aan te passen. Er kunnen ook podotherapeutische maatregelen genomen worden zoals vulkussentjes of steunzolen in de schoen om de hiel te corrigeren.
Wie kan helpen?
Bij erge pijn kunnen pijnstillers worden voorgeschreven of in enkele gevallen een injectie met corticosteroïden.
Als het om een grote botuitwas gaat die ook na de behandeling pijn blijft doen, kan door middel van een operatie het aangegroeide bot worden verwijderd maar dit is zelden nodig.
Ik kan me herinneren dat we het op het forum ooit hadden over een hielspoor, dus ik ging even op zoek. Et voilà.....
Gisteren heeft de huisarts bij mij ook een hielspoor vastgesteld, en ik ben dus op zoek naar een goede remedie. Ik moet nu wat oefeningen doen om te kijken of het vermindert, en anders wordt ik verwezen naar een podotherapeut voor een zooltje. Maar wellicht zijn deze schoenen ook een optie, in elk geval voor wandelingen en dergelijke.
Zijn er inmiddels meer mensen die de MBT schoenen hebben, of geprobeerd hebben? Wat is jullie reactie?
En Monique, bevallen ze jou nog steeds goed?
Ik zag trouwens dat ze in Amerika een veel leukere collectie hebben dan in NL, misschien iets om te onthouden voor onze aankomende reis.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Schoenen
Hoi Jacqueline,
Ik ben nog steeds dolblij met mijn MBT's. Ik heb er pas op mijn blog nog een stukje over geschreven, dat heb je vast wel gezien. Mijn vriendin Truus in Haaksbergen die me erop gewezen heeft, draagt ze werkelijk de hele dag. Ze hebben een hotel-restaurant en loopt dus ook continue. Een andere restaurantshoudster daar loopt er zelfs in de bediening mee, al staan ze niet zo charmant, ze draagt heel slim broeken met vrij wijde pijpen. Zij was al een jaar aan het tobben met een hielspoor en heeft sinds ze de MBT's draagt geen last meer. Het heeft bij haar wel langer geduurd voor ze er vanaf was dan bij mij, ongeveer drie maanden.
Ik herinner me dat wij dezelfde maat hebben, je mag mijn sandalen wel uitproberen voor 'het gevoel'. En ja, in Amerika zijn ze veel goedkoper, vandaar ook mijn stukje op mijn blog, mijn gewenste modellen staan er al op. Ik heb nu zwarte sportschoenen (gaan zo weer aan, ik ga straks naar de sportschool) en zwarte sandalen. Ik wil wel wat leukers. Ik draag ze zeker niet continue, gewoon een paar uurtjes per week is nu al genoeg om mijn hielspoor voor te blijven.
Truus heeft trouwens ook de hoge bergschoenen, ze zweert erbij! Je moet er wel echt aan wennen, in het begin voelt het heel zweverig. Ik heb er zelf weinig last van gehad, maar Truus had in het begin zelfs hoofdpijn ervan.
Maar echt: een aanrader!
Groetjes,
Monique
Ik ben nog steeds dolblij met mijn MBT's. Ik heb er pas op mijn blog nog een stukje over geschreven, dat heb je vast wel gezien. Mijn vriendin Truus in Haaksbergen die me erop gewezen heeft, draagt ze werkelijk de hele dag. Ze hebben een hotel-restaurant en loopt dus ook continue. Een andere restaurantshoudster daar loopt er zelfs in de bediening mee, al staan ze niet zo charmant, ze draagt heel slim broeken met vrij wijde pijpen. Zij was al een jaar aan het tobben met een hielspoor en heeft sinds ze de MBT's draagt geen last meer. Het heeft bij haar wel langer geduurd voor ze er vanaf was dan bij mij, ongeveer drie maanden.
Ik herinner me dat wij dezelfde maat hebben, je mag mijn sandalen wel uitproberen voor 'het gevoel'. En ja, in Amerika zijn ze veel goedkoper, vandaar ook mijn stukje op mijn blog, mijn gewenste modellen staan er al op. Ik heb nu zwarte sportschoenen (gaan zo weer aan, ik ga straks naar de sportschool) en zwarte sandalen. Ik wil wel wat leukers. Ik draag ze zeker niet continue, gewoon een paar uurtjes per week is nu al genoeg om mijn hielspoor voor te blijven.
Truus heeft trouwens ook de hoge bergschoenen, ze zweert erbij! Je moet er wel echt aan wennen, in het begin voelt het heel zweverig. Ik heb er zelf weinig last van gehad, maar Truus had in het begin zelfs hoofdpijn ervan.
Groetjes,
Monique
Monique,nieuwenoord schreef:Hoi Jacqueline,
Groetjes,
Monique
Ik las laatst in een ander topic ook dat je sandalen van een bepaald merk had (geen TEVA), weet jij nog welke dat zijn? Ik ben op zoek naar een paar "vlotte"sandalen maar kan niet slagen.
Groet anja
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik heb eigenlijk ook nog een schoenenvraagje... weliswaar niet over sandalen, maar t is toch on topic denk ik 
wij zijn van plan van onze bergschoenen (zo'n stevige hoge stapschoenen) mee te nemen, maar die dingen nemen zoveel plaats in een valies. vandaar dat ik dacht van deze aan te doen op het vliegtuig. maar langs de andere kant zijn dat dan weer niet echt comfortabele schoenen en een heel werk om aan en uit te doen bij controles.
hoe doen jullie dat? in de valies (als er natuurlijk eentje achterblijft ben je dik gezien natuurlijk
) of aan op het vliegtuig?

wij zijn van plan van onze bergschoenen (zo'n stevige hoge stapschoenen) mee te nemen, maar die dingen nemen zoveel plaats in een valies. vandaar dat ik dacht van deze aan te doen op het vliegtuig. maar langs de andere kant zijn dat dan weer niet echt comfortabele schoenen en een heel werk om aan en uit te doen bij controles.
hoe doen jullie dat? in de valies (als er natuurlijk eentje achterblijft ben je dik gezien natuurlijk

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik doe mijn berg/wandelschoenen aan tijdens de reis (juist omdat ze zo groot zijn, maar je hebt wel meteen iets stevigs aan je voeten) maar in het vliegtuig zelf doe ik ze lekker uit en trek ik een paar extra dikke sokken aan.Doockles schreef:
hoe doen jullie dat?
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Tja, ik doe ze ook aan op het vliegtuig, maar ik heb maar een type A/B schoen, die zijn nog lekker soepel en comfortabel om mee in het vliegtuig te zitten. Maar zeker zo'n hoge stapschoenen zou ik ook aandoen. Neemt veel te veel plaats in je koffer in. En ja kan ze op het vliegtuig gewoon weer uitdoen. Als de personen naast jou dat leuk vinden tenminste 

- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Idem voor mij! Om te voorkomen dat mijn koffer gelijk vol, trek ik ze ook aan terwijl ik reis, maar in het vliegtuig doe ik ze als eerste weer uit. Dat zit heerlijk comfortabel, zonder schoenen in het vliegtuig op een lange reis, met lekker lange warme sokken.lelie schreef:Ik doe mijn berg/wandelschoenen aan tijdens de reis (juist omdat ze zo groot zijn, maar je hebt wel meteen iets stevigs aan je voeten) maar in het vliegtuig zelf doe ik ze lekker uit en trek ik een paar extra dikke sokken aan.Doockles schreef:
hoe doen jullie dat?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zullen eerst enkele dagen NY bezoeken om daarna aan ons rondje West te beginnen. Kan er iemand vertellen waar je in NY best zo'n Teva-sandalen of dergelijks aanschaft? En euhm, zijn ze daar voordeliger als hier? Anders kan 'k ze natuurlijk ook gewoon hier al aanschaffen...
Greetzzz!

Greetzzz!
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Tja goedkoper gaan ze wel zijn denk ik. Met waar je ze kan vinden kan ik je niet helpen. Een of andere outbackstore zeker?
Maar ik zou toch aanraden om je schoenen hier te kopen, dan kan je ze nog inlopen en eventueel omruilen als ze niet goed zitten. Ik weet echter neit of dit wel nodig is voor een paar sandalen. Miscchien wel voor die speciale soort.
Ze zullen goedkoper zijn in de US, maar geen supergroot verschil hoor. Mijn Lowa's kostten hier 150 Eur en op een amerikaanse site stonden ze voor 180 $ (ongeveer 120 Eur).
Maar ik zou toch aanraden om je schoenen hier te kopen, dan kan je ze nog inlopen en eventueel omruilen als ze niet goed zitten. Ik weet echter neit of dit wel nodig is voor een paar sandalen. Miscchien wel voor die speciale soort.
Ze zullen goedkoper zijn in de US, maar geen supergroot verschil hoor. Mijn Lowa's kostten hier 150 Eur en op een amerikaanse site stonden ze voor 180 $ (ongeveer 120 Eur).
Ik heb wandelschoenen van Quechua en ben er heel tevreden over! Ze hebben al dienst gedaan in Ierland, Slovenië, Thailand en nu neem ik ze ook mee naar Amerika. Ze hebben iets rond een €100 gekocht, maar dat is het zeker waard. Ik heb ze al zo'n 4 jaar en ze zijn nog altijd in perfecte staat.
Wel écht heel noodzakelijk is je schoenen hier inlopen. Maak bijvoorbeeld een paar wandelingen van een paar kilometer en dan zijn ze "klaar" tegen dat je op vakantie vertrekt. Anders sta je daar met blaren of opgezwollen voeten
Wel écht heel noodzakelijk is je schoenen hier inlopen. Maak bijvoorbeeld een paar wandelingen van een paar kilometer en dan zijn ze "klaar" tegen dat je op vakantie vertrekt. Anders sta je daar met blaren of opgezwollen voeten

Ik loop heel lekker op wandelschoenen van Scapino. Zijn waterdicht en zitten mij prima. Heb ze in 2004 gekocht voor een vakantie naar Australie. Goeie sokken erin en lopen maar. Zag dat ze nu weer een heleboel hadden staan. Volgens mij gaat het erom wat je zelf lekker vind zitten. Kijk maar bij de vierdaagse van Nijmegen. Sommige lopen op slippers of klompen. En het zal er vanaf hangen hoeveel km je per dag gaat lopen.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
- Doockles
- Amerika-expert
bedankt voor de tips van de warme sokkenJasmino schreef:Idem voor mij! Om te voorkomen dat mijn koffer gelijk vol, trek ik ze ook aan terwijl ik reis, maar in het vliegtuig doe ik ze als eerste weer uit. Dat zit heerlijk comfortabel, zonder schoenen in het vliegtuig op een lange reis, met lekker lange warme sokken.lelie schreef: Ik doe mijn berg/wandelschoenen aan tijdens de reis (juist omdat ze zo groot zijn, maar je hebt wel meteen iets stevigs aan je voeten) maar in het vliegtuig zelf doe ik ze lekker uit en trek ik een paar extra dikke sokken aan.

zal ik zeker meedoen

Onze reisverslagen:
Hallo allemaal,
Ik heb ook wel een schoenen vraagje eigenlijk..
Wij gaan straks naar New York, en zijn van plan om zo veel mogelijk lopend te doen..
We hebben dus al geconstateerd dat we goede schoenen nodig hebben, want de hele dag lopen op slippers zal geen pretje zijn..
Nu hebben we natuurlijk geen zin in grote bergschoenen.. ook vanwege de warmte enzo..
Wat raden jullie ons aan.. ?
Gewone sportschoenen ofzo.. ?
We zitten namelijk ook wel een beetje met budget, om nou honderden euros uit te geven aan schoenen wordt ons iets te veel van het goede..
Groetjes, Nadia
Ik heb ook wel een schoenen vraagje eigenlijk..
Wij gaan straks naar New York, en zijn van plan om zo veel mogelijk lopend te doen..
We hebben dus al geconstateerd dat we goede schoenen nodig hebben, want de hele dag lopen op slippers zal geen pretje zijn..
Nu hebben we natuurlijk geen zin in grote bergschoenen.. ook vanwege de warmte enzo..
Wat raden jullie ons aan.. ?
Gewone sportschoenen ofzo.. ?
We zitten namelijk ook wel een beetje met budget, om nou honderden euros uit te geven aan schoenen wordt ons iets te veel van het goede..
Groetjes, Nadia
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb in NY op mijn wandelschoenen gelopen, maar dat was wel in de winter.
In jullie geval zou ik kiezen voor gemakkelijke gympen/sportschoenen. Het zou zonde zijn als je je dag niet kunt afmaken omdat je voeten het hebben begeven omdat je op stilletto's loopt
Als jullie in het Park Hotel (hostel) verblijven, is het ook mogelijk om eens van schoenen te wisselen, het ligt namelijk erg centraal. Dus als je eens in de buurt bent en bijvoorbeeld daarna naar Central Park wil gaan, kun je je (lompe wandel-) schoenen ook wisselen voor slippers oid.
Succes!
In jullie geval zou ik kiezen voor gemakkelijke gympen/sportschoenen. Het zou zonde zijn als je je dag niet kunt afmaken omdat je voeten het hebben begeven omdat je op stilletto's loopt

Als jullie in het Park Hotel (hostel) verblijven, is het ook mogelijk om eens van schoenen te wisselen, het ligt namelijk erg centraal. Dus als je eens in de buurt bent en bijvoorbeeld daarna naar Central Park wil gaan, kun je je (lompe wandel-) schoenen ook wisselen voor slippers oid.
Succes!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wel eraan denken om bij naar het toilet gaan toch weer even de schoenen aan te trekken, dit om te voorkomen dat je met natte sokken terugkomt, omdat (een van) degene(n) voor je lekker veel geknoeid hebben...Doockles schreef: bedankt voor de tips van de warme sokken
zal ik zeker meedoen

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Daar neem ik mijn oude pantoffels voor mee in het vliegtuig en die laat ik daar dan fijn achter. Hoef ik niet steeds die schoenen weer aan op zo'n lange vlucht.Dento schreef: Wel eraan denken om bij naar het toilet gaan toch weer even de schoenen aan te trekken, dit om te voorkomen dat je met natte sokken terugkomt, omdat (een van) degene(n) voor je lekker veel geknoeid hebben...Het is mij dus overkomen, half slaperig het toilet op strompelend op mijn sokken, en ik hoopte dus maar dat het gewoon water was wat op de grond lag... sindsdien doe ik dus altijd weer de schoenen aan voordat ik naar het toilet ga!
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
- Doockles
- Amerika-expert
ik zal er op lettenDento schreef:Wel eraan denken om bij naar het toilet gaan toch weer even de schoenen aan te trekken, dit om te voorkomen dat je met natte sokken terugkomt, omdat (een van) degene(n) voor je lekker veel geknoeid hebben...Het is mij dus overkomen, half slaperig het toilet op strompelend op mijn sokken, en ik hoopte dus maar dat het gewoon water was wat op de grond lag... sindsdien doe ik dus altijd weer de schoenen aan voordat ik naar het toilet ga!

Onze reisverslagen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het heeft even geduurd, maar mijn sandalen zijn weer boven waterMonique,
Ik las laatst in een ander topic ook dat je sandalen van een bepaald merk had (geen TEVA), weet jij nog welke dat zijn? Ik ben op zoek naar een paar "vlotte"sandalen maar kan niet slagen.
Groet anja

Ik heb deze sandalen van het merk Source. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het is wat jij verstaat onder 'vlotte sandalen', omdat ik pas ook las dat je iets elegants zocht voor onder een leuk jurkje of rok. Maar geloof me, in Amerika ga je al snel in de korte broek en voor het gemak

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3475 Weergaves
-
Laatste bericht door TheWoodies