Met behulp van deze site en een kaartje in .PDF-formaat (let op, ruim 21 Mb!) van de 49 Mile Scenic Drive heb ik via Tyre de gehele route uitgestippeld. Omdat je maximaal 48 routepunten kan opgeven, moest ik de route in 2 bestanden opdelen. Zet de 2 .ITN-bestanden op je TomTom in de ITN-map en je kunt via de menukeuze 'Reisplanner' de routes selecteren. Zodra je bij het eindpunt van deel 1 bent, kun je deel 2 selecteren.
Kijk voor verdere uitleg voor het gebruik op je TomTom op deze site van Tyre.
Hieronder de twee bestanden:
- 49 Mile Drive SF part 1.itn
- 49 Mile Drive SF part 2.itn
Het eerste deel heb ik via de Demo op mijn TomTom geprobeerd en die loopt goed. Er zitten 2 kleine afwijkingen in (bij het punt Marine Dr. en John Muir Dr.). Als je het kaartje van de 49 Mile Scenic Drive er echter bijhoudt, zul je er in de praktijk weinig hinder van ondervinden denk ikzelf. In het tweede deel kan ook een kleine afwijking zitten. Er is een kans dat je een klein stukje om moet rijden. Met Tyre en Google Maps kreeg ik dit er helaas niet uit, evenals de twee puntjes van het eerste deel. In juni zullen we zien of het werkt, dan rijden Marloes en ik zelf de 49 Mile Scenic Drive in San Francisco.

Veel plezier ermee.
Roland