Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
nokia n95
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
nokia n95
even een telefoonvraagje,
die nokia n95 met ingebouwde gps, is die te gebruiken als navigatiesysteem in de vs?
iemand ervaring med dit? Moet ik vele extra's aanschaffen om dit mogelijk te maken?
groeten Roy
die nokia n95 met ingebouwde gps, is die te gebruiken als navigatiesysteem in de vs?
iemand ervaring med dit? Moet ik vele extra's aanschaffen om dit mogelijk te maken?
groeten Roy
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: nokia n95
Volgens mij ben je beperkt wat betreft de software. TomTom voor S60 kan niet overweg met de ingebouwde GPS.
Route 66 Mobile 8 werkt wel - zie http://www.66.com/route66/products.php?cid=US
Kwestie van software kopen dus..
Route 66 Mobile 8 werkt wel - zie http://www.66.com/route66/products.php?cid=US
Kwestie van software kopen dus..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Met Nokia Maps kom je een heel eind, denk ik. Voor echte gesproken navigatie moet een abonnement worden afgesloten.
Goede vraag! Ik heb ook net een N95 8GB aangeschaft en daar zit standaard Nokia Maps op. Op de gewone N95 trouwens ook.
Als het goed is kan je gewoon de maps downloaden in de eerder gegeven link. Download de map voor de US en het moet goedkomen. Je hebt met Nokia maps niet standaard navigatie zoals TomTom. Nokia Maps zal niet zeggen: over 50 meter rechts afslaan. hij geeft gewoon de kaart met route weer op het scherm en hierin is jouw positie aangegeven. Mij is het voldoende.
Als je nu wel graag een stemmetje wilt die je precies verteld wat je moet doen, dan kan je hiervoor tijdelijke licenties aanschaffen.
Als het goed is kan je gewoon de maps downloaden in de eerder gegeven link. Download de map voor de US en het moet goedkomen. Je hebt met Nokia maps niet standaard navigatie zoals TomTom. Nokia Maps zal niet zeggen: over 50 meter rechts afslaan. hij geeft gewoon de kaart met route weer op het scherm en hierin is jouw positie aangegeven. Mij is het voldoende.
Als je nu wel graag een stemmetje wilt die je precies verteld wat je moet doen, dan kan je hiervoor tijdelijke licenties aanschaffen.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Let op! Kaarten downloaden kost veel data en dus veel geld. In Nederland kun je dit oplossen door een abbo op eindeloos internet of iets dergelijks te nemen. Maar geldt dit dan ook voor Amerika?

[/url]
Mwa, gelukkig heb ik eindeloos internet zonder datalimiet ofzo. Dus dat komt wel goed. Moet het wel in NL downloaden, want als ik er gebruik van ga maken in de VS, dan betaal ik 11 eurie per MB.Bostonlover schreef:Let op! Kaarten downloaden kost veel data en dus veel geld. In Nederland kun je dit oplossen door een abbo op eindeloos internet of iets dergelijks te nemen. Maar geldt dit dan ook voor Amerika?