Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Twijfel over autokeuze.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Twijfel over autokeuze.

Bericht door Doockles »

Loek schreef:
Doockles schreef: we hebben wel een full size geboekt omdat we cruise control erbij willen hebben :-)
Cruise control zit toch zelfs bij de kleinste autos? Ik heb in Seattle 2 dagen een Ford FOcus gehuurd, daar zat ook cruise control in. Ik heb inde afgleopen 15 jaar geen auto meer gezien hier zonder cruise control, en het zijn niet allemaal grote of dure autos.
wij hebben via het reisbureau een auto gehuurd bij alamo en daar hadden enkel auto's vanaf full size cruise control, vandaar ;-)
op hun website vind ik trouwens hetzelfde terug bij de specificaties. daar heeft de standard car het wel, maar die konden we niet boeken.

in hoe verre deze info natuurlijk klopt met de werkelijkheid weet ik niet natuurlijk, maar toch liever een full size ipv een midsize. zoveel duurder was het niet :-)
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Baia schreef:Wordt natuurlijk wel slaapverwekkend. En je wil niet op de kop belanden midden in de woestijn. Maar als ik cruise control krijg, ga ik hem zeker gebruiken :) lekker lui wezen :mrgreen:
Ik vind het een stuk minder slaapverwekkend dan ook nog gas zitten te geven. Het rijdt een stuk relaxter. Alleen als je in slaap valt, heb je met cruise control gegarandeerd een probleem ;).
Sofie
Amerika-ontdekker

Bericht door Sofie »

Hebben de meeste huurauto's ook een CD-speler aan boord? En dan nog liefst eentje die onze zelf samengestelde compilatie-cd'tjes kan draaien (dus CD-R)?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sofie schreef:Hebben de meeste huurauto's ook een CD-speler aan boord? En dan nog liefst eentje die onze zelf samengestelde compilatie-cd'tjes kan draaien (dus CD-R)?
Vanaf 2000 ben ik nog niet anders tegengekomen in de huurauto's in Amerika. Ze hadden allemaal een cd-speler aan boord. De laatste jaren had ik zelfs een cd-speler in de auto zitten die ook MP3's aan kon. Je zou dus nog een cd-tje met MP3's kunnen meenemen voor de gebieden waar je geen radioontvangst hebt. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

En XM sattelite radio ( of SIRIUS ) ben je dat ook al veel tegengekomen ?
Sommige stukken heb je alleen AM ontvangst, en dan nog maar 2 zenders : rechtse talkradio en tingeltangel country.
Crisis ? What Crisis ?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

bluemoon schreef:En XM sattelite radio ( of SIRIUS ) ben je dat ook al veel tegengekomen ?
Ja, ook dit kom je steeds vaker tegen. Bij Hertz kun je het extra huren. Afgelopen oktober hadden we dit in de auto (in Florida) zonder dat we erom gevraagd hadden. Werkt echt fantastisch. Continue goede ontvangst van de radio en heel veel zenders! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer