Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met welk type vliegtuig vlieg ik?
Met welk type vliegtuig vlieg ik?
Hoi,
Deze zomer vlieg ik met KLM naar SF en ik zou graag willen weten in wat voor een vliegtuig ik vlieg. Weet iemand waar ik dit kan opzoeken?
Dank je wel!
Susanne
Note Mod (Roland): Topic titel aangepast.
Deze zomer vlieg ik met KLM naar SF en ik zou graag willen weten in wat voor een vliegtuig ik vlieg. Weet iemand waar ik dit kan opzoeken?
Dank je wel!
Susanne
Note Mod (Roland): Topic titel aangepast.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Re: vlucht
weet niet of dat voor KLM kan, maar probeer je vlucht eens "fake" online te boeken op een gegeven moment zullen ze jou vlucht laten kijken en kan je ook het type vliegtuig bekijken.
Zo gaat dat alleszins wel bij Delta airlines.
Zo gaat dat alleszins wel bij Delta airlines.
Re: Met welk type vliegtuig vlieg ik?
Hoi Baia,
Bedankt voor de tip! Het is gelukt! Ik vlieg met een boeing 747-400.
Groetjes Susanne
Bedankt voor de tip! Het is gelukt! Ik vlieg met een boeing 747-400.
Groetjes Susanne
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
als je je stoelnummer weet kun je kijken waar je zit
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KL ... 0_full.php
Harm
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KL ... 0_full.php
Harm
Als je je vlucht zoekt mbv www.kayak.com kan je, door op details te klikken van de gevonden mogelijkheden, gelijk zien met welk vliegtuig je vliegt. Vervolgens kan je dan idd bij seatguru opzoeken of je goede entertainment hebt, en hoe groot de stoelafstand etc. is.
2008 - Juli, 18 dagen Oost USA: NYC-WDC-Niagara-Toronto-Adirondacks-oostkust-NYC
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
2007 - Augustus, 8 dagen Florida, Kissimmee
For there you have been,
and there you long to return.
belachelijk dat de KLM nog geen in-seat entertainment heeft op deze vluchten. Wat is dan (afgezien van de directe vlucht en de airmiles voor de frequent flyers) de toegevoegde waarde van de KLM? Goedkoop zijn ze iig niet op deze vluchten.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dat zal je toch wel gemerkt hebben bij het zoeken naar een ticket ?thefreeze schreef: Goedkoop zijn ze iig niet op deze vluchten.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Ranger fan
- Amerika-ontdekker
Als het aan KLM ligt komt er ook geen in-seat entertainment in deze vliegtuigen. Ik heb me laten vertellen dat KLM wel bezig is met een interne 'opfrisbeurt' voor de 747's. De oude gangpad tv's worden vervangen door LCD tv's, maar in-seat entertainment zal er zeker niet komen. KLM excuus voor dit 'probleem' is dat anders het vliegtuig niet kan opstijgen door het extra gewicht van alle beeldschermen in de stoelen. Persoonlijk vindt ik dit een raar argument aangezien de nieuwe Airbus A380 wel gebruik maakt van in-seat ent., en daar gaan veel meer stoelen in.thefreeze schreef:belachelijk dat de KLM nog geen in-seat entertainment heeft op deze vluchten. Wat is dan (afgezien van de directe vlucht en de airmiles voor de frequent flyers) de toegevoegde waarde van de KLM? Goedkoop zijn ze iig niet op deze vluchten.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dat is appels met peren vergelijken. Het blijft een zwak excuus, maar het zijn wel twee totaal verschillende vliegtuigen. De 747-400 dateert uit 1985, terwijl de A380 nu van de band rolt. Er zal in die tijd best wat aan technieken/materialen zijn verbeterd....toch ?
Het zal zoals altijd wel met kosten te maken. Ook speelt de mogelijke vervanging van de 747-400 mee. De 747-800 komt er eerdaags aan en dan ga je niet te veel kosten maken.
Hier kan je lezen wat ze allemaal van plan zijn bij KLM.
http://www.klm.com/travel/corporate_nl/ ... m?id=51486
Het zal zoals altijd wel met kosten te maken. Ook speelt de mogelijke vervanging van de 747-400 mee. De 747-800 komt er eerdaags aan en dan ga je niet te veel kosten maken.
Hier kan je lezen wat ze allemaal van plan zijn bij KLM.
http://www.klm.com/travel/corporate_nl/ ... m?id=51486
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Lijkt me een typisch broodje aap verhaal, er komt geen IFE in de 747-400 omdat deze lange afstand toestellen als eerste worden vervangen, de economische levensduur is dus gewoon niet lang genoeg meer om de investering te doen, de lucratieve business-class wordt/is nog wel aangapast naar modern IFE.Ranger fan schreef:Ik heb me laten vertellen dat KLM wel bezig is met een interne 'opfrisbeurt' voor de 747's. De oude gangpad tv's worden vervangen door LCD tv's, maar in-seat entertainment zal er zeker niet komen. KLM excuus voor dit 'probleem' is dat anders het vliegtuig niet kan opstijgen door het extra gewicht van alle beeldschermen in de stoelen.
De MD-11's krijgen nog wel ook in economy modern IFE, deze toestellen zijn nieuwer dan de 747's, en moeten nog een paar jaar langer mee.
Harry
Het belangrijkste is denk ik dat de KLM (voorozver ik weet) de enige maatschappij is die directe vluchten uitvoert haar het zuidwesten van de USA, o.a. SFO, LAX, Seattle. Als je vaker naar de USA reist, dan weet je denk ik wel dat het heel wat waard is als je niet hoeft over te stappen, met alle risico's van vertraging, zoekraken van bagage, rennen van de ene terminal naar de andere etc etc.
Maar de service van de KLM op dit toestel (747-400) kan inderdaad wel verbeterd worden! Ze zouden eens bij partner NW Airlines moeten kijken, die delen tijdens de vlucht een mediaplayer van Archos uit met daarop wel 80 films, heel veel muziek, spelletjes etc etc.
Jan
Maar de service van de KLM op dit toestel (747-400) kan inderdaad wel verbeterd worden! Ze zouden eens bij partner NW Airlines moeten kijken, die delen tijdens de vlucht een mediaplayer van Archos uit met daarop wel 80 films, heel veel muziek, spelletjes etc etc.
Jan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2394 Weergaves
-
Laatste bericht door katrienenluc
-