Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels in Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
PersianPride
Amerika-newbie

Hotels in Amerika

Bericht door PersianPride »

Omdat ik a.s zomer naar Amerika ga vraag ik me af hoeveel het kost om daar een middelmatige hotel te nemen van ongeveer 2 sterren of een motel als het maar niet te duur of te afkraakt uitziet.
en graag niet via die Hotels.nl of dat soort dingen want dat komt heel duur uit.

Dus als je weet hoeveel het per nacht kost in je eentje kost Please Reply.

Btw ik ga naar LA & NY.
michachael
Amerikafan

Re: Hotels in Amerika

Bericht door michachael »

kijk eens naar de de homepage van allesamerika, daar staat heel veel informatie. Ook GOOGLE is handig.

motels: Super8, Motel 6, Day Inn
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

of Expedia
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

PersianPride schreef:Omdat ik a.s zomer naar Amerika ga vraag ik me af hoeveel het kost om daar een middelmatige hotel te nemen van ongeveer 2 sterren of een motel als het maar niet te duur of te afkraakt uitziet.
en graag niet via die Hotels.nl of dat soort dingen want dat komt heel duur uit.

Dus als je weet hoeveel het per nacht kost in je eentje kost Please Reply.

Btw ik ga naar LA & NY.
Hotels in de VS gaan meestal per kamer en niet per persoon.

Voor New York moet je rekenen op $250 per dag als je in het centrum zit.
Als je uitwijkt naar bijv Jersey City dan kan je dat zo $100 per dag schelen.

Los Angeles is een ander verhaal.
Daar moet je voor onder de $100 per nacht toch wel een leuk hotel kunnen vinden.

New York ken ik zelf niet maar dat schijnt een van de duurste steden van de VS te zijn qua hotels.
Dus uitwijken naar een van de steden ernaast en met het openbaar vervoer naar Manhattan lijkt me een aardig alternatief.
Maar daar kunnen anderen meer over vertellen dan ik.

Op Priceline is wel een aardige indicatie te krijgen.

Succes

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou ook naar een hostel kunnen kijken als je alleen reist. Je betaalt dan per presoon.
Kijk voor hotels en hostels in New York eens in het noordoostenforum, of gebruik de zoekfunctie.

Voor Los Angeles zul je veel tips in het zuidwestenforum vinden.

Marianne
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Kijk eens voor hostels in NY op http://www.hostelbookers.com dit scheelt je heel veel geld ipv hotels, die kosten allemaal rond de 250 dollar per nacht, ik betaal nu 25 euro pp voor een overnachting midden op time square!

ik heb in new york via bovenstaande website een ensuite room(een prive kamer) met een double bed geboekt, dit is wel zonder badkamer maar het scheelde ons heel veel geld per nacht! reken maar uit als je er 4 nachten verblijft! Dan wil ik wel een paar stappen lopen voor een douchebeurt. :wink: Het hotel ziet er erg schoon en verzorgt uit! verder slaap je er toch alleen maar.
Let op je betaald wel per persoon, dus als er 2 mensen op de kamer kunnen betaal je voor 2 mensen.

Ook geven ze hele goede service, 1 mailtje naar het bedrijf en je krijgt gelijk een mail terug!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
PersianPride
Amerika-newbie

Bericht door PersianPride »

Bedankt voor al jullie hulp.

Ik heb ondertussen al een hotel gevonden :

Code: Selecteer alles

http://travela.priceline.com/hotel/hotelOverviewGuide.do?key=fg8223wr&propID=7074605&jsk=1f03010a2203010a20080514151605162410045916&plf=PCLH
voor 32 dollar per nacht maar het is dicht bij een Airport Maar wat zijn jullie ervaringen met hotels dichtbij de Airport?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat er vliegtuigen overvliegen. :lol: Wat dan wel eens tot (nacht)lawaai kan leiden.
Dat mensen er dikwijls nog kot in de nacht toekomen met het nodige lawaai, wat dikwijls tot nachtlawaai kan leiden.
Dat mensen er 's ochtends voor het krieken van de dag al vertrekken, wat kan leiden tot ochtendlawaai.
En dat je er meestal ver van alle interessante bezienswaardigheden zit.

Maar uiteindelijk is dat een heel algemene vraag met een heel algemeen antwoord.
Het hangt er dus van af: welk hotel en waar juist gelegen. En ook: hoe lang wil je er verblijven. Want luchthavenhotels zijn over 't algemeen niet echt de verblijfhotels.
Als je met een beperkt budget zit dan is de keuze natuurlijk ook beperkt, en dan moet je nogal eens vrede nemen met een aantal ongemakken (niet centraal gelegen, niet zo'n gunstige buurt, niet al te modern, geen eigen sanitair,...). Stoort je dat niet, dan ben je natuurlijk goedkoop gesteld.
Maar misschien dat andere forumleden iets zinnigers kunnen zeggen over dit specifieke hotel.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer