Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Delta: Naar LA met 3 dagen stop in NY mogelijk ???

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
snakegt
Amerika-ontdekker

Delta: Naar LA met 3 dagen stop in NY mogelijk ???

Bericht door snakegt »

Beste forummers,

Allereerst ..een geweldige site is dit. Alleen al door te spitten op de forum krijg je al het idee dat je al op vakantie bent :D .
Dit is de 2de keer dat ik naar de VS ga, love this country!!
Ik zal in oktober vertrekken voor 14 dagen. Echter wil ik NY ook meepakken en daar 2/3 dagen verblijven tijdens mijn vakantie naar LA.
Nou heb ik gehoord dat DELTA vaak een stop maakt op NY tijdens de heenreis. Weet iemand of het mogelijk is om dan 3 dagen later de stop en daarmee de vlucht te hervatten naar LA ??
Maakt het voor hun wat uit of je een stop maakt van 3 uren of een stop van 3 dagen?
Op worldticketcenter.nl is er een combinatieticket waarbij je dus zo een tussenstop kan maken voor rond de 800 euro.
Ik vraag me af of dat nog goedkoper kan, al is het al een goeie prijs.

schema:

heenreis

Amsterdam - New york
3 dagen later
New york - LA

terugreis
LA - Amsterdam

graag advies ?? :mrgreen:
Jerry & Diana
Amerikafan

Re: DELTA::Naar LA met 3 dagen stop in NY mogelijk ???

Bericht door Jerry & Diana »

Wij vliegen op 16 juli met Delta Air Lines vanaf Brussel naar New York en op 18 juli vliegen we door van New York naar Los Angeles. Wij betalen voor de tickets € 704 p.p. en hebben dit geboekt via Tioga Tours op 26 januari. Hoe later je boekt, hoe duurder he ticket wordt. Voor de extra tussenstop in New York betalen we niets extra.
Groetjes, Diana
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij doen ook zoiets, maar dan met Continental Airlines. Je kunt daar ook eens kijken wat de mogelijkheden zijn hoewel 800 euro al niet gek is.
Ga je in het westen alleen naar LA? Anders blijft er wel erg weinig tijd over voor het westen als je ook nog naar NY gaat.

Marianne
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Kijk ook even op de Delta website, daar kan je precies invullen wat je wilt, met stop-over en kan je zien wat het kost. Hetzelfde overigens bij Continental, beiden kunnen met stop-over in New York. In principe is de stop-over gratis.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Brokkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Brokkie »

Hoi,

Dat kan zeker, het wordt ook wel een Stop-over genoemd.
Wij vliegen ook met Delta en hebben een stopover voor 5 dagen in NY. Het kost verder niks extra.
Het klopt inderdaad wel, hoe vroeger je boekt, des te goedkoper je vlucht is.

Groetjes!
snakegt
Amerika-ontdekker

Re: Delta: Naar LA met 3 dagen stop in NY mogelijk ???

Bericht door snakegt »

ik denk dat ik 3 of 4 dagen in NY wil zitten, daarna ga ik naar La , Las vegas en San Francisco (14 dagen)

3 dagen San francisco,
1 dag langs de pacific highway,
3 dagen LA,
3 dagen Las Vegas,
1 dag Yosemite
1 dag ?
2 dagen rijden onderlinge steden.

mijn route moet nog meerdere keren gepland en herziend worden, dat moet nog gebeuren :roll:
Het gaat mij nu om de ticket naar NY en Californie. Dus ik moet met Delta of Continental ?
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

en waar kan je die stop-over aanklikken? Op allebei de sites van Delta en Continental zie ik niet hoe je dat kan aanvragen, of ben ik gewoon dom bezig :blink:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

snakegt schreef:en waar kan je die stop-over aanklikken? Op allebei de sites van Delta en Continental zie ik niet hoe je dat kan aanvragen, of ben ik gewoon dom bezig :blink:
Dat laatste durf ik niet te beweren :wink: , maar bij Delta kies je de optie multi-city en bij Continental muliple destinations, maar ik geef toe, enige handigheid is wel gewenst. :D

Harry
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

Harry schreef:
snakegt schreef:en waar kan je die stop-over aanklikken? Op allebei de sites van Delta en Continental zie ik niet hoe je dat kan aanvragen, of ben ik gewoon dom bezig :blink:
Dat laatste durf ik niet te beweren :wink: , maar bij Delta kies je de optie multi-city en bij Continental muliple destinations, maar ik geef toe, enige handigheid is wel gewenst. :D

Harry
hehe nee ik dacht dat als je multi-city zou kiezen, dat de prijzen dan weer hoger liggen. Maar via continental krijg ik een prijs van 750 euro pp. Mooie prijs dacht ik. Maar er komt zeker nog service/administratie kosten bij, dan is het toch wel iets van 800 euro. Maar via continental kan ik wel in San Francisco aankomen en Vertrekken van Las vegas (terugreis)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

snakegt schreef: hehe nee ik dacht dat als je multi-city zou kiezen, dat de prijzen dan weer hoger liggen. Maar via continental krijg ik een prijs van 750 euro pp. Mooie prijs dacht ik. Maar er komt zeker nog service/administratie kosten bij, dan is het toch wel iets van 800 euro. Maar via continental kan ik wel in San Francisco aankomen en Vertrekken van Las vegas (terugreis)
Kan bij Delta ook hebben wij ook al eens gedaan.
snakegt
Amerika-ontdekker

Bericht door snakegt »

Rob schreef:
snakegt schreef: hehe nee ik dacht dat als je multi-city zou kiezen, dat de prijzen dan weer hoger liggen. Maar via continental krijg ik een prijs van 750 euro pp. Mooie prijs dacht ik. Maar er komt zeker nog service/administratie kosten bij, dan is het toch wel iets van 800 euro. Maar via continental kan ik wel in San Francisco aankomen en Vertrekken van Las vegas (terugreis)
Kan bij Delta ook hebben wij ook al eens gedaan.
Ik bedoelde bij de tickets die ik eerder had gezien bij worldticketcenter.nl
Bij delta kon het inderdaad ook, maar de prijs was 870 euro.
SenT
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door SenT »

Wij doen het volgende: Brussel- San Francisco (overstap in Atlanta)
Vervolgens San Diego- New York, drie dagen stopover in N.Y. en vervolgens NY-Brussel.
Bij ons was ticket 584 pp all-in (geboekt begin februari 2008 en nu op reis) met Delta.

Stopover op heen- OF terugreis is gratis. Heb me laten vertellen dat dit enkel mogelijk is met een Amerikaanse maatschappij.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer