Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wassen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Wassen

Bericht door Coyote »

6foot6 schreef:Reken er maar niet op, sommige motels kunnen je zelfs niet aan quarters helpen
Ik heb toch hele andere ervaringen, zie mijn eerdere reactie...

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

En die is persoonlijk, net als de mijne met als verschil dat één negatieve ervaring de term"altijd" nivileert ook al staan daar honderd positieve tegenover.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

okee we zien het wel, niet dat ik geen waspoeder of vloeibaar wil kopen,maar vind het gewoon vreemd als een hotel een laundry heeft ze dan niet standaard er poeder erbij verkopen. maar ik heb hier geen ervaring mee...onze laatste reis naar de usa was in 1993 met ons 2-tjes en toen hebben we wel voor de 3 weken alle kleren en ondergoed meegesjouwd. Ga ik nu dus echt niet doen. Sowieso ruimte in de koffers houden voor alle nieuwe kleding :wink:
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

jokaluma schreef:okee we zien het wel, niet dat ik geen waspoeder of vloeibaar wil kopen,maar vind het gewoon vreemd als een hotel een laundry heeft ze dan niet standaard er poeder erbij verkopen. maar ik heb hier geen ervaring mee...onze laatste reis naar de usa was in 1993 met ons 2-tjes en toen hebben we wel voor de 3 weken alle kleren en ondergoed meegesjouwd. Ga ik nu dus echt niet doen. Sowieso ruimte in de koffers houden voor alle nieuwe kleding :wink:
Heb nooit in een hotel gewassen, maar in de meeste laundry's die ik gezien heb, hing een automaat waar je voor 75 dollarcent een pakje waspoeder uit kon halen.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wij hebben vorig jaar ongeveer 20 hotels aangedaan en overal wasmachines gezien met automaten voor waspoeder.
Ik heb ongeveer 5 keer gewassen, en betaalde 2 kwartjes voor de waspoeder. In LA was de automaat stuk dus daar kregen we bij de receptie de waspoeder gratis.
In LV kon je met de sleutel van je kamer ook de wasserij binnen en het wassen en drogen was daar ook gratis voor hotelgasten.

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het wisselen voor quarters bij de receptie, voor een paar dollar kreeg je zo'n heel rolletje mee en daar kan je dan wel weer even mee voort.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb ook al gewassen in motels of laundry's waar je geen waspoeder en quarters kon krijgen, maar meestal lukt dat wel.

Maar het is inderdaad goedkoper om in de supermarkt een fles wasmiddel te kopen als je regelmatig wast. Voor een klein pakje Tide betaal je ook al gauw 1 dollar, en na 3 wasmachines heb je de fles er al uit. En ik was net als Monique ook veel liever met vloeibaar wasmiddel, dat houdt je spullen veel mooier!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Martin & Marianne schreef:
Wasverzachter gebruik ik nooit, maar ik zal deze zomer toch eens naar die doekjes kijken.

Marianne
Wij gebruiken het merk "Bounce" en ik vind ze ideaal en erg lekker ruiken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Martin & Marianne schreef:
Wasverzachter gebruik ik nooit, maar ik zal deze zomer toch eens naar die doekjes kijken.

Marianne
Deze doekjes zijn trouwens ook in NL te koop, van Robijn (al zou ik ze niet meenemen, maar daar kopen)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer