Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag online - feedback?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
PBa
Amerikafan
Contacteer:

Reisverslag online - feedback?

Bericht door PBa »

Hoi allemaal,

Het reisverslag van onze reis van afgelopen januari/februari naar New York en Zuidwest Amerika begint inmiddels aardig vorm te krijgen. Ik nu opzoek naar iemand die eens kritisch naar mijn website wil kijken. Is mijn website duidelijk, navigeerbaar etc.

Dus als hier iemand is met een beetje kijk op web-design, dan is elke kritiek van harte welkom. Ik ben dus vooral opzoek naar verbeterpunten.

Groet,

Peter
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
dianne.rovers
Amerika-ontdekker

Bericht door dianne.rovers »

Hoi Peter,

Mijn complimenten voor de site ! Ik vind hem erg overzichtelijk en je kan kiezen,...verslagen lezen..foto's kijken

Ben trouwens wel benieuwd wanneer de rest van het verslag te lezen is !

Groetjes,

Dianne
( die helaas niet zo handig is om van haar vakantie een dergelijke site te maken )
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Mooi, overzichtelijke site...zo houden!

leuk dat elk deel van het reisverslag apart te lezen is...
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Mooie strakke layout, erg overzichtelijk; je kunt snel naar bepaalde dagen; foto's of reisverslagen gaan. Gewoon zo lekker doorgaan!

Ben benieuwd naar de resterende dagen.

Succes!
Jan Gijs
Edith
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith »

ziet erg erg mooi uit, inderdaad erg overzichtelijk. Ik hoop dat ik zo iets voor elkaar kan krijgen wanneer ik terug ben.

Maar het leest met zeer veel plezier!!!!

Edith
PBa
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door PBa »

Bedankt voor de complimenten. Er is al behoorlijk wat tijd in mijn websiteje gaan zitten.

Wat ikzelf nog niet tevreden over ben is het fotoboek. Als je naar het fotoboek gaat, kom je eigenlijk in een los deel van de site met een eigen menu, maar blijkbaar stoort dat dus niet heel erg.
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

PBa schreef:Wat ikzelf nog niet tevreden over ben is het fotoboek. Als je naar het fotoboek gaat, kom je eigenlijk in een los deel van de site met een eigen menu, maar blijkbaar stoort dat dus niet heel erg.
Het stoort niet heel erg. Wat me wel opvalt is dat het fotoboek iets breder is dan je andere pagina. Hierdoor 'verspringt' het geheel een beetje.

Verder zou ik het fijner vinden als je het fotoboek gewoon in hetzelfde window zou openen. Nu open je een nieuwe pagina. Zelfde met de link terug van het fotoboek naar je reisverslag.
Laatst gewijzigd door Njit op 18 mei 2005, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Mooie site - waar heb je de site in gemaakt als ik vragen mag..
Ik sluit me aan bij Njit, het openen van alle pagina's in een nieuw venster vind ik een beetje lastig ..
voor derest ziet het er keurig uit .. misschien had ik het lichtblauwe vervangen door een andere kleur,
maar dat is persoonlijke voorkeur..

Het viel me op dat de foto van de 'hamburger' het meest bekeken is ;)

-
PBa
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door PBa »

Het openen van een nieuw scherm zal ik even aanpassen. Daar twijffelde ik zelf ook al over.

M'n site is gemaakt met behulp van Marcomedia Dreamweaver, maar het is allemaal vrij standaard. Voornamelijk standaard HTML met een aantal PHP gadgets van het internet (fotoboek, gastenboek). Hier en daar heb ik wat zitten spelen (zoals bij de fototjes op de mainpage). De vormgeving het ik zelf gedaan (blauw vind ik wel mooi :wink: ).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer