Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwenoord goes USA 2008

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
yarrah
Amerika-expert

Re: Nieuwenoord goes USA 2008

Bericht door yarrah »

Gypsygirl1 schreef:
nieuwenoord schreef:Inmiddels staat de teller op minder dan twee maanden en dan begint het altijd weer echt te kriebelen ... In die twee maanden is het thuis erg druk, dus dan vliegt de tijd!
Geweldig joh! Ook voor ons gaat het nu opschieten en praten we alleen nog in 'weken' !!
Zo gaat het nu ook bij ons :D . Met mijn benen gaat het nu heel goed ik kan al 1.5 uur lopen zonder pijn te hebben en een drukke dag waar ik veel moet lopen en staan (zoals de hondenshow afgelopen maandag) krijg ik geen naweeen meer van. Laat die reis maar komen :dance: :dance:

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ben benieuwd of we jullie nog ergens gaan tegenkomen. Jullie zitten toch ook rondom Denver? Kan wat worden met al dat paardenvolk!
monster
Amerikakenner

Bericht door monster »

nieuwenoord schreef:Ik ben benieuwd of we jullie nog ergens gaan tegenkomen. Jullie zitten toch ook rondom Denver? Kan wat worden met al dat paardenvolk!
Kunnen we jullie weer live volgen???? Moeten we nog een nieuwe code aanvragen voor evt. foto's??? Of gaan jullie misschien geen verslag maken???
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Hoi Anneke,

Wij zijn weer gewoon live te volgen hoor. Mijn weblog staat hier gewoon in mijn handtekening. Mijn 'dagelijkse' blog loopt in mijn vakantie gewoon door en wordt dan reisverslag. Hier de directe link. Albert zal tegen die tijd zijn blog Albertje Kretiek Himself weer gaan vullen. De reisverslagen worden altijd op de site geplaatst na de vakantie.

Voor foto's kan je je wachtwoord gewoon blijven gebruiken. Voor mensen die nog geen wachtwoord hebben: onze fotosite is via een wachtwoord toegankelijk en je kan dit via de site aanvragen. Het is voor ons prettig als je er even bij vermeld wie je bent en dat je via deze site komt. Ben je je wachtwoord kwijt, geen nood, we sturen net voor de vakantie iedereen die op de contactenlijst staat een mail en het programma stuurt je dan automatisch je inloggegevens weer mee.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ook wij gaan weer aftellen! Zojuist heb ik een kamer gereserveerd voor de nacht voor ons vertrek naar Amerika. Omdat sinds de verbreding van de A2 de toch al dagelijkse files hier bij Beesd en verder richting Amsterdam steeds langer worden, willen we het risico niet nemen om 's morgens veel vertraging op te lopen. Want ook degene die ons weg zou brengen moet ook nog terug en dat kon weleens heel lang gaan duren.

We laten ons dus lekker op 21 mei 's avonds al wegbrengen en zullen de nacht doorbrengen bij het Van der Valk-hotel bij Schiphol.
mkalk
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door mkalk »

Ik ben heel benieuwd wat je vindt van Gilroy Garlic RV park. Ik heb daar ook naar gekeken, maar was een beetje afgeschrokken door de reviews op rvparkreviews.com. Wij zitten daar in juli. Zou je na je bezoek daar korte impressie willen geven?
Alvast heel veel plezier op jullie trip.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Tja, beide parken in Gilroy krijgen hele wisselende reviews. Vorig jaar hebben we onze vakantie afgesloten op Garlic Farm RV Park. Schoon, kleine plekken, wel veel 'permanents' met een hoop spullen rondom oudere trailers, maar geen gekke dingen. Ja, die fastfoodtenten zitten er inderdaad, net als een soort truckersrestaurant. Wij vonden dat juist wel erg handig, omdat we de camper konden opruimen en toch makkelijk even konden gaan eten. Het internet werkte er echter waardeloos en daar heb ik zo'n hekel aan!

Dit jaar proberen we op onze eerste dag dus het andere park, Gilroy Garlic USA RV Park. Het is maar voor één nachtje, we hebben graag een plaats waar we rustig de camper kunnen inrichten, koffers uitpakken en boodschappen doen voor we naar onze vrienden gaan. We zoeken dus niet zozeer een leuke campground als wel een plek waar je makkelijk kan winkelen en op niet te grote afstand van San Francisco in de richting van Chowchilla, waar onze vrienden wonen.

Gilroy zelf is gewoon heel handig en het ruikt er lekker naar knoflook :wink:

Ik hou altijd mijn reisverslag bij, dus je krijgt vanzelf een 'review'!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Inmiddels tellen we hier af! We zitten nog op zes dagen voor ons vertrek naar Amerika en we zijn er bijna helemaal klaar voor.

Zondag heb ik nog een lekkere rommeldag en zullen veel laatste spullen ingepakt worden en daarna kan ik nog twee dagen zorgen dat huis en haard netjes achterblijven voor de kids :wink: De paarden blijven dit jaar lekker thuis.

Ons reisverslag zal weer op mijn gewone bijna-dagelijkse blog komen, Albertje Kretiek Himself is inmiddels weer actief en blikt weer lekker cynisch vooruit. Beiden zijn ook bereikbaar via onze site, evenals ons plan van dag tot dag.

Er zijn inmiddels weer 134 (!) contacten gemaild met een herinnering van hun inlogcode voor onze fotowebsite. Wie ook nog wil kijken, schroom niet, stuur gerust een pb met je mailadres, zodat je kan worden toegevoegd op de fotosite (wachtwoord wordt automatisch gegenereerd door het programma).

Nog maar een keer de definitieve route:

Afbeelding
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Dat gaat weer een prachtige reis worden, Monique!
Ik kijk alweer uit naar je dagelijkse verslag en de foto's.

groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ineke schreef: Ik kijk alweer uit naar je dagelijkse verslag en de foto's.
Dat geldt ook voor mij!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

En ook voor mij :wink:

Veel plezier,

Groetjes Elly
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hè nou, als we Little Limburg al hadden gehad hadden jullie nog bij ons langs kunnen komen aan het einde van je reis! :lol:

Ziet er uit als een fantastische route... ik ben weer eens jaloers!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Dento schreef:Hè nou, als we Little Limburg al hadden gehad hadden jullie nog bij ons langs kunnen komen aan het einde van je reis! :lol:

Ziet er uit als een fantastische route... ik ben weer eens jaloers!
Het lijkt erop dat onze reis volgend jaar weer in Denver eindigt :beerchug: :beerchug:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Nou hoop ik dan maar dat we LL binnen een jaar kunnen realiseren, maar ik heb zo mijn twijfels (ik weet eigenlijk wel zeker van niet, maar you never know how a cow catches a hare) :lol:

Hebben jullie naderhand in ieder geval weer een reden om weer eens langs te komen :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Veel plezier Monique en tot over een maandje of zo!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

De koffers staan gepakt! Zo nog even gezellig eten met de kinderen en daarna vertrekken we richting Van der Valk bij Schiphol.

Natuurlijk zijn we via de weblogs te volgen! Reacties worden zeer op prijs gesteld :D :D
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik wens jullie een goede en veilige reis en heeeeeeeeel veel plezier in Amerika !!!!!!!!!! (wat denk ik wel zal lukken)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik wens jullie een fantastische reis en vooral heel veel schrijven over de omgeving van Bend hè!

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

vana schreef:Ik wens jullie een fantastische reis en vooral heel veel schrijven over de omgeving van Bend hè!

Marjon
We gaan Bend gebruiken om uit te rusten, doen we helemáál niks :dance: Nee hoor, ik weet het echt nog niet, maar het is voor ons echt wel een doorsteekplaats om vrij vlot van de Redwoods naar Yellowstone te komen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Heel veel plezier, ik ga jullie tot 12 juni dagelijks proberen te volgen, dan vertrekken we zelf en wordt het wat moeilijker, heb je al ingechecked?, de KL 605 had vandaag ruim 2 uur vertraging. het zal toch niet.............nee vast niet.

Harry
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer