Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
shows in Las Vegas
Goede Standup comedy is er dagelijks in the Improv in Harrahs. Meestal 3 goede komieken. Vergeet ook Mac King niet! Goochel act met heel veel droge humor. Echt een van de leukste shows in Las Vegas (en zeer betaalbaar)! Zijn trucs zijn echt fantastisch, vooral die met de goudvis. Ook in Harrahs, volgens mij twee keer per dag in de middaguren. In de carnival court (soort open feesttent) buiten voor Harrahs delen ze vaak 2-for1 coupons uit voor beide shows. En dan is het helemaal "a steal"!
Ook erg leuk is Carrot Top in de Luxor. Doet veel "prop"-comedy, met allerlei zelfgemaakte attributen. Klinkt suf, maar is echt erg grappig. Tickets zijn vaak verkrijgbaar in de 50% discount shops aan de strip. Wel snel (1e in de rij) bij zijn, anders zijn ze op!
In de Riviera en de Tropicana is er ook dagelijks standup comedy.
Ook erg leuk is Carrot Top in de Luxor. Doet veel "prop"-comedy, met allerlei zelfgemaakte attributen. Klinkt suf, maar is echt erg grappig. Tickets zijn vaak verkrijgbaar in de 50% discount shops aan de strip. Wel snel (1e in de rij) bij zijn, anders zijn ze op!
In de Riviera en de Tropicana is er ook dagelijks standup comedy.
Hier nog wat links:
http://www.mackingshow.com/
http://www.harrahs.com/EventsDetail.do? ... e%20Improv
http://www.vegas4locals.com/couponsshows.html
In deze link zit onder andere een coupon voor de standup comedy in The Riviera
Succes en veel plezier in Las Vegas!
Las Vegas rules!
http://www.mackingshow.com/
http://www.harrahs.com/EventsDetail.do? ... e%20Improv
http://www.vegas4locals.com/couponsshows.html
In deze link zit onder andere een coupon voor de standup comedy in The Riviera
Succes en veel plezier in Las Vegas!
Las Vegas rules!
Ik weet niet of het je interesseert, maar wij zijn naar Mamma Mia gaan kijken... SUPER! Je moet de muziek gewoon leuk vinden, en dat is al meer dan voldoende. Kwestie er niet naar te gaan kijken als je de muziek verschrikkelijk vindt natuurlijk
Wij vonden het echt heel leuk! Vooral heel amusant! En ook een klein beetje emotioneel... Heb zelfs iemand zien wenen!

Wij vonden het echt heel leuk! Vooral heel amusant! En ook een klein beetje emotioneel... Heb zelfs iemand zien wenen!
Kelly & Yves
http://kelly.yves.googlepages.com
http://kelly.yves.googlepages.com
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Nou die van 23:00 's avonds met het nummer "Time to say goodbye"van Andrea Bocelli zou ik dan juist wel heel mooi vinden.GinoW schreef:Poeh... Dan ga ik zorgen dat ik om 23:00 uur erg ver van de fontein vandaan benIris_1982 schreef:De fonteinenshow is geloof ik op de hele uren lang (vaak een heel nummer van bijv. Elton John) en tussendoor om het kwartier kortere showtjes (vaak een minuut ofzo)
Die lange zijn echt schitterend
Vooral die om 23:00 's avonds...dat is volgens mij 1 van de laatsten 's avonds en wij hadden toen het nummer "Time to say goodbye" van Andrea Bocelli. Echt zo ontzettend mooi was dat...![]()
Ik pak wel die van 21 of 22 uur.
Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

tcoppers schreef:Nou die van 23:00 's avonds met het nummer "Time to say goodbye"van Andrea Bocelli zou ik dan juist wel heel mooi vinden.GinoW schreef: Poeh... Dan ga ik zorgen dat ik om 23:00 uur erg ver van de fontein vandaan ben![]()
Ik pak wel die van 21 of 22 uur.
Theo
Het ligt voor mij gevoelig op persoonlijk vlak
- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is er ergens een website waar je kunt zijn welke fonteinshows er zijn zo over de dag verdeeld. Zou ik wel graag willen plannen zo iets. En de laatste die jij noemt zou ik dus absoluut willen zien, ook al zou ik er een beetje emotioneel van worden. Als het mooi en goed is mag dat toch wel, of niet soms.Iris_1982 schreef:De fonteinenshow is geloof ik op de hele uren lang (vaak een heel nummer van bijv. Elton John) en tussendoor om het kwartier kortere showtjes (vaak een minuut ofzo)
Die lange zijn echt schitterend
Vooral die om 23:00 's avonds...dat is volgens mij 1 van de laatsten 's avonds en wij hadden toen het nummer "Time to say goodbye" van Andrea Bocelli. Echt zo ontzettend mooi was dat...
Theo
Groetjes Theo.

- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry GinoW,GinoW schreef:tcoppers schreef: Nou die van 23:00 's avonds met het nummer "Time to say goodbye"van Andrea Bocelli zou ik dan juist wel heel mooi vinden.
Theo
Het ligt voor mij gevoelig op persoonlijk vlak
mijn reactie was niet bedoeld om iemand te kwetsen, voor mij ligt het ook gevoelig op persoonlijk vlak. Heb de laatste tijd zo net voor de vakantie weer behoorlijk wat voor mijn kiezen gekregen, waardoor je je gaat afvragen waarom dit alles eigenlijk. Maar toch het leven gaat verder en mijn vakantie komt er aan waar ik ontzettend naar uitkijk nu, na alle sores van de laatste tijd.
Theo
Groetjes Theo.

- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
mijn planning nu is om 3 nachten in Las Vegas door te brengen en ik wilde eigenlijk ook wel een van de beroemde Las Vegas shows bezoeken. Maar 2 weken terug heb ik eens gekeken wat op de offieciele website een kaartje voor de Celine Dione show kost. Nou ik kon boeken voor rond de $204, wel voor een top plaats op de beste rang, maar mij persoonlijk toch iets te veel. Dan koop ik liever een CD van haar, is goedkoper. Maar ik zal zeer zeker proberen bij zo'n lastminute stand nog een kaartje voor een schappelijke prijs te bemachtigen.Annie schreef:Op het plein bij de Fashion mall staat een kiosk en daar kan je lastminut tickets kopen, er zijn er zijn meer van die kiosken op de strip weet alleen niet waar.
De fonteinenshow is vanaf 15.00 ieder kwartier.
De piratenshow is om 19.00 en 20.30 en ik dacht om 23.00 ook nog een keer.
Theo
Groetjes Theo.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Er is voor de fonteinenshow bij het Bellagio geen programma, de shows worden door elkaar afgespeeld en er zit niet een bepaald patroon in. Het enige wat vast staat is bij de start van de shows om 15:00 uur het volkslied en bij het einde om 24:00 uur weer het volkslied. Toen we vier jaar geleden voor het eerst in het Bellagio overnachten heb ik bij de concierge een lijst gevraagd met tijden van shows, maar volgens haar zijn de shows elke dag anders, wij hebben de afgelopen jaren in totaal 13 nachten in het Bellagio gezeten en ik heb regelmatig de shows vanuit de kamer bekeken en geen patroon kunnen ontdekken.
Er is wel een playlist:
Harry
Er is wel een playlist:
We hebben ook al eens meegemaakt dat er op een avond gewoon drie shows achter elkaar opgevoerd werden, waarschijnlijk een "high roller" die een verzoekje had.Title: One, Singular Sensation. Artist: Original Broadway Cast. Composer: Marvin Hamlisch. Work: A Chorus Line, Broadway Musical. Year: 1975. Length 4:43
Title: Hoe-Down. Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aaron Copland. Work: Rodeo. Year: 1988. Length 3:30
Title: Simple Gifts. Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aaron Copland. Work: Appalachian Spring. Year: 1988. Length 3:12
Title: Singin' in the Rain. Artist: Gene Kelly. Composer: Alex North. Work: Singin' in the Rain, Movie Musical. Year: 1952. Length 3:32
Title: Rondine al Nido. Artist: Luciano Pavarotti. Composer: Vicenzo deCrescenzo. Work: La Rondine, Opera. Year: 1990. Length 3:23
Title: Luck Be A Lady. Artist: Frank Sinatra. Composer: Frank Losser. Work: Guys & Dolls, Broadway Musical. Year: 1955. Length 5:14
Title: Winter Games. Artist: David Foster. Composer: David Foster. Work: Composed for Winter Olympics. Year: 1987. Length 3:00
Title: Hey, Big Spender. Artist: Gwen Verdon & Original Broadway Cast. Composer: Cy Coleman. Work: Sweet Charity, Broadway Musical. Year: 1966. Length 3:35
Title: Con Te Partiro (Time to Say Goodbye). Artist: Andrea Bocelli & Sarah Brightman. Composer: F.Sartori, L.Quarantotto. Work: Pop Song. Year: 1996. Length 4:04
Title: Hallelujah Chorus. Artist: Mormon Tabernacle Choir. Composer: Handel. Work: The Messiah. Year: 1992. Length 3:53
Title: Carol of the Bells. Artist: Los Angeles Master Chorale.
Composer: M. Leontovich. Work: Christmas Carol. Year: 1996. Length 1:29
Title: O Holy Night. Artist: Placido Domingo. Composer: Placide Clappeau. Work: Christmas Carol. Year: 1984. Length 3:57
Title: It's Beginning to Look a Lot Like Christmas. Artist: Johnny Mathis. Composer: Meredith Wilson. Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:18
Title: The Most Wonderful Time of the Year. Artist: Johnny Mathis. Composer. Eddie Pola & George Wyle. Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:45
Title: We Need a Little Christmas. Artist: Johnny Mathis. Composer: Jerry Herman. Work: Mame, Broadway Musical. Year: 1997. Length 1:54
Title: Sleigh Ride. Artist: Johnny Mathis. Composer: Leroy Anderson. Work: Christmas Carol. Year: 1997. Length 2:57
Title: Santa Baby. Artist: Madonna. Composer: J. Javita & P. Springer. Work: Christmas Carol. Year: 1987. Length 3:57
Title: Your Song. Artist: Elton John. Lyrics: Bernie Taupin. Work: Elton John. Year: 1970. Length 4:10
Title: God Bless The USA. Artist: Lee Greenwood. Composer: Lee Greenwood. Work: American Patriot. Year: 1992. Length 3:57
Title: Star Spangled Banner. Artist: Whitney Houston. Composer: Francis Scott Key. Work: CD Single. Year: 2001. Length 5:08
Title: PinkPanther. Artist: Henry Mancini. Composer: Henry Mancini. Work: The Pink Panther, Movie Soundtrack. Year: 1964. Length 2:39
Title: My Heart Will Go On. Artist: Celine Dion. Composer: James Horner. Lyrics by Will Jennings. Work: Let's Talk About Love & Titanic: Music from the Motion Picture. Year: 1997. Length 5:08
Title: Fly Me To The Moon. Artist: Frank Sinatra with Count Basie. Composer is Bart Howard; from the work The Very Best of Frank Sinatra, 1957; Length: 2:28
Title: This Kiss. Artist: Faith Hill. Composer: Beth Nielsen Chapman, Annie Roboff and Robin Lerner; Work: Faith; 1998, Length: 3:00
Title: Rhapsody on a Theme of Paganini. Artist: Mikhail Rudy. Composer: Sergei Rachmaninov; Work: Theme of Paganini; 1992, Length: 2.55
Title: Gayaneh - Suite: Dawn, Ayeshe’s Dance. Artist: London Symphony Orchestra. Composer: Aram Ll’yich Khachaturian; Work: Spartacus; 1942, Length: 4:12
Title: Overture/And All That Jazz. Artist: Catherine Zeta-Jones. Composer: Fred Ebb & John Kander; Work: Chicago Soundtrack; 2002, Length : 4:37
Title: Ecstasy of Gold . Composer: Ennio Morricone; Work: The Good, The Bad, and the Ugly Soundtrack; 1966, Length: 3.22
Title: Viva Las Vegas . Artist: Elvis Presley. Composer: George E. Stoll; Work: Viva Las Vegas Soundtrack; 1963, Length: 2.25
Harry
Re: shows in Las Vegas
Geacht forum vol deskundigen,
Aanstaande zomer gaan we (ik+vriendin) voor het eerst naar Las Vegas.
We willen graag naar de show van de Blue Man Group in het Venetian. Ik wil alvast online tickets reseveren, rechtstreeks op de website van het Venetian.
Helaas lukt dit niet omdat er eerst een account aangemaakt dient te worden, normaliter geen probleem en een kleine moeite. Dit kan op onderstaande link/website:
https://tickets.venetian.com/Online/createAccount.asp
Persoonsgegevens e.d. moeten ingevoerd worden, het probleem is dat er slechts gekozen kan worden uit de landen Canada en USA als woonplaats. Nederland of elk ander land staat er niet bij, vandaar dat het niet lukt.
Wat is wijsheid?
- Gewoon doen laten blijken dat je uit de VS komt? (En toch je Nederlandse adres invoeren?)
- Bestaat er de mogelijkheid om kaarten te kopen zonder een account aan te moeten maken?
- Zijn er andere betrouwbare websites die kaarten aanbieden? (Ook voor een vergelijkbare prijs?)
Mvrgr Tim
PS hebben jullie nog suggesties voor andere shows?
Aanstaande zomer gaan we (ik+vriendin) voor het eerst naar Las Vegas.
We willen graag naar de show van de Blue Man Group in het Venetian. Ik wil alvast online tickets reseveren, rechtstreeks op de website van het Venetian.
Helaas lukt dit niet omdat er eerst een account aangemaakt dient te worden, normaliter geen probleem en een kleine moeite. Dit kan op onderstaande link/website:
https://tickets.venetian.com/Online/createAccount.asp
Persoonsgegevens e.d. moeten ingevoerd worden, het probleem is dat er slechts gekozen kan worden uit de landen Canada en USA als woonplaats. Nederland of elk ander land staat er niet bij, vandaar dat het niet lukt.

Wat is wijsheid?
- Gewoon doen laten blijken dat je uit de VS komt? (En toch je Nederlandse adres invoeren?)
- Bestaat er de mogelijkheid om kaarten te kopen zonder een account aan te moeten maken?
- Zijn er andere betrouwbare websites die kaarten aanbieden? (Ook voor een vergelijkbare prijs?)
Mvrgr Tim
PS hebben jullie nog suggesties voor andere shows?
Je kan ze ook ginder kopen wanneer je er bent natuurlijk, effe s'morgens een telefoontje en je kan dan je tickets ophalen.
De kans dat het uitverkocht is is bestaande, maar klein...tenminste als je s'morgen belt.
In 2005 hebben wij hetzelfde gedaan met Ka en Ka was toen nog maar net uit.
De kans dat het uitverkocht is is bestaande, maar klein...tenminste als je s'morgen belt.
In 2005 hebben wij hetzelfde gedaan met Ka en Ka was toen nog maar net uit.
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Tim,
Welkom op dit leuke en informatieve forum.
Er zijn een paar mogelijkheden om kaarten te boeken, als je gast bent van het Venetian of Palazzo kun je een mail sturen naar de concierge, hij of zij zorgt dan voor je kaarten, deze liggen dan voor je klaar als je inchecked in het hotel, dit is eigenlijk de beste manier, voor gasten van het hotel worden altijd goede plaatsen beschikbaar gehouden.
Je kunt telefonisch bestellen, je hebt dan wel je creditcard nodig, telefoonnummer staat op de website van het Venetian.
Je kunt ook gewoon een profiel maken met je eigen adres en een staat in de VS, let wel op dat de kaarten niet naar je huisadres gestuurd worden
, maar kies voor de optie E-tickets of "will-call", dat betekent dat je ze gewoon ophaalt bij het loket van het Venetian.
Als je niet vantevoren boekt loop je de kans dat er geen plaats meer is, ik zou dat niet aanraden, het is zomers welliswaar laagseizoen in Las Vegas, maar zeker in de weekenden is het best nog wel druk.
Ik kan je ook de show Le Reve in Wynn aanraden, echt een spectaculaire show, in een heel speciaal theater, op de website van Wynn vind je ook een kort filmpje.
Veel succes, Harry
Welkom op dit leuke en informatieve forum.
Er zijn een paar mogelijkheden om kaarten te boeken, als je gast bent van het Venetian of Palazzo kun je een mail sturen naar de concierge, hij of zij zorgt dan voor je kaarten, deze liggen dan voor je klaar als je inchecked in het hotel, dit is eigenlijk de beste manier, voor gasten van het hotel worden altijd goede plaatsen beschikbaar gehouden.
Je kunt telefonisch bestellen, je hebt dan wel je creditcard nodig, telefoonnummer staat op de website van het Venetian.
Je kunt ook gewoon een profiel maken met je eigen adres en een staat in de VS, let wel op dat de kaarten niet naar je huisadres gestuurd worden

Als je niet vantevoren boekt loop je de kans dat er geen plaats meer is, ik zou dat niet aanraden, het is zomers welliswaar laagseizoen in Las Vegas, maar zeker in de weekenden is het best nog wel druk.

Ik kan je ook de show Le Reve in Wynn aanraden, echt een spectaculaire show, in een heel speciaal theater, op de website van Wynn vind je ook een kort filmpje.
Veel succes, Harry
Wij hebben 2 weken geleden Ka van Cirque de Soleil in MGM-Grand bezocht. Het was onze 3e keer Cirque du Soleil, 2x hier in Europa en nu dus een keer in Las Vegas. Helaas kan ik niet anders zeggen dat het circus geweldig tegen viel. Dat gold overigens niet alleen voor ons, de show kon nauwelijks applaus van het publiek loskrijgen. Het decor is zeer indrukwekkend en daarmee de ster van de show. Helaas verdwijnen de acts daarin en komt het programma niet op gang. Ik vond het niks. Ben je dol op special effects, dan is deze show voor jou, hou je van circus, dan heb je hier weinig te zoeken. De sfeer is er niet en nogmaals, de acts sneeuwen onder in het spectaculaire decor.
Sorry.....

Sorry.....

Iemand nog deze ervaring? Wij waren aan het twijfelen tussen "O", "le reve" en deze "KA" , maar onze zoon (7jaar) was na het zien vd beelden op internet helemaal verkocht voor "Ka" .Leo C. schreef:Wij hebben 2 weken geleden Ka van Cirque de Soleil in MGM-Grand bezocht. Het was onze 3e keer Cirque du Soleil, 2x hier in Europa en nu dus een keer in Las Vegas. Helaas kan ik niet anders zeggen dat het circus geweldig tegen viel. Dat gold overigens niet alleen voor ons, de show kon nauwelijks applaus van het publiek loskrijgen. Het decor is zeer indrukwekkend en daarmee de ster van de show. Helaas verdwijnen de acts daarin en komt het programma niet op gang. Ik vond het niks. Ben je dol op special effects, dan is deze show voor jou, hou je van circus, dan heb je hier weinig te zoeken. De sfeer is er niet en nogmaals, de acts sneeuwen onder in het spectaculaire decor.
"O" hebben we 10 jaar geleden wel gezien en vonden we zo goed dat we er niets mee zouden inzitten het nog een tweede maal te zien
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn favoriet is Le Reve, met "O" op een tweede plaats, maar ik kan me zo voorstellen dat een kind van 7 er niks aan vind, volgens mij is voor een 7 jarige "Ka" toch wel heel erg leuk om te zien, ik vond "Ka" wel erg indrukwekkend om te zien, het theater is echt fantastisch, het is inderdaad geen circus, maar ik doe de acrobatiek toch niet na.
Harry

Harry
Tip!!!!!
Ik heb net 4 kaartjes gekocht voor de Mystère show met korting. Het scheelde me 100 euro!!!
http://www.broadwaybox.com/lasvegas/sho ... oleil.aspx
Ik heb net 4 kaartjes gekocht voor de Mystère show met korting. Het scheelde me 100 euro!!!
http://www.broadwaybox.com/lasvegas/sho ... oleil.aspx
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3649 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-