Theo
Adirondacks gaan we eens mee stoeien, maar zijn wel weer meer km's.ANY schreef:Je zou een tussenstop bij in de buurt van Albany kunnen maken en de Hudson Valley bezoeken, of een klein stukje noordwaards van Albany een stukje van de Adirondacks gaan bekijken op de extra dag. Dat breekt 1 van je lange rijdagen.
Lancaster zou kunnen, en inderdaad willen we 1 dagje vanuit Washington naar Shenendoah!nieuwenoord schreef:Vijf nachten Washington DC vind ik heel erg veel van het goede, al zal Petra dat niet met me eens zijn;-) Wat zou je denken van een nachtje Lancaster (PA), het gebied van de Amish? Wij hebben daar erg van genoten vorig jaar. En Shenendoah NP, eventueel te doen vanuit Washington in een dag?
Wij waren al vier nachten in Washington (nou ja, ok, College Park) en kwamen inderdaad tijd tekort, ik neem mijn woorden dan ook direct terug.Petra/VS schreef:Ik lees deze commentaren nu pas. Vergeet inderdaad ook niet, Monique, dat het niet alleen de stad is. Er zijn ook nog bezienswaardigheden als Old Town Alexandria, Mount Vernon, Great Falls, Arlington Cemetery etc. Vijf nachten Washington is leuk, want dan heb je tijd voor meer dan de geijkte dingen rond de Mall, hoe mooi en interessant die ook is
.
Hallo Petra/VSPetra/VS schreef:Ik lees deze commentaren nu pas. Vergeet inderdaad ook niet, Monique, dat het niet alleen de stad is. Er zijn ook nog bezienswaardigheden als Old Town Alexandria, Mount Vernon, Great Falls, Arlington Cemetery etc. Vijf nachten Washington is leuk, want dan heb je tijd voor meer dan de geijkte dingen rond de Mall, hoe mooi en interessant die ook is
.
Bedankt voor dit snelle antwoord zeg. Die Staybridge keten hebben we al vaker gehad, zoals in San Diego, San Francisco, Denver en in LA. Die laatste lag tussen de olieraffinaderijenPetra/VS schreef:Tysons Corner is zeker een goede locatie, je zit vlakbij twee enorme malls met allerlei restaurants etc. Ik woon er zelf tien minuten rijden vandaan. De metro ligt er ook dichtbij, het hotel zal wel een shuttle hebben daarheen. Het neemt dan twintig minuten tot een half uur om op de Mall in Washington te komen, bijvoorbeeld. En met zijn vijven is zo'n suite hotel ideaal.
Dat is goed om te horen!! Er waren al wat dagen volgeboekt, dus hebben we heel wat gepuzzeld en de 5 nachten die we er nu willen slapen zijn "nog" vrij en gaan we deze week vastzetten.Sophia schreef:Ik zie nu pas dat jullie ook in de Staybridge Suites Tysons Corner verblijven.
Wij zijn er nu twee keer geweest, ook met zijn vijven en in een 2-bedroom suite, en ik kan je verzekeren dat het een zeer goede keus is. Het is er mooi en schoon en de ligging is fantastisch! Als jullie van winkelen houden, moeten jullie beslist langs Tysons Corner gaan.
Ook deze zomer slapen wij er weer een nachtje :dance:
Tja de watervallen zijn wel een "must" denk ik. Het rondje zoals wij het nu gaan doen is in die 3 weken super relaxed te doen. Maar ook in 2 weken zeker niet onmogelijk.Mart2008 schreef:Hoi,
Ook wij zitten te kijken hoe we het beste onze tijd in kunnen delen.
Het plan was een rondje te maken, maar we hebben maar 2 weken...
Wat kunnen wij het beste doen?
De niagara watervallen lijken mij echt super, maar wanneer we deze niet doen kunnen we wellicht in de omgeving washington onze tijd doorbrengen, maar dan wordt het NY-washington-philadelphia-NY.
Tips wat te doen?
Groeten Mart en Yvonne