WAUW!! gewoon.. WAUW... i'm speechlessRDGR schreef:
Great Smoky Mountains National Park. Net ten noorden van Oconaluftee Visitor Center.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Jouw mooiste USA foto...
-
- Amerika-expert

Mount Hood, OR met de mooie bloesem heuvels.

Skyline van Seattle
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wat een prachtige foto's staan er hier in dit topic! Gelukkig zijn er ook mensen die meer dan één foto plaatsen, want dan mag ik het ook (ik kan niet kiezen...
). Klik op de foto's voor een grotere versie...
Foto 1:

Niet per sé een mooie foto, maar wát een mooi uitzicht! Dit was één van de vele beelden die ik had van Amerika: een kaarsrechte, compleet verlaten weg. Overigens gaven de spiegels meestal eenzelfde beeld (behalve toen er vijf lichtbruine Hummers langs kwamen rijden). Locatie: Amboy Road tussen Twentynine Palms, CA en Amboy, CA.
Foto 2:

Misschien iets te veel verkleind (maar dit formaat gebruikte ik op mijn weblog, dat past precies in de layout), maar van deze vind ik de compositie erg mooi gelukt. Locatie: het zuidelijke uitkijkpunt over de Golden Gate Bridge.
Foto 3:

De eerste zonsondergang die ik meemaakte aan de Pacifische kust, en mooi dat 'ie was! Locatie: het strand aan het uiteinde van de Westshore Road bij Bodega Bay, CA.
Foto 4:

Op de laatste avond een prachtig afscheid van mijn reis. Locatie: vanaf het Griffith Observatory uitkijkend over Downtown Los Angeles. Vanaf hier is de stad in elk geval mooi.
Groeten,
Joost.

Foto 1:

Niet per sé een mooie foto, maar wát een mooi uitzicht! Dit was één van de vele beelden die ik had van Amerika: een kaarsrechte, compleet verlaten weg. Overigens gaven de spiegels meestal eenzelfde beeld (behalve toen er vijf lichtbruine Hummers langs kwamen rijden). Locatie: Amboy Road tussen Twentynine Palms, CA en Amboy, CA.
Foto 2:

Misschien iets te veel verkleind (maar dit formaat gebruikte ik op mijn weblog, dat past precies in de layout), maar van deze vind ik de compositie erg mooi gelukt. Locatie: het zuidelijke uitkijkpunt over de Golden Gate Bridge.
Foto 3:

De eerste zonsondergang die ik meemaakte aan de Pacifische kust, en mooi dat 'ie was! Locatie: het strand aan het uiteinde van de Westshore Road bij Bodega Bay, CA.
Foto 4:

Op de laatste avond een prachtig afscheid van mijn reis. Locatie: vanaf het Griffith Observatory uitkijkend over Downtown Los Angeles. Vanaf hier is de stad in elk geval mooi.

Groeten,
Joost.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel mooie foto's, Joost! Vooral de Golden Gate Bridge is goed gelukt. "Less is more" gaat hier zeker op, naar mijn mening - een mooie uitsnede!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hoi Hoi,
Ik zou graag een foto willen plaatsen, maar ik snap niet hoe je de foto in je reactie kunt plaatsen. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
Alvast bedankt!!
Groetjes Teunie
Ik zou graag een foto willen plaatsen, maar ik snap niet hoe je de foto in je reactie kunt plaatsen. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
Alvast bedankt!!
Groetjes Teunie
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zal ook maar eens een bijdrage leveren.
Mammoth Hot Springs Yellowstone

Mammoth Hot Springs Yellowstone

Laatst gewijzigd door vana op 31 mei 2008, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie foto, Marjon!
Ik was toevallig ook net aan het snuffelen, en hoewel ik dit niet de mooiste foto vind, blijf ik 'm wel apart vinden, hoe als je het spoor in de sneeuw volgt je zo bij de wolken lijkt uit te komen...

Ik was toevallig ook net aan het snuffelen, en hoewel ik dit niet de mooiste foto vind, blijf ik 'm wel apart vinden, hoe als je het spoor in de sneeuw volgt je zo bij de wolken lijkt uit te komen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mooie foto daar in Yellowstone.
Wat is dat witte eigenlijk, kalkafzetting ?
Wat is dat witte eigenlijk, kalkafzetting ?
Crisis ? What Crisis ?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja dat is kalkafzetting.
Marjon
Marjon
Prachtige foto's ...
Petra (staceybeesie) die laatste foto, is volgens mij heel mooi in zwart wit met wat meer contrast .. en de Amerikaanse vlag in kleur! Prachtige foto!
Petra (staceybeesie) die laatste foto, is volgens mij heel mooi in zwart wit met wat meer contrast .. en de Amerikaanse vlag in kleur! Prachtige foto!
Sandy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien niet de mooiste, maar zeker wel een hele actuele foto! Albert bij Crater Lake, vanmorgen:

Vind het wel een hele aparte foto. Door de weerspiegeling van het water en de aflopende grond lijkt het net of je in een afgrond kijkt. Ik moest echt twee keer kijken voordat ik doorhad waar ik nou precies naar keek. Als hij iets rechter was geweest en Albert er niet op had gestaan zou hij nog mooier zijnnieuwenoord schreef:Misschien niet de mooiste, maar zeker wel een hele actuele foto! Albert bij Crater Lake, vanmorgen:

Dan knippen we Albert er toch gewoon uit :hilarious: :hilarious: en voor het recht maken zijn wel programmaatjes.VanRoyal schreef: Als hij iets rechter was geweest en Albert er niet op had gestaan zou hij nog mooier zijn
Nee, zonder dollen, ik vind het juist wel mooi met Albert erop, vooral die rode jas breekt het geheel, anders zou de foto misschien een beetje saai worden (maar ieder zijn smaak)
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
VanRoyal schreef:Vind het wel een hele aparte foto. Door de weerspiegeling van het water en de aflopende grond lijkt het net of je in een afgrond kijkt. Ik moest echt twee keer kijken voordat ik doorhad waar ik nou precies naar keek. Als hij iets rechter was geweest en Albert er niet op had gestaan zou hij nog mooier zijnnieuwenoord schreef:Misschien niet de mooiste, maar zeker wel een hele actuele foto! Albert bij Crater Lake, vanmorgen:
Ik heb ze ook wel zonder Albert hoor, maar juist met hem erop heeft niemand anders hem, toch?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Gisteravond kregen we, zoals iedere avond de afgelopen week, een zwaar onweer over ons heen. Rick en ik gingen naar de mall en zagen toen een van de mooiste regenbogen, die we ooit gezien hebben, boven Tysons Corner. Wat kan de natuur toch mooie dingen produceren! En ik was blij, dat ik vrijwel altijd mijn kleine fototoestelletje mee heb:

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Wow, zo helder heb ik ze nog nooit gezien!
Liep hij ook helemaal door naar rechts?
Als ik er eentje zie dan zie ik meestal enkel het stuk dat links en rechts de horizon raakt. In het midden is hij meestal niet helder genoeg.
Deze is erg mooi
Liep hij ook helemaal door naar rechts?
Als ik er eentje zie dan zie ik meestal enkel het stuk dat links en rechts de horizon raakt. In het midden is hij meestal niet helder genoeg.
Deze is erg mooi

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, het was een volle boog, maar bovenaan al wat aan het minderen (eerder was hij sterker, maar had ik niet zo'n goed uitzicht).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht