Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aankomst in Amerika
Aankomst in Amerika
Donderdag a.s. is het dan zover. Ik vertrek definitief naar Boston met mijn buine enveloppe.
Omdat ik op 23 mei al mijn eerste werkdag heb, zal ik aleen richting Boston vertrekken. Mijn man en 2 kindjes zullen na een maand volgen. Erg spannend allemaal. Ik heb echter nog een paar vragen die hopelijk mensen met meer ervaring kunnen beantwoorden:
Moet ik in het vliegtuig naar Boston nog formulieren invullen?
In welke rij moet ik aansluiten?
Wat staat me allemaal te wachten bij aankomst in Boston?
Zijn er nog dingen die ik moet meenemen zoals bv adres werkgever etc.?
Hopelijk kunnen jullie me helpen?
Omdat ik op 23 mei al mijn eerste werkdag heb, zal ik aleen richting Boston vertrekken. Mijn man en 2 kindjes zullen na een maand volgen. Erg spannend allemaal. Ik heb echter nog een paar vragen die hopelijk mensen met meer ervaring kunnen beantwoorden:
Moet ik in het vliegtuig naar Boston nog formulieren invullen?
In welke rij moet ik aansluiten?
Wat staat me allemaal te wachten bij aankomst in Boston?
Zijn er nog dingen die ik moet meenemen zoals bv adres werkgever etc.?
Hopelijk kunnen jullie me helpen?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Aankomst in Amerika
Je moet u in het vleigtuig een witte i94 invullen in plaats van een groene. Deze heeft een 2 jarige verlooptijd. Met een tijdelijk visum moet je gewoon in de rij van visitors aansluiten. Ook al heb je een visum voor enkele jaren je bent en blijft voor de home land security een tijdelijke visitor.
het adres van werkgeven weet ik niet maar kan het kwaad. Je moet wel een adres opgeven waar je verblijft. Dit was bij ons het enige dat gevraagd werd. (E2 visum)
peet
het adres van werkgeven weet ik niet maar kan het kwaad. Je moet wel een adres opgeven waar je verblijft. Dit was bij ons het enige dat gevraagd werd. (E2 visum)
peet
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
-
- Amerika-expert
Geen antwoorden, maar: welkom, welkom, welkom! Goh, dus je komt donderdag aan en moet vrijdag al aan het werk? En dan ben je maandag weer vrij, want het is memorial day!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Het nakijken van alle documenten in de bruine enveloppe duurt niet lang. Als alles ok is, wat waarschijnlijk is, doorloop je dezelfde standaard dingen als een toerist. Vingerscans en digitale foto.
Ik wens je een heel goed start toe en veel geluk! Nu je er meteen invliegt, zal die maand hopelijk snel omvliegen!
Groetjes,
San
Ik wens je een heel goed start toe en veel geluk! Nu je er meteen invliegt, zal die maand hopelijk snel omvliegen!
Groetjes,
San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Bedankt voor jullie reacties. Het is erg spannend allemaal nu het zo dichtbij komt.
-
- Amerika-expert
Hoe was je eerste werkdag? Hoe ging het op Logan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 592 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-
- 8 Reacties