Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pay as you go/Prepaid telefoon kopen
-
- Amerika-ontdekker
Pay as you go/Prepaid telefoon kopen
Hallo,
ik ben sinds gisterenavond voor drie maanden in New York en ik wilde op m'n eerste dag maar gelijk even kijken voor een mobiele telefoon. Maar de mijnheer van T-mobile (wist niet goed waar ik anders naar binnen moest lopen) bracht me wat in verwarring.
Hebben ze in de VS geen systeem als wij hebben? Dat je een telefoon koopt en dan met een belkaart ofzo je tegoed uploadt waarmee je belt en smst? Ik begreep van hem dat ik een telefoon moet kopen (30 dollar, niet gek) en dan een 'individual plan': bijv 300 belminuten voor 30 dollar, per maand. Dat klinkt me meer als een abonnement dan als prepaid!? En dan geldt ook: 'international messaging incurs eparate additional charges'.
En er is ook een apart plan om naar internationale nummers te bellen, begreep ik.
Snappen jullie m'n verwarring? Ik moet verschillende pakketten kopen? E.e.a. wordt niet bij elkaar opgeteld en naar rato van m'n tegoed afgeschreven? En ik moet het opzeggen na drie maanden ofzo?
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Bedankt alvast.
ik ben sinds gisterenavond voor drie maanden in New York en ik wilde op m'n eerste dag maar gelijk even kijken voor een mobiele telefoon. Maar de mijnheer van T-mobile (wist niet goed waar ik anders naar binnen moest lopen) bracht me wat in verwarring.
Hebben ze in de VS geen systeem als wij hebben? Dat je een telefoon koopt en dan met een belkaart ofzo je tegoed uploadt waarmee je belt en smst? Ik begreep van hem dat ik een telefoon moet kopen (30 dollar, niet gek) en dan een 'individual plan': bijv 300 belminuten voor 30 dollar, per maand. Dat klinkt me meer als een abonnement dan als prepaid!? En dan geldt ook: 'international messaging incurs eparate additional charges'.
En er is ook een apart plan om naar internationale nummers te bellen, begreep ik.
Snappen jullie m'n verwarring? Ik moet verschillende pakketten kopen? E.e.a. wordt niet bij elkaar opgeteld en naar rato van m'n tegoed afgeschreven? En ik moet het opzeggen na drie maanden ofzo?
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Bedankt alvast.
Re: Pay as you go/Prepaid telefoon kopen
Ik vind de pre paid pakketten van Cingular, tegenwoordig AT&T beter, daar gaat alles vanuit je tegoed.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
-
- Amerika-ontdekker
Ja, hier heb ik zeker iets aan. Dat wat ik noemde, is dus niet typisch Amerikaans? Maar iets van T-mobile?
Gewoon een Electronics inlopen en daar naar AT&T vragen?
Gewoon een Electronics inlopen en daar naar AT&T vragen?
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Try the 'Go Phone' is hier ook een leuke commercial van met Meatloaf en zijn zoon die een Go Phone wil.....let me sleep on it...
Hier een link naar de Go Phone
http://www.wireless.att.com/cell-phone- ... GqciWcg_8w
Hier een link naar de Go Phone
http://www.wireless.att.com/cell-phone- ... GqciWcg_8w
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
***Dit onderwerp is onlangs nog aan bod gekomen.
Lees het eventueel hier na:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =3&t=15958
En indien je dan nog verdere vragen hebt, kan je ze daar stellen.
We proberen de beschikbare info niet teveel te verspreiden over verschillende draadjes, dus daarom doe ik hier een slotje op.
Elke
moderator***
Lees het eventueel hier na:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =3&t=15958
En indien je dan nog verdere vragen hebt, kan je ze daar stellen.
We proberen de beschikbare info niet teveel te verspreiden over verschillende draadjes, dus daarom doe ik hier een slotje op.
Elke
moderator***
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2728 Weergaves
-
Laatste bericht door Retrx
-