Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eten in Tusayan
Eten in Tusayan
Hallo,
We verblijven voor ons bezoek aan de Grand Canyon in Tusayan. Via het oa het formum en tripadvisor is er blijkbaar niet veel te beleven daar. Dat is ook niet nodig, want we zijn daar eigenlijk gewoon om te overnachten, maar er is blijkbaar ook niet echt iets waar je deftig kan eten.
Iemand wel goede ervaringen met eten in Tusayan? (of in de buurt natuurlijk)
We verblijven voor ons bezoek aan de Grand Canyon in Tusayan. Via het oa het formum en tripadvisor is er blijkbaar niet veel te beleven daar. Dat is ook niet nodig, want we zijn daar eigenlijk gewoon om te overnachten, maar er is blijkbaar ook niet echt iets waar je deftig kan eten.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Eten in Tusayan
Hallo Sara en Wim,saraenwim schreef:Hallo,
in het Best Western Grand Canyon Squire Inn hotel kun je ook heel goed en lekker eten in Coronado Room restaurunt.
Is ook een deftig restaurant met compleet ingedekte tafels en iets anders als in McD. Het gaat ook niet met die snelheid die je normaal van Amerikaanse restaurants gewend bent. Is echt een aanrader.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom niet eten in het park zelf? Dan kun je daarna ook nog van de zonsondergang genieten.
Ik denk dat El Tovar wel onder de definitie van deftig valt hoewel de Vlamingen daar volgens mij iets anders onder verstaan dan de Nederlanders.
Zie ook http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/wheretoeat.htm
Marianne
Ik denk dat El Tovar wel onder de definitie van deftig valt hoewel de Vlamingen daar volgens mij iets anders onder verstaan dan de Nederlanders.
Zie ook http://www.nps.gov/grca/planyourvisit/wheretoeat.htm
Marianne
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
? Wat is het verschil dan?Martin & Marianne schreef:
Marianne
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Mja, mijn woordkeuze was misschien niet echt geslaagd. Deftig betekent "chique", maar in het Vlaams betekent het ook "vodoende, goed, lekker".sachasenne schreef:? Wat is het verschil dan?Martin & Marianne schreef:
Marianne
Carine
Dining in El Tovar is casual alhoewel de aankleding anders doet vermoeden. Een andere optie is Arizona Room naast Bright Angel Lodge.
Deftig hebben we niet maar wel heeel lekker gegeten in het restaurant "Yipee a yee" in Tusayan!
Je kunt hier heerlijk eten in een leuke ambiance. Ze hebben hier zelfs ratelslangvlees
en ratelslangbier (het bier was best apart het vlees hebben we niet genomen hahaha) Het zit als je vanaf de Canyon komt aan de linkerkant, de buitenkant doet "western" aan. Het eten was goed en het was niet zo heel erg duur.
Succes!
Manon
Je kunt hier heerlijk eten in een leuke ambiance. Ze hebben hier zelfs ratelslangvlees

Succes!
Manon
-
- Amerika-ontdekker
Een tip: buffalo steak in Squire Inn...hmmmm.
Wij hebben lekker Italiaans gegeten in Tusayan, vraag me alleen niet meer hoe het restaurant precies heette, het zat vrij ver voorin het dorp aan de linkerkant, komende vanuit de Grand Canyon. Ik wist niet wat Alfredosaus was en toen ik het vroeg, kwamen ze met kleine bakjes van zowel de alfredo als de tomatensaus aanzetten, zodat we konden proeven alvorens een keuze te maken. Dát noem ik nog eens service! 

Ja, hebben wij ook lekker en aan een redelijke prijs kunnen eten. Het restaurant van de Best Western is natuurlijk van een hoger niveau maar de prijs is navenant.Manonneke schreef:Deftig hebben we niet maar wel heeel lekker gegeten in het restaurant "Yipee a yee" in Tusayan!
Indien je 's avonds nog iets wil doen: het IMAX-theater heeft nog enkele voorstellingen. Bij ons was de laatste om 20.30 u.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens de commentaren Tripadvisor is Yippe-ei-o (ook bekend als The Steakhouse At The Grand Canyon) niet echt een aanrader. (Bijna allemaal negatieve commentaren)
Denk toch maar in het Best Western te gaan eten.
Denk toch maar in het Best Western te gaan eten.
Die reviews zijn inderdaad zo slecht dat ik een complot vermoedde (gebeurt wel meer op TA) maar ik kon geen onregelmatigheden ontdekken. Gelukkig had Manon een betere ervaring.
Wij hebben toevallig gister in het steakhouse daar gegeten. Het eten was op zich lekker vonden wij, enkel de bediening was redelijk chagrijnig.
Roland, op TA gingen nogal wat klachten over het bedieningsgeld. Dat zou al in de nota begrepen zijn maar dat was niet erg duidelijk waardoor bezoekers gingen "dubbeltippen". Was dat bij jullie ook zo?
Als ik mij goed herinner staat er op de bon "service" en niet "tip/ gratuity".We hebben voor alle zekerheid gevraagd of de vermelding "service" de tip omvatte en het antwoord was ja. was berekend op 15%, het normale bedrag dus.
Gebeurt soms nog hoor. Gewoon er met je aandacht bij zijn dus. In Page hebben we erger meegemaakt totaal geen service, bord op tafel gekwakt gekregen en dan nog 18% durven aanrekenen. Toen we er op reageerden begrepen ze ons Engels zogezegd niet. Dat restaurant was dus de laatste keer (Ken's Old Steakhouse in Page voor wie het wil weten).
De bediening in Tusayan was normaal, maar houdt er rekening mee dat het net na zonsondergang een echte rush is.
Gebeurt soms nog hoor. Gewoon er met je aandacht bij zijn dus. In Page hebben we erger meegemaakt totaal geen service, bord op tafel gekwakt gekregen en dan nog 18% durven aanrekenen. Toen we er op reageerden begrepen ze ons Engels zogezegd niet. Dat restaurant was dus de laatste keer (Ken's Old Steakhouse in Page voor wie het wil weten).
De bediening in Tusayan was normaal, maar houdt er rekening mee dat het net na zonsondergang een echte rush is.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt, ze zijn inderdaad zo vrij om de 15% fooi alvast bij je rekening op te tellen. Oftewel, tenzij je meer dan 15% fooi wil betalen, hoef je niet extra te tippen.
Maar waar je zie je zoveel commentaar opTA? Ik zie maar 1 post bij dat restaurant.
Maar waar je zie je zoveel commentaar opTA? Ik zie maar 1 post bij dat restaurant.
Zoek in TA op "The Steakhouse At The Grand Canyon".rolandb5 schreef:Maar waar je zie je zoveel commentaar opTA? Ik zie maar 1 post bij dat restaurant.