Hello and good afternoon,
En zo ben je al weer terug in het koude Nederland

Het was ge-wel-dig!!! Ik weet niet of iemand nog het lijstje weet wat ik hier heb gepost, maar we hebben ALLES gezien! (muv Columbia UT, Bronx Zoo (omdat het regende) en MET(genoeg musea gezien.. ))
Ik vond 10 nachten zeker niet te lang, in het begin hebben we veel gedaan en veel gekeken, en daarna konden we lekker op ons gemakje alles doen.. luieren in central park noem maar op... heerlijk! Heb ook veel gehad aan alles tips van hier, waarvoor dank!!!
New York pass was ook een super keuze, niet in rijen staan, geen gedoe met geld en gewoon gaan met die banaan! Super, hetzelfde met een metropass, man wat is dat ding handig

de laatste 3 dagen hadden we niet meer een onbeperkte pas en dan merk je toch dat het een ontzettende bargain is! We hebben MEGA veel gelopen.. once zelfs van Battery Park naar zuidpuntje Central Park
En eigenlijk zou ik me moeten schamen.. maar het mooiste van de vakantie vond ik Six Flags..

Het was een regenachtige dag, maar wel warm.. toen we daar aankwamen was de regen gestopt, maar het park was LEEG echt LEEG!!! We wilden graag in de Kingda Ka en hoorde al van wachtrijen van 3 uur.. dus we gingen er gelijk op af.. langs alle bordjes vanaf hier 120 min, 60 min, 30 min, 15 min.. kom je bij de hekjes NIEMAND kun je zo instappen (best heftig als je nog niet eens de tijd hebt om even te kijken hoe dat ding nu in het echt gaat) en zo ging het met alles, eerst door een doolhof met hekjes en dan zo instappen! Soms waren we de enige in de achtbaan, en dan gewoon nog een keer en nog een keer.. echt super!!!! Toen begon het rond 18 uur te dondereren en moesten we het park uit, maar we hadden alles al gehad en in totaal 20x in een achtbaan gezeten hahaha. Dus eigenlijk wel een beetje shame on me, ga je naar een wereldstad.. en dan dit
Al met al een gewedlige vakantie, geen jetlag heen en terug (of misschien komt het morgen nog, zijn gisteren teruggekomen). Het hotel (Wolcott) was prima, we hadden eerst een kamer zonder gordijnen, die wilde ik niet, dus kregen we een nieuwe. Op verdieping 12, helaas geen uitzicht (op een zwarte muur

) maarja, we waren ook elke dag pas rond 22 uur in de kamer dus uitzicht niet nodig. Kamer netjes, elke dag alles nieuw en schoon. TV op de kamer konden we 's avonds en 's morgens het weer kijken en laatste nieuws (erg 'leuk' met alle ophef op wallstreet en dan de dag erop actually midden en de chaos staan op wall street). Muffin en koffie lekkere start van de dag. Minpunt idd de lawaaige airco en dat de kamers en het hotel op zich megawarm zijn en de douche die niet wist of ie nu koud of heel heet water moest geven.. loopafstand van alles en heel goed te doen!
New York heb ik nu wel gezien (niet negatief bedoeld hoor

maar we hebben veel gezien) en ben nu heeeeeel nieuwsgiering naar de rest van Amerika!!! Ben bang dat het er volgend jaar nog niet van komt, maar misschien het jaar daarop lekker touren..
En wellicht kan ik nu met mijn "ervaringen" ook andere mensen helpen op dit forum
Greetings!!!