Ik heb een leuke website gevonden: http://www.rmi-realamerica.nl/cms/
Wat het allerleukste eraan is: je kunt allerlei gratis informatie pakketten bestellen van Idaho, wyoming, Montana en South Dakota.
En daar zijn wij dol op toch?
Natuurlijk zijn we daar dol op Marion!!
Ben net terug van Yellowstone en ben al op zoek naar een nieuwe bestemming voor volgend jaar dus...........ga gelijk folders aanvragen.
Bedankt voor de link.
Reny
Heb ook pakket Wyoming+Montana besteld en gisteren al binnengekregen. Nog niet veel tijd gehad het te bekijken maar op het eerste gezicht ziet het er leuk uit!
Goede tip!
Ze zullen daar wel denken....wat wordt er ineens veel aangevraagd?!
ik heb het pakket ook ontvangen, ziet er prima uit.
Weet iemand of ik ook ergens iets dergelijks kan bestellen van staten in het zuiden van de USA. (Louisiana, Mississippi, Alabama een Georgia).
Langzaam wil ik gaan kijken voor een bestemming voor 2009 maar heb (buiten de gewone reisgidsen die ik bij het reisburo krijg) nog weinig info.
Uiteraard is er op internet heel veel te vinden maar zo'n pakketje waar met name een kaart bij zit zou wel handig zijn.
Iemand enig idee?
Had het pakket eersgisteren aangevraagd; en vandaag kreeg ik al iets binnen. Het was slechts een van de twee staten (de andere volgt nog?) en er zat een brief bij waarin werd vermeld dat "de 3 euro automatisch van mijn rekening werd afgehaald"...
Nou, ik heb nergens een rekeningnummer ingevuld, en op de website staat toch echt dat het gratis is. Iemand anders dit ook meegmekaat?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.