Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

helikoptervlucht Grand Canyon van te voren boeken???

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Edith
Amerika-ontdekker

helikoptervlucht Grand Canyon van te voren boeken???

Bericht door Edith »

Hoi,

Wij willen graag een helikoptervlucht maken boven de Grand Canyon (eind juni) met Papillon. Nu heb ik op internet gekeken en dan kun je van te voren boeken. Maar ik weet niet hoe laat we daar aankomen en ook precies de dag weet ik niet zeker. Heeft iemand ervaring ermee of je het ook ter plekke kunt beslissen, of is alles dan al volgeboekt???? Het lijkt me namelijk erg gaaf!!!

Gr. Edith
Gast

Bericht door Gast »

Wij hebben het daar ter plekke geboekt (ook bij Papillon) en het was in het hoogseizoen, in 1999. Geen probleem. Het is echt de moeite waard! Geweldig was het!
Ik weet natuurlijk niet hoe het anno 2005 is met boeken..
Jennifer
Amerika-ontdekker

Bericht door Jennifer »

Je kunt je sowieso afvragen of je een helicopervlucht moet boeken. Niet alleen zorgen al die helicopters en vliegtuigjes voor veel vervuiling, ook de herrie is irritant.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

in 2003 in september de rondvlucht met helicopter gemaakt (bij Papillon); wij hebben toen de dag vantevoren vanuit de lodge naar papillon gebeld om te reserveren. geen enkel probleem.
Erg de moeite en het geld waard!!!!
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Zijn veel Helicopter-tour aanbieders die vluchten aanbieden over- of in de Grand Canyon, dus ik zou niet reserveren.

@Jennifer
Hoe ga je naar de US dan? Met de (water)fiets?
Wat denk je dat die apparaten van mijnheer Boeing uitbraken op de vlucht naar de US?
Jennifer
Amerika-ontdekker

Bericht door Jennifer »

Hoi Bushmaster,

Wat een heftige reactie zeg. Dit kun je ook op een normale manier brengen.

Dit is hoe de nationale parken reageren op de helicoptervluchten en zij hebben ons meegedeeld dat dit totaal niet op prijs wordt gesteld en ik vind dat ze wel gelijk hebben.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bushmaster schreef:Zijn veel Helicopter-tour aanbieders die vluchten aanbieden over- of in de Grand Canyon, dus ik zou niet reserveren.

@Jennifer
Hoe ga je naar de US dan? Met de (water)fiets?
Wat denk je dat die apparaten van mijnheer Boeing uitbraken op de vlucht naar de US?
Nou ja, zeg, er is toch wel verschil tussen iets vervuilends wat toch echt wel nodig is om ergens te komen en iets, dat puur voor toeristische doeleinden wordt gedaan :roll: . Als je zo'n houding als die van jou hebt, kun je wel ophouden met persoonlijke milieuvriendelijke maatregelen nemen, want dat maakt dan toch niets uit op het groter geheel.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Bushmaster
Amerika-expert

Oei! sorry dames, op de teentjes getrapt?

Wat is het verschil dan in vervuiling/overlast,
of je nu "onzinnig" op/over/in de GC vliegt met een helicopter, of "onzinnig" met een vliegtuig op vakantie naar de US gaat?

Ik zie het verschil niet, sorry :-)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bushmaster schreef:
Wat is het verschil dan in vervuiling/overlast,
of je nu "onzinnig" op/over/in de GC vliegt met een helicopter, of "onzinnig" met een vliegtuig op vakantie naar de US gaat?

Ik zie het verschil niet, sorry :-)
Ik wel, heb je al eens een hike in de GC gedaan met die rotkrengen boven je hoofd, je zou willen dat je op dat moment een bazoka bij je had om ze naar beneden te halen.
Rob
Laatst gewijzigd door Rob op 21 mei 2005, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Jennifer
Amerika-ontdekker

Bericht door Jennifer »

Ja en dat bedoel ik dus!!!
Bushmaster
Amerika-expert

Ja ik snap je ook wel,

ik heb ook wel eens lekker op een luchtbed liggen dobberen, dat ik bijna door zo'n jetski overvaren werd, of dat ik in de achtertuin lig en dat er zo'n jumbo laag overkomt met vakantiegangers naar.... (de US?).

Maarja ieder z'n plezier, de 1 wandeld graag in de GC, de ander vliegt er graag over heen, "so be it"
PBa
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door PBa »

Ik hoorde afgelopen febrauri toen ik daar was dat het aantal vluchten boven/in de GC sterk beperkt was/zou worden. Weet iemand daar iets van. Toevallig hoorde ik een paar Amerikanen daarover praten.

Ik heb dit elder op dit forum ook al een keer gepost, maar niemand heeft dit kunnen bevestigen. (ik weet dus ook niet of het waar is)
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
Cole
Amerika-newbie

Bericht door Cole »

Ga het vandaag boeken, moest eerste zeker zijn dat mijn 2 maten ook die helikoptervlucht wouden doen.
We gaan voor een air/land safari trip: eerst met helikopter en dan eindigen met jeep waar we een zonsondergang gaan beleven.

Is niet goedkoop maar moet wel zeer zeker de moeite zijn.
vakantieganger
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door vakantieganger »

boeken is helemaal niet nodig er zijn meerdere maatschappijen een dag van te voren kan prima. Wij hebben zelf een klein vliegtuigje genomen, is een stuk voordeliger en je ziet hetzelfde.

Aantal vluchten is niet beperkt ze mogen alleen niet meer overal vliegen dat is gewijzigd.

Veel plezier

En oh ja een vlucht over Bryce Canyon is ook aan te raden hebben we ook gedaan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer