Ik ben op dit moment in San Diego en mijn visa waiver loopt af 26 juli. Nu wil ik graag weten hoelang ik in Nederland moet wachten voordat ik weer voor 3 maanden terug(of 10 weken) terug kan naar Amerika.
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of ze bij de douane lastig gaan doen enzo.
Ik hoop dat een van jullie het weet. Alvast bedankt!
Groetjes Gwen
P.S. Voor iedereen die naar Amerika wil. San DIego is zeker aan te raden! Tis super hier.
Dat kan niemand zeggen, daar bestaan geen regels over.
Zo lang de beambte van immigrations jouw geloofwaardig vindt en dus denkt dat jij gewoon vakantie komt houden zonder risico op het willen blijven in Amerika, dan is er geen probleem. Sommigen reizen zo jaren over-en-weer.
Maar zodra hij een vermoeden heeft dat dit wel eens iets meer zou kunnen zijn voor jou dan louter 'vakantie' en er dus het vermoeden bestaat dat jij in Amerika zou willen blijven, kan hij je de deur wijzen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Ik ben 2 keer achter mekaar het land binnen gekomen op een visa waiver.
van 2 oktober 2007 tot 19 december 2007
en toen van 30 december 2007 tot 26 maart 2008.
De 2e keer dat ik binnen kwam kreeg ik wel meer vragen , maar het was al snel goed!
Nu ga ik over 3 weken weer naar Amerika , voor een vakantie van 5 weken , maar weet nu niet of ze moeilijk gaan doen ....
Je weet het gewoon niet van te voren , het hangt van de immigration officer af of hij goed gehumeurd is en of JIJ geloofwaardig genoeg overkomt op de officer...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.