Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlandse kranten; NYC
-
- Amerika-ontdekker
Nederlandse kranten; NYC
Waar vind ik in deze tijden nog een Nederlandse krant in New York City? Niet alles staat online nl en bovendien is het soms gewoon lekker om een krant vast te houden 

-
- Amerika-expert
Re: Nederlandse kranten; NYC
D'r was vroeger een krantenwinkel op de 42e straat, vlak bij Times Square waar je af en toe een Telegraaf of NRC kon kopen. Weet niet of die er nog is. Wellicht even rondneuzen op het net (foreign newspapers new york).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan je geen digitaal abonnement nemen op Nederlandse kranten? Dan heb je toegang tot alle berichten in de krant.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Jawel. Maar ondanks het feit dat ik (tijdelijk) in NYC woon, ben ik een echte Nederlander en vind ik dat ik voor artikelen op internet niet hoef te betalenkastelke schreef:Kan je geen digitaal abonnement nemen op Nederlandse kranten? Dan heb je toegang tot alle berichten in de krant.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1654 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 9 Reacties