Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Diego
-
- Amerikafan
- Contacteer:
San Diego
Dit jaar staat San Diego op het programma. Hoelang zou ik hier best spenderen? Ik ban van plan om er op een vrijdagavond aan te komen en ten laatste maandagnamiddag zou ik er willen vertrekken. San Diego Zoo wil ik zeker doen en voor de rest de algemene touristische dingen. Ik had gedacht aan zaterdag de stad te doen en zondag de Zoo, zodat ik er maandagvoormiddag kan vertrekken. Is dit haalbaar?
Wim
Wim
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Da valt heel goe mee!
Ge kunt da gerust vullen met enkele zaken zoals: San Diego Zoo, Balbao Park, Sea World, Tijuana, La Jolla, Coronado,.... Keuze genoeg in San Diego!
Aanraders van mijn kant: de zonsondergang vanop Coronado Island, Cabrillo NM en 's avonds downtown. Meerbepaald Gaslamp Quarters. Er is daar een fijne bar, "Dick's Last Resort", echt een fijne keet!
Kwestie van hotel: wij hebben een tijdje in een Super 8 gezeten aan Motel Circle. Ni slecht.
Ge kunt da gerust vullen met enkele zaken zoals: San Diego Zoo, Balbao Park, Sea World, Tijuana, La Jolla, Coronado,.... Keuze genoeg in San Diego!
Aanraders van mijn kant: de zonsondergang vanop Coronado Island, Cabrillo NM en 's avonds downtown. Meerbepaald Gaslamp Quarters. Er is daar een fijne bar, "Dick's Last Resort", echt een fijne keet!
Kwestie van hotel: wij hebben een tijdje in een Super 8 gezeten aan Motel Circle. Ni slecht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1068 Weergaves
-
Laatste bericht door Bloedhond
-
- 3 Reacties