Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via Hotwire en Priceline

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Racerke
Amerikakenner

Re: Boeken via Hotwire en Priceline

Bericht door Racerke »

Voor jullie beiden een mooi prijsje!!

In LV zelf heb ik zo ook Luxor en Hooters voor een kleine 100$ weten te strikken.
Voor mij was dat perfect ... mijn budget van 100$ / nacht én 100$ / eten kwam goed uit om uitgebreid te shoppen tussendoor ... :D
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Ik heb mijn eerste 'misser' te pakken :( Nouja, misser... ik was aan het kijken of ik een 3 sterren hotel in Scottsdale kon krijgen, van 40 naar 60 gegaan, niet gelukt. Daarna ook de 2,5 sterren erbij gepakt omdat ik na een check van de hotellijst van biddingfortravel.com daar ook wel een aantal aardige hotels zag. Ik wilde 41 -> 46 -> 51 -> 56 max doen, maar ik werd te enthausiast en deed als laatste 60. Ik won de Country Inn & Suites by Carlson - deze stond echter niet op de lijst. Al met al toch nog maar ongeveer 50 euro terwijl de laagste prijs die ik kon vinden 82 euro was. Geen enorme winst en ik had wat 'leukers' gehoopt. Oh well, you win some, you lose some :roll:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

VanRoyal schreef:Ik heb mijn eerste 'misser' te pakken :( Nouja, misser... ik was aan het kijken of ik een 3 sterren hotel in Scottsdale kon krijgen, van 40 naar 60 gegaan, niet gelukt. Daarna ook de 2,5 sterren erbij gepakt omdat ik na een check van de hotellijst van biddingfortravel.com daar ook wel een aantal aardige hotels zag. Ik wilde 41 -> 46 -> 51 -> 56 max doen, maar ik werd te enthausiast en deed als laatste 60. Ik won de Country Inn & Suites by Carlson - deze stond echter niet op de lijst. Al met al toch nog maar ongeveer 50 euro terwijl de laagste prijs die ik kon vinden 82 euro was. Geen enorme winst en ik had wat 'leukers' gehoopt. Oh well, you win some, you lose some :roll:
gek dat je hiervoor geen tegenbod hebt ontvangen. Het is mij nog niet duidelijk wanneer je een tegenbod krijgt en wanneer niet. Wij zijn in principe altijd gegaan voor de 4* of 3*
Behalve in Page daar hebben we de courtyard by marriot "geboekt"die is 2,5*
suc6 nog met het verder bieden
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

VanRoyal schreef:Ik heb mijn eerste 'misser' te pakken .... Ik won de Country Inn & Suites by Carlson - deze stond echter niet op de lijst.
Nou, zo'n misser vind ik 't niet hoor!
Ik heb in 1997 en in 2001 daar overnacht en ik vond het een harstikke goed hotel.
Leuk personeel, het ontbijt was goed en er werd zelfs 's middags voor de hotelgasten bij het zwembad gebarbecued (hot-dogs en hamburgers, frisdrank en zoutjes), en je kon wanneer je maar wou vruchtensap pakken in de ontbijtruimte en leuke restaurantjes op loopafstand van het hotel.
Wij hebben 2 jaar geleden 2 nachten in een Millennium hotel in Scottsdale gelogeerd (via Hotwire), en dat was een 3 sterrenhotel, maar toch vond ik Country Inn & Suites fijner/beter.
Nu is het dus wel wat langer geleden en misschien is het wel allemaal veranderd, maar als ik ooit weer in Scottsdale kom, hoop ik toch weer daar te mogen overnachten.
Maar ik ben zeer benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

J&W schreef:
VanRoyal schreef:Ik heb mijn eerste 'misser' te pakken .... Ik won de Country Inn & Suites by Carlson - deze stond echter niet op de lijst.
Nou, zo'n misser vind ik 't niet hoor!
Ik heb in 1997 en in 2001 daar overnacht en ik vond het een harstikke goed hotel.
Leuk personeel, het ontbijt was goed en er werd zelfs 's middags voor de hotelgasten bij het zwembad gebarbecued (hot-dogs en hamburgers, frisdrank en zoutjes), en je kon wanneer je maar wou vruchtensap pakken in de ontbijtruimte en leuke restaurantjes op loopafstand van het hotel.
Wij hebben 2 jaar geleden 2 nachten in een Millennium hotel in Scottsdale gelogeerd (via Hotwire), en dat was een 3 sterrenhotel, maar toch vond ik Country Inn & Suites fijner/beter.
Nu is het dus wel wat langer geleden en misschien is het wel allemaal veranderd, maar als ik ooit weer in Scottsdale kom, hoop ik toch weer daar te mogen overnachten.
Maar ik ben zeer benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
Kijk, dat zijn fijne reacties. Ik heb natuurlijk gelijk nadat ik wist welk hotel we hadden 'gewonnen' gezocht naar ervaringen en die waren gemengd. De meeste negatieve ervaringen las ik echter op tripadvisor en dat is over het algemeen toch geen goede graadmeter; ze kunnen daar over elk wissewasje zeiken.
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Wij zijn in principe altijd gegaan voor de 4* of 3*
Voila, dat was voor mij ook zo: hotwire en priceline dienen om het er eens goed van te kunnen nemen met een normaal budget. Dus slapen in een hotel waar je anders niet binnenkomt omdat dat veel te duur is... .

In de toekomst, want nu heb ik écht de microbe te pakken (ik ben zelfs al voor een koppel en enkele vrienden hun reizen aan het samenstellen) ga ik zéker ook nog met deze sites werken!
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

jokaluma schreef:gek dat je hiervoor geen tegenbod hebt ontvangen. Het is mij nog niet duidelijk wanneer je een tegenbod krijgt en wanneer niet.
Voor zover ik heb begrepen worden tegenbiedingen puur op random basis gedaan. Ben het zelf nog maar een paar keer tegengekomen en dan bood ik 60 dollar voor een 4 sterren hotel in LV en kwam hij met een tegenbod van 117 :evil: Aparte was wel dat hij daarna wéér met een tegenbod kwam van weer 117 dollar, dus misschien is het toch niet zo random :?:

Vraagje voor de mensen die al een keer naar Amerika zijn geweest: We willen eigenlijk alleen in de grote steden vooraf boeken en in de kleinere plaatsen ter plekke iets zoeken. Het is immers een stuk makkelijker om 7 motels op een rij in bijv. Lone Pine af te gaan, dan 275 hotels in Phoenix ;) Het voordeel is ook dat we dan niet vast zitten aan een specifieke plek.

Hoe zit dit echter prijstechnisch? Als je ter plekke een kamer wilt, betaal je dan de hoofdprijs of is het goedkoper dan vooraf boeken?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

VanRoyal schreef:Vraagje voor de mensen die al een keer naar Amerika zijn geweest: We willen eigenlijk alleen in de grote steden vooraf boeken en in de kleinere plaatsen ter plekke iets zoeken. Het is immers een stuk makkelijker om 7 motels op een rij in bijv. Lone Pine af te gaan, dan 275 hotels in Phoenix ;) Het voordeel is ook dat we dan niet vast zitten aan een specifieke plek.

Hoe zit dit echter prijstechnisch? Als je ter plekke een kamer wilt, betaal je dan de hoofdprijs of is het goedkoper dan vooraf boeken?
Jullie reizen in oktober, dus lekker in het naseizoen. In principe kan je altijd wel een overnachtingsplaats (hotel/motel) vinden, alhoewel het voor de overnachtingen in de nationale parken wel raadzaam is dit van te voren te reserveren.
Wij reizen ook in voor- of naseizoen en reserveren alleen vanuit NL de eerste en laatste overnachtingen. De rest avonturen wij wel. Gemiddeld zijn wij per nacht voor een kamer met twee queenbedden of één kingbed circa $ 80,= kwijt in de VS. Soms zit hier een ontbijtje bij in en de kwaliteit hiervan is divers.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Net m.b.v. permutation bidding generator (zie uitleg PL en HW) van VanRoyal via Priceline 5 nachten Four Points By Sheraton Studio City in Orlando gewonnen, à $ 59 p.n., totaal incl taxes: $344, tegen $ 534 als ik via het hotel gereserveerd zou hebben.

Kreeg toen ik 55 geboden had, een verzoek met een tegenbod van $15 dollar, ben hier niet op in gegaan en heb verhoogd naar $59.
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

pyca schreef:Net m.b.v. permutation bidding generator (zie uitleg PL en HW) van VanRoyal via Priceline 5 nachten Four Points By Sheraton Studio City in Orlando gewonnen, à $ 59 p.n., totaal incl taxes: $344, tegen $ 534 als ik via het hotel gereserveerd zou hebben.

Kreeg toen ik 55 geboden had, een verzoek met een tegenbod van $15 dollar, ben hier niet op in gegaan en heb verhoogd naar $59.
Dat is netjes, gefeliciteerd :) Hoeveel rebids heb je moeten doen? Was het ook een beetje waar je naar 'op zoek' was?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

VanRoyal schreef:
pyca schreef:Net m.b.v. permutation bidding generator (zie uitleg PL en HW) van VanRoyal via Priceline 5 nachten Four Points By Sheraton Studio City in Orlando gewonnen, à $ 59 p.n., totaal incl taxes: $344, tegen $ 534 als ik via het hotel gereserveerd zou hebben.

Dat is netjes, gefeliciteerd :) Hoeveel rebids heb je moeten doen? Was het ook een beetje waar je naar 'op zoek' was?
Ik ben 3x opnieuw begonnen. En ja hoor, naar zo iets waren we op zoek, het moest een hotel op de I-drive zijn. Na dit hotel gaan we nog 3 nachten naar het Hard Rock hotel, dat helaas niet te krijgen is via PL of HW.
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Ik zat eerst steeds te rommelen met een gebied erbij kiezen en hoger bieden op priceline.com omdat je het steeds moet wijzigen :banghead:

Nu kwam ik erachter dat als je gewoon opnieuw begint. dat je dan iedere keer hetzelfde gebied kan kiezen alleen dan een paar dollar meer. :D
zo zit je dus niet aan de ristrictie vast dat je steeds je zoekoptie moet aanpassen. Gebruiken jullie dit ook zo?

Even me lijstje melden tot nu toe:

Crowne Plaza Los Angeles Airport $65
Los Angeles Airport (LAX) Priceline.com
5985 W Century Blvd
Los Angeles, California 90045
310-642-7500

Days-in Blythe ($60) Priceline.com
Cibola - Blythe Area
9274 East Hobsonway
Blythe, California 92225
7609225101

"J.W. Marriott Desert Ridge Resort And Spa $85 Priceline.com
J.W. Marriott Desert Ridge Resort And Spa"
5350 East Marriott Drive
Phoenix, Arizona 85054
480-293-5000

Hilton Sedona Resort And Spa $90 Priceline.com
Sedona
90 Ridge Trail Drive
Sedona, Arizona 86351
928-284-4040

Page $119 Hotwire.com
Holiday Inn Express Page-Lake Powell
751 S. NAVAJO DR.
Page, Arizona 86040
(928) 645-9000

Zion $148 (zat vol volgens alle websites, via hotel zelf geboekt)
Desert Pearl Inn
707 Zion Park Blvd.
Springdale, Utah 84767
435.772.8888

The Venetian $160 Priceline.com
Las Vegas Strip Vicinity North
3355 Las Vegas Boulevard
Las Vegas, Nevada 89109
702-414-1000

Mammoth Lakes ($77) (Kayak.com / expedia.com)
Austria Hof Lodge
924 Canyon Blvd
Mammoth Lakes, CA 93546
1 (760) 934-2764

Yosemite
Alles in het park zit vol, weet nog niet wat te doen

San Francisco ($110) Priceline.com
J W Marriott Hotel San Francisco
Union Square West
500 Post Street
San Francisco, California 94102

Montery
Nu mee bezig

Prismo Beach
Nu mee bezig

Los Angeles ($70) Priceline.com
The Westin Los Angeles Airport
5400 West Century Blvd
Los Angeles, California 90045
310-216-5858
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

klouwer schreef:Ik zat eerst steeds te rommelen met een gebied erbij kiezen en hoger bieden op priceline.com omdat je het steeds moet wijzigen :banghead:

Nu kwam ik erachter dat als je gewoon opnieuw begint. dat je dan iedere keer hetzelfde gebied kan kiezen alleen dan een paar dollar meer. :D
zo zit je dus niet aan de ristrictie vast dat je steeds je zoekoptie moet aanpassen. Gebruiken jullie dit ook zo?
Dit zou niet moeten werken. Hij zou dan gewoon met de melding moeten komen dat je deze zoekpoging al een keer hebt gedaan de afgelopen 24 uur. Wellicht dat er iets niet helemaal in orde is met het pricelinesysteem waardoor het (tijdelijk?) wel werkt. Als dit namelijk altijd mogelijk is zou niemand meer gebruik hoeven te maken van rebid-zones en dat zou dan groot nieuws zijn op alle sites ;)

Kijk je wel goed of de melding die je krijgt ook daadwerkelijk de melding "We can't accept your offer for this price" is en niet "Our records indicate that you have already blablabla" geeft? Het hele proces is namelijk precies hetzelfde, alleen het resultaat is anders, maar als je niet goed kijkt zul je niet zo snel verschil zien tussen de meldingen aangezien ze nogal op elkaar lijken.
newengland
Amerikafan

Ja zeker weten, zoals je ziet heb ik al aardig wat geboekt via priceline.com.

Ik zoek eerst naar hotels op priceline.com

ga dan naar bid half of hoe ze het ook noemen

vul gegevens in, vast account

kies 1 gebied + aantal sterren + bedrag

komt niets uit,

kies nog 1 gebied + verhoog bedrag.

Komt niets uit,

ga terug naar priceline.com

zoek opnieuw hotels via bid half off

kies 1 gebied, zelfde datum, hogere prijs, zelfde aantal sterren

en ik kan gewoon opnieuw zoeken en boeken! en er staat echt steeds "we can't accept your offer"

Mischien inderdaad een tijdelijk foutje. of dat ik bepaalde priveleges heb omdat ik al aardig wat geboekt heb en steeds mijn account gebruik? ik kan me inderdaad wel herinneren dat hetgeen eerder gebeurt is wat jij zegt. dat je verder moet gaan op je oude zoekopdracht.

Gisteren en vandaag werkt dit in ieder geval. Dus ik zou zeggen sla je slag. In feite zou je met 1 dollar per keer omhoog kunnen gaan :dance: :dance:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Inderdaad, dat is niet de bedoeling en zou niet moeten kunnen. Dan kan namelijk iedereen op 1 dollar beginnen en steeds met 1 dollar verhogen tot het eerste bod geaccepteerd wordt. Dit moet dus een foutje in de systemen zijn :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Ik heb gistermiddag (minder dan 24 uur geleden) geprobeerd te bieden op een hotel in San Francisco. Als ik dat nu weer probeer krijg ik gewoon de melding:

We were not able to process this request since our records indicate you have already made a request for this same trip. Your credit card has not been charged for Request Number XXXX.

Ik deed wel een bod met hetzelfde bedrag. Zal eens even testen met een hoger bedrag. <testing> Nee hoor, werkt ook niet. Zelfde bericht.
newengland
Amerikafan

Ik ga straks nog 2 hotels boeken voor prismo beach en montery zal jullie op de hoogte houden
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

VanRoyal schreef:Ik heb gistermiddag (minder dan 24 uur geleden) geprobeerd te bieden op een hotel in San Francisco. Als ik dat nu weer probeer krijg ik gewoon de melding:

We were not able to process this request since our records indicate you have already made a request for this same trip. Your credit card has not been charged for Request Number XXXX.

Ik deed wel een bod met hetzelfde bedrag. Zal eens even testen met een hoger bedrag. <testing> Nee hoor, werkt ook niet. Zelfde bericht.
Wachten tot 24u en één minuut later ... :wink:
Daarom op een tacktisch uur doen, als je het een keer op een onchristelijk uur doet dan hang je er volgende dag ook aan vast.
Zo heb ik één dagje overgeslagen en de volgende dagen als eerste als ik thuis kwam.
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Racerke schreef:Wachten tot 24u en één minuut later ... :wink:
Ja, dat snap ik :) Het ging er alleen om of je een nieuw bod kon uitbrengen door enkel het bedrag aan te passen, vandaar dat ik er eentje naam waarvan ik wist dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

VanRoyal schreef:
Racerke schreef:Wachten tot 24u en één minuut later ... :wink:
Ja, dat snap ik :) Het ging er alleen om of je een nieuw bod kon uitbrengen door enkel het bedrag aan te passen, vandaar dat ik er eentje naam waarvan ik wist dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen.
na 24 uur kun je gewoon weer beginnen met dezelfde zone en desnoods hetzelfde bedrag dan de dag ervoor......daarna kun je alleen maar doorbieden door de bekende weg van de zone's toevoegen.
Ik heb wel eens gelezen dat men soms een truc probeert met de verificatiecode van de creditcard verkeerd in te voeren....ik zou dit nooit doen stel dat je automatisch toch gecharged wordt omdat je al eens eerder wel netjes geboekt hebt. Met deze truc zou je bij een goed bod het antwoord krijgen "de verificatie code klopt niet" ipv "bod te laag". Bij het eerst antwoord weet je dan dat je bod goed is......................linke truc
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer