Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kaart usa

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jta
Amerika-expert

nog een beetje meer heimwee

Bericht door jta »

allo,
om thuis nog een beetje meer heimwee te krijgen: in de states kun je een magnetische plaat (landkaart) kopen + de bijhorende magnetische ,,staten". ieder staat die je bezocht hebt kun je dan aanbrengen op de grote landkaart. krijg je hetzelfde resultaat dan deze computerkaart.....
jacques
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: nog een beetje meer heimwee

Bericht door hekkie »

jta schreef:allo,
om thuis nog een beetje meer heimwee te krijgen: in de states kun je een magnetische plaat (landkaart) kopen + de bijhorende magnetische ,,staten". ieder staat die je bezocht hebt kun je dan aanbrengen op de grote landkaart. krijg je hetzelfde resultaat dan deze computerkaart.....
jacques
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb alle magneetjes van de staten die we bezocht hebben en eigenlijk wil ik ook graag de "kaart", maar hij kost $ 50 (in een paar winkels al gezien) en dat vind ik toch wel een beetje duur. Of heb jij een tip hierover?
Ik heb nu de magneetjes "geplakt" op een ijzeren kast in mijn "Amerika-kamer". Op de koelkast wil ook heel goed trouwens.

Groet Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,
heb mijn kaart een tiental jaar terug gekocht, prijs ?????
is van de firma Magnetic Collectables : http://www.magneticcollectables.com/

er staan wel geen prijzen op hun site en het is bovendien een groothandel.
jacques
Anita

Bericht door Anita »

Ik zoek een "gewone" grote kaart van Amerika, met ook alle plaatsen erop (nou ja, alle... de belangrijkste, al zou ik zo'n hele gedetailleerde ook wel heel erg graag willen hebben).
Mijn bedoeling is om de plaatsen die we bezocht hebben met een gekleurde kopspeld ofzo aan te prikken.
Wie heeft enig idee hoe ik aan zo'n kaart kom?

Anita
dujardin
Amerikafan

Bericht door dujardin »

newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

IK weet dat.

Ik heb zelf een national geographic kaart van 1.00 bij 60cm deze kaarten zijn al geplastificeerd en makkelijk op te hangen er is er ook een van 179x125cm deze staat nog op mijn verlanglijstje. Ze zijn er in de 3 bekende soorten mappen. Het enige nadeel is dat ze een beetje duur zijn.
heb de mijne (de kleine) voor 50 euro gekocht. (zal wel goedkoper kunnen ergens ander want het winkeltje was best prijzig)

Ik zelf heb het bij een of ander kaarten winkeltje vandaan op de Overtoom in Amsterdam.

Het is in ieder geval een prachtige kaart met erg veel detail.

Afbeelding
Afbeelding
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

en op deze
http://worldmapsonline.com/natlgeounitedstatesmap.htm
site kost ie maar 70 dollar i.p.v 150 euro.
Ruth
Amerika-ontdekker

Bericht door Ruth »

Dit is onze kaart
Er zal dit jaar niets aan veranderen, want het wordt Canada dit jaar.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer