Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rand Mcnally Road atlas
- PDX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Rand Mcnally Road atlas
Ik hoop nooit van m'n leven met GPS te rijden. Ik vind zelf de route uitstippelen juist één van de leuke kanten aan het rijden door de Verenigde Staten.
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Helemaal mee eens, Een GPS betekent zeker niet dat je geen kaart meer hoeft mee te nemen.Yeehaw schreef:als je gps uitvalt sta je daar zonder kaart....maar ik geef toe dat het systeem in steden wel handig is.
Maar uiteindelijk is het een hulpmiddel en geen blindegeleidehond. Ik heb dus mijn route vooraf gepland met o.a. de Rand McNally erbij, zodat ik de "scenic routes" zeker niet mis. Mijn laatste reis in de V.S., in 1996, ging uiteraard zonder navigatiesysteem en dat was geen enkel probleem . Toch neem ik over een maand mijn Garmin mee om hem m.n. 's morgens, bij het wegrijden uit plaatsen, en 's avonds, bij het zoeken van de hotels, te gebruiken. En ook het feit dat hij me feilloos naar de dichtsbijzijnde Walmart o.i.d. brengt, lijkt me een groot voordeel.
Bovendien maakt hij een tracklog, zodat ik mijn reis straks in Google Earth terug kan zien.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb altijd de RandMcNally voor mijn neus. Ik bepaal waar we heen rijden en niet de TomTom. Die laatste is wel mee, juist voor de lastige stukjes in steden en bijvoorbeeld om makkelijk bij campings en zo te komen.
Maar het Noorden van de Verenigde Staten lijkt voor ons Tommetje een stuk lastiger dan het Zuidwesten. Ging het daar weleens mis, hier gaat het de halve dag mis. Hij wil ons dwars over bergen heensturen (op de Chief Joseph Highway!) of door het ravijn (Bighorn Canyon).
De combinatie is mooi!
Maar het Noorden van de Verenigde Staten lijkt voor ons Tommetje een stuk lastiger dan het Zuidwesten. Ging het daar weleens mis, hier gaat het de halve dag mis. Hij wil ons dwars over bergen heensturen (op de Chief Joseph Highway!) of door het ravijn (Bighorn Canyon).
De combinatie is mooi!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht