Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Orlando in april 2009 !!!

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Anouschka
Amerikakenner

Orlando in april 2009 !!!

Bericht door Anouschka »

Joepie!!! :dance: Vandaag hebben we de vliegtickets geboekt !!!

We vliegen op 18 april met NWA via Memphis naar Orlando en de 27e vliegen we weer terug (ook weer via Memphis).
Ik ga samen met mijn zus. Zij is vorig jaar al in Florida geweest. Ik ben alleen nog maar in het Zuidwesten geweest en ik ben dan ook superbenieuwd wat me in Orlando te wachten staat !!! Nou ja...ik kan me er natuurlijk wel een voorstelling bij maken haha. Pretparken :mrgreen: !!!

Nu nog maar 303 nachtjes slapen.... :blink:
paula58
Amerika-expert

Re: Orlando in april 2009 !!!

Bericht door paula58 »

Leuk voor jullie :D
En de cruise gaat niet door????? :dunno:
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Nee :cry: . Die bewaren we voor een andere keer. We hebben alles op een rijtje gezet en we denken dat we dan tijd tekort komen. Jullie hebben toen 3 weken de tijd gehad en dan kun je die week makkelijk missen. Maar omdat we toch ook graag naar Orlando wilden en we niet zo heel lang de tijd hebben, vonden we dit voor nu het beste. Je kunt natuurlijk ook een korte cruise van 3 of 4 dagen maken, maar dat vind ik dan weer te kort. Dus in de toekomst hoop ik nog zeker een keer te mogen cruisen door de Caribbean, maar dat moet dus nog even op zich laten wachten. (Misschien als ik nog eens een leuke vent tegenkom...:mrgreen:. Dat is natuurlijk toch veel leuker dan met je zus haha).
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Anouschka schreef: Misschien als ik nog eens een leuke vent tegenkom...:mrgreen:. Dat is natuurlijk toch veel leuker dan met je zus haha
Die kans is het grootst op een cruise :lol: :lol: en ook nog met een heleboel $$$$$
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Tja, daar zit wel wat in ja... :mrgreen:. Hmmmm, misschien voor het jaar erop toch maar een cruise boeken...hahaha
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hi Anouschka, wij hebben net de cruise van 3 dagen gedaan naar de Bahamas en eerlijk gezegd vinden wij dat net genoeg. Langer hoeft voor ons niet.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Leuk hoor!

Orlando is geweldig. Kijk ook eens op het Florida Forum of het Orlando Forum. Daar vind je veel nuttige informatie! :)
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Marjol schreef:Leuk hoor!

Orlando is geweldig. Kijk ook eens op het Florida Forum of het Orlando Forum. Daar vind je veel nuttige informatie! :)
Ik ben inmiddels al lid van het floridaforum, maar ik ga ook maar eens lid worden van het orlandoforum. Lijkt me heel erg nuttig !! Dank je wel :D .
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Enjoy!

April is nog een mooie maand dan is het nog niet zo heet. Wij gaan a.s. vrijdag naar Islands of Adventure, dat word pet en zonnebrand mee... 8)
Ga je in een hotel of huur je een huisje (villa)?
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

We willen in een hotel aan de International Drive. Maar dat moeten we nog boeken, dus ik weet nog niet welk hotel het gaat worden. Als het er maar één is met een shuttle naar Disney, want we zijn niet van plan een auto te huren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer